hoehetmoet.nlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef Roellio het volgende:
Wat was die educatieve site ookalweer? Met die roffe neger?
Die arme jongen ligt daar met verkrampte vingers een een lamme tong.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:29 schreef -Mellow- het volgende:
vond jij het vervelend dat het lang duurde of vond zij dat vervelend? das namelijk wel een groot verschil
hij moet toch wat over hebben voor z'n geliefdequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Die arme jongen ligt daar met verkrampte vingers een een lamme tong.
Probeer eens te beffen voor het neuken.quote:
Ooh.. op dat rondje rammen..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Je moet zo met je linkerhand met je duim en wijsvinger een rondje maken en dat moet je over haar klit leggen, dan maak je met je rechterhand een vuist en ga je daarmee op dat rondje van je linkerhand rammen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef Modus het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/vingeren_technieken.html
[afbeelding]
Alsof je een dooie spin naar buiten draagt..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:34 schreef Silver_Shark het volgende:
er is een tutorial online, iets met meatspin.. moet je ff googlen, ik weet het niet precies meer maar heb er wel veel succes mee gehad!
het is wel een 18+ warn dit
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef Modus het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/vingeren_technieken.html
[afbeelding]
Alsof je een dooie spin naar buiten draagt..
vraag gewoon wat ze lekker vindt, dan weet jij het ook meteenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
Meatspin, ik dacht altijd dat 't een shocksite waszei vond 't niet zo erg volgens mij dat 't zo lang duurde want ze kwam daarna wel behoorlijk hard (of fakede maar hoop 't niet) maar ik dacht dat hier vast wel mensen waren met goede technieken:P
asjebliiiieeft (A) ?
als zij t niet erg vind is er niks aan de hand. als t lang duurt geniet ze ook langer. en als jij t te lang vindt duren ben je geen goede minnaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:35 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
Meatspin, ik dacht altijd dat 't een shocksite waszei vond 't niet zo erg volgens mij dat 't zo lang duurde want ze kwam daarna wel behoorlijk hard (of fakede maar hoop 't niet) maar ik dacht dat hier vast wel mensen waren met goede technieken:P
asjebliiiieeft (A) ?
Previeuws zijn kut zegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |