quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook niet zo zwaar aan een woord als "zeikwijf" tillen dan.
[..]
De gedachte viel mij op, en ik wilde er wat van zeggen.quote:Zoals ik al zei: de gedachte uitspreken was noodzakelijk voor het maken van het voorbeeld. En als het mogelijk is pak ik het liefst voorbeelden uit mijn eigen ervaring.
[..]
Ik vond het dus ook 'n big deal, dat jij dat af doet als zeiken kan ik ook niets aan doen maar vind ik niet terecht. En inderdaad. Das af en toe best heerlijk, ik daarentegen poog wel eens vergeefs sommige uitspraken s flink uit te diepen. It's a wastequote:Nee, maar ik vind het frapant dat je het überhaupt nodig vond om er op te reageren, aangezien er niks gebeurd is en je zelf toegeeft dat je zelf ook wel eens van dat soort flitsen hebt. Door er dan zo nadrukkelijk op te reageren wek je de indruk dat je de gedachte nogal een big deal vindt, wat mij weer de indruk geeft dat je gewoon iets te zeiken wil hebben.
Eigenlijk zat ik gewoon naar dit schouderklopje te vissen. Wat zijn wij mannen toch heerlijk simpel hè?![]()
Foto's?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:12 schreef rekenwonder het volgende:
Ik ben er zelf het levende voorbeeld van; ik ben lelijk maar heb echt een stuk van een vriendin (modelletje fotomodel). Zal wel om het innerlijk gaan ofzo.
Ja mooi he zijn bankrekeningquote:
zeg niet dat dit per definitie het geval is dat knappe mensen een minder mooi karakter hebben...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom zouden knappe mensen een minder mooi karakter hebben??!?!??
Ik vind mooie mensen vaak makkelijker in de omgang. Lelijke mensen zijn eerder onzeker over uiterlijk en dat soort dingen.
Die doen het alleen maar voor het geld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Iets waar we denk ik niet zo snel uit zullen komenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wie zegt dat knappe mensen over het algemeen neerkijken op lelijke mensen? Ik snap echt niet zo goed hoe je daarbij komt. Knappe mensen kunnen ook vriendelijk en warm reageren naar lelijke mensen toe.
Helaas meestal niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wie zegt dat knappe mensen over het algemeen neerkijken op lelijke mensen? Ik snap echt niet zo goed hoe je daarbij komt. Knappe mensen kunnen ook vriendelijk en warm reageren naar lelijke mensen toe.
goede verwoording wat ik bedoeldequote:Op donderdag 21 juni 2007 16:09 schreef petertjeprik het volgende:
[..]
Helaas meestal niet.
Hij/zij is zo lelijk, ik snap niet dat hij een relatie kan hebben of dat iemand het daarmee zou kunenn doen.
Ik vind dit toch al redelijk denigrerend. Ook worden ze veel sneller vernederd en onderuit gehaald.
Natuurlijk zijn er gelukkig mensen die sociaal zijn met iedereen.
Simone Signoret was een Franse actrice die nooit een facelift heeft genomen, een heel doorleefd gezicht had, maar ze was enorm en had echt charisma. Volgens de schoonheidsvoorschriften zou ze onder de lelijkerds vallen, maar ik (en velen met mij) vond het een prachtvrouw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Hardrebel het volgende:
Ze zeggen toch dat hoe ouder een man word hoe knapper die word! , En vrouwen worden alleen maar lelijk![]()
100% mee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die doen het alleen maar voor het geld.![]()
Maare, zie dat in de stad indd. vaak genoeg. De mooiste stellen zijn de stellen die aan elkaar gewaagd zijn qua uiterlijk. 2 lelijke mensen vormen samen toch een leuk stel omdat ze op die manier bij elkaar passen. 2 bloeimooie mensen (Brad Pitt en Jennifer Aniston vond iedereen geweldig) zijn ook mooi en 2 middelmatige passen ook gewoon.
Een vriendin van mij is ook niet knap en haar vriend is zo oorverdovend lelijk dat ik er nog niet bij kan voorstellen wat ze er in ziet maar ja. Ik hoef er niet naar te kijken, thank God.
Een persoon paar jaar terug vond me wel leuk en wilde me beter leren kennen maar ondanks dat het best een aardige kerel was (hij was ook 9 jaar ouder), ik walgde lichtelijk van hem.Kon er geen interesse verder in krijgen. Helaas, maar thats the way my cookie crumbles.
![]()
Toen ik jong was viel ik in de eerste instantie ook op jongens met een leuk uiterlijk dat is denk wel waar je het eerst naar kijkt. Wanneer ik werd aangetrokken door een lelijker persoon, (niet zoals die tweeling op de foto hier eerder gepost,dat is echt te erg) dan was het bijvoorbeeld omdat het de gitarist was van een band en hij heel mooi kon spelen, of een hele artistieke jongen die geweldig kon tekenen en schilderen. Ook echte praters konden me wel boeien, maar ja ze mochten dan wel niet zo heel knap zijn, het liefst wel een markante kop, goed verzorgd en lekker ruiken, dat dan wel weer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
100% mee eens.
Een lelijke meid zou nooit een kans krijgen bij mij. Noem het oppervlakkig, maar ik val op mooi. Sorry.
En zo werkt het bij een groot deel van de mensen. Uitzonderingen zijn er altijd, maar schoonheid is nu eenmaal populair in een maatschappij waar alles te krijgen is.
Ja, maar daar beschrijf je het al. Die personen zullen wel een soort uitstraling gehad hebben of zijn iig goed verzorgd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef woniya het volgende:
[..]
Toen ik jong was viel ik in de eerste instantie ook op jongens met een leuk uiterlijk dat is denk wel waar je het eerst naar kijkt. Wanneer ik werd aangetrokken door een lelijker persoon, (niet zoals die tweeling op de foto hier eerder gepost,dat is echt te erg) dan was het bijvoorbeeld omdat het de gitarist was van een band en hij heel mooi kon spelen, of een hele artistieke jongen die geweldig kon tekenen en schilderen. Ook echte praters konden me wel boeien, maar ja ze mochten dan wel niet zo heel knap zijn, het liefst wel een markante kop, goed verzorgd en lekker ruiken, dat dan wel weer.![]()
Dat vind ik dan wel een heel beroerd voorbeeld. Jennifer Aniston is typisch zo'n vrouw die mooi gevonden wordt omdat ze beroemd is. Ze is slank en heeft best mooi lang haar, maar verder... Het is echt niks bijzonders, en als ze na alle retouchering, make-up en gunstige belichting nog niet eens "lekker" is vraag ik me serieus af hoe ze er 's ochtends uitziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die doen het alleen maar voor het geld.![]()
Maare, zie dat in de stad indd. vaak genoeg. De mooiste stellen zijn de stellen die aan elkaar gewaagd zijn qua uiterlijk. 2 lelijke mensen vormen samen toch een leuk stel omdat ze op die manier bij elkaar passen. 2 bloeimooie mensen (Brad Pitt en Jennifer Aniston vond iedereen geweldig) zijn ook mooi en 2 middelmatige passen ook gewoon.
Haha, nee het was ook niet het allerbeste voorbeeld maar wist zou gauw geen ander voorbeeld. Het was ook niet zozeer Aniston waar ik op doelde want ik vind haar ook niet bijzonder mooi. Ging meer om het beeld van een zogenaamd 'mooi paar'. Snap?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een heel beroerd voorbeeld. Jennifer Aniston is typisch zo'n vrouw die mooi gevonden wordt omdat ze beroemd is. Ze is slank en heeft best mooi lang haar, maar verder... Het is echt niks bijzonders, en als ze na alle retouchering, make-up en gunstige belichting nog niet eens "lekker" is vraag ik me serieus af hoe ze er 's ochtends uitziet.
True. Een vriendin van mij (diezelfde die ik eerder noemde) is niet bijzonder knap, maar heeft toch een goeie uitstraling, is leuk gekleed en weet goed met mannen om te gaan (flirten enzo). En kan ook genoeg jongens krijgt, zo is gebleken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Lelijke mensen willen ook mooie mensen. Het is maar net hoe iemand op een ander overkomt en daarop weet in te spelen (bijv. uitstraling). Een beetje cliché: de lelijkerd met een vlotte babbel, nice guys finish last, wie brutaal is heeft de halve wereld (en diegene die hij echt), de meisje die een arm mist maar geweldige persoonlijkheid, maar er zit een kern van waarheid in.
Ken genoeg mensen die zichzelf lelijk vinden, maar dan ook zich naar gedragen (altijd aangevallen voelen en afbijten). Tja, die mensen maken het zichzelf dan nog moeilijker om iemand te vinden en hoeven dan ook niet meer veel te verwachten.
Wat is beter in jouw ogen? Kun jij voor een ander bepalen wat beter is? Ben je zo ongelukkig met je eigen leven, dat je je geroepen voelt te oordelen over het leven van een ander? Erg bizar dat je je zo bezig houdt met het leven en de keuzes van anderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Mooi voorbeeld van iemand die door sommigen wordt begeerd en door anderen wordt verworpen als een 100 jaar oud stuk stront als zijnde lelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |