quote:
opgemorkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:20 schreef meepseBarg het volgende:
scherp opgemorken!het is het achterste zijruitje dat het verraadt, nu je het zegt zie ik het ook.
Maakt niet uit wat voor velgen je eronder pleurt, het is en blijft een ontzettend lelijke auto, dat je je niet schaamt als je daarmee door de straten rijdtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
Maar dan zonder die lelijke velgen.
Tof kleurtje wel.quote:
Als je die al mooi vindt, verbaas ik mij, dat je nog niet de Obsidian versie kent, van Couper Designquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:48 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Valt het op dat ik gek ben op de Mustang
Pak jij hem ff dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hier nog wat tussen voor je?
[afbeelding]
wauwawiaaaaa, brute shitquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je die al mooi vindt, verbaas ik mij, dat je nog niet de Obsidian versie kent, van Couper Design
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's van deze auto hier.
kijk! jij snapt het spelletjequote:
Omdat dequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[afbeelding]
Waarom die beatle rechtsboven ertussen staat is me een raadsel, het busje bedoel ik in ieder geval![]()
Ik ken wel meer modellen, maar ik had geen zin om te gaan zoekenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je die al mooi vindt, verbaas ik mij, dat je nog niet de Obsidian versie kent, van Couper Design
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:15 schreef thepunisher3 het volgende:
ahhhh... tvp!
en meteen de mijne:
[afbeelding]
LOLz... K dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:33 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik ken wel meer modellen, maar ik had geen zin om te gaan zoeken![]()
zelfde vlag zelfde smaak schunkelstar?quote:
Muscle Cars laag laten rijden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat inderdaad laag... Maar de rest van het bodywork is wel gaaf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Muscle Cars laag laten rijden.![]()
Een Muscle hoort redelijk hoog op zijn wielen te staan.
liever de M3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:39 schreef Sehnsucht het volgende:
stelletje mafketels![]()
dit moet je hebben![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Punt.
Vroegaah was alles beter, vroegaah!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Vroeger wilde ik er zo een.
[afbeelding]![]()
Wat een wansmaak had ik in 2007.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Andere droomauto, ik zou een iets wat oudere XJR kopen.
[ afbeelding ]
Doe me dan maar dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |