Bij dezequote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
Is er nog geen speciaal topic voor de babes? De Rondemissen, de Engeltjes, de lekkertjes? etc etc
Weten we ook ineens hoe Landis aan z'n hoge testosteron kwamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
alleen al een reden om een etappe te winnen
Leuk uitzicht op die heuveltjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
airbags voor valpartijen
[afbeelding]
Brrr..dat is echt het tegenovergestelde van een fietsbabequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:36 schreef ScottTracy het volgende:
We vergeten onze eigen wereldkampioene!
[afbeelding]
Turbo Intercoolerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
airbags voor valpartijen
die van de tour doet 't nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het verschil tussen de Tour en de Giro
De Tour..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
De Giro..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Met zijn testosteron waarden zijn die net aan de verkrachting ontsnapt allicht ...quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
De engel..
[afbeelding]
En dit is haar zusje![]()
[afbeelding]
Compenseren met foto's van jezelf, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kan eigenlijk ook niet veel vinden over fietsbabes.
Ik weet wel dat er in de boekjes van WielerExpress op de laatste pagina's fiets pinups staan, heeft iemand daar nog een toevoeging op ?
haar mooie lichaam is nu gehavend, ze moest het zweeds kamp. missen door een ongelukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Veronica Andréasson![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
t lijkt alsof die airbags en de kin al een klap hebben moeten opvangen, dan zouden ze afgemonteerd en vervangen moeten wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
airbags voor valpartijen
[afbeelding]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |