Iedereen kent dat moment wel! Dat je gegrepen wordt door een scene en je tranen niet langer in kan houden. Een heel bijzonder moment omdat het vaak een moment is die je jaren laten nog helder voor de geest kan halen.
Zowel jongens, meisjes, mannen en vrouwen met andere woorden kennen dit verschijnsel heus wel! en zo niet dan lieg je
Dus tijd voor het grote nr1 scene maakte me aan het huilen topic.
Welke scene is JOU bijgebleven? Welke scene was zo mooi dat je tranen niet in kon houden?
---------------scene van Good Looking Gobling-------------
Niet echt een 'boys' topic, maar hey ik ben er ook een dus niet zeiken
Ik ben eerlijk, scene uit de Film Terms of Endearment (met een glansrol voor Jack Nicholson.
De scene dat de Moeder (Debra Winger) tegen haar zoontje vertelt dat ze doodgaat aan kanker, en dan vooral dat prachtige koppie van die kid (die het natuurlijk niet accepteert), zoetsappig wellicht maar toch raakte me dat. en koste het een paar tranen!
GLG
quote:Dat is 'm dus.
Op vrijdag 08 februari 2002 01:52 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:Ik ben eerlijk, scene uit de Film Terms of Endearment (met een glansrol voor Jack Nicholson.
De scene dat de Moeder (Debra Winger) tegen haar zoontje vertelt dat ze doodgaat aan kanker, en dan vooral dat prachtige koppie van die kid (die het natuurlijk niet accepteert), zoetsappig wellicht maar toch raakte me dat. en koste het een paar tranen!GLG
Scheelt een hoop typwerk.
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 01:58 schreef Bastard het volgende:
In the Patriot toen dat meisje ging schreeuwen naar haar vader om niet weg te gaan.
Dat meisje had al die tijd niet gesproken en dan zegt ze zoiets... ff slikken en door gaan zal ik maar zeggen
see? zoiets blijft dus hangen!
quote:Dat was idd een hele mooie film. Refresh eens heel even mn geheugen. Wat was die laatste scene? Of is dat spoilerig?
Op vrijdag 08 februari 2002 02:02 schreef Arcee het volgende:
De 1-na-laatste scène uit Fucking Åmål... helemaal tranen werden het niet, maar geen enkele scène heeft me ooit dieper weten te ontroeren dan die scène.
Wat wel jammer was, dat toen ik hem in mn eentje zag op Canal+ ik het echt een hele mooie film vond, maar toen ik hem later zag met anderen erbij was het minder. Maar dat had misschien te maken met dat je je emotie minder uit met anderen erbij?
quote:HE?!?! Is dat ook jouw nummer 1 scene dan? Of in ieder een van de?!!
Op vrijdag 08 februari 2002 02:06 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dat is 'm dus.
Scheelt een hoop typwerk.
ghehe grappig!
GLG
quote:Inderdaad grappig,
Op vrijdag 08 februari 2002 02:07 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
HE?!?! Is dat ook jouw nummer 1 scene dan? Of in ieder een van de?!!
ghehe grappig!
GLG
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 02:07 schreef keeper het volgende:[..]
Dat was idd een hele mooie film. Refresh eens heel even mn geheugen. Wat was die laatste scene? Of is dat spoilerig?
Wat wel jammer was, dat toen ik hem in mn eentje zag op Canal+ ik het echt een hele mooie film vond, maar toen ik hem later zag met anderen erbij was het minder. Maar dat had misschien te maken met dat je je emotie minder uit met anderen erbij?
komop!! welke? iedereen heeft dat weleens gehad!
GLG
quote:Ik zeg toch dat ik het een mooie film vond. Werd er ook wel emotioneel van, maar huilen. Nee niet echt. Maar het raakte me wel degelijk!
Op vrijdag 08 februari 2002 02:09 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
jij hebt vast ook wel een scene waar je om moest huilen!komop!! welke? iedereen heeft dat weleens gehad!
GLG
quote:mja, persoonlijke ervaring bij mij, ik leek namelijk vroeger sprekend op dat jochie according de foto's en zo stond ik grbml ook aan het bed van mijn vader die steirf maargoed heeft niks met topic te maken en don't worry allang overheen maar dat gaf nu juist dat 'herkennings' effect vandaar.
Op vrijdag 08 februari 2002 02:09 schreef shmoopy het volgende:[..]
Inderdaad grappig,
het is echt mijn nr.1 scene namelijk.
GLG
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 02:11 schreef keeper het volgende:[..]
Ik zeg toch dat ik het een mooie film vond. Werd er ook wel emotioneel van, maar huilen. Nee niet echt. Maar het raakte me wel degelijk!
Zo ja, welke dan!?
GLG
quote:hahaha
Op vrijdag 08 februari 2002 02:11 schreef Prins-Punika het volgende:
Het sprookje van.....*Een gegarandeerde bron voor vele tranen, help de arme Paulus.....
GLG
quote:De uit-de-toilet-loop-scène... *megasmelt*
Op vrijdag 08 februari 2002 02:07 schreef keeper het volgende:
Dat was idd een hele mooie film. Refresh eens heel even mn geheugen. Wat was die laatste scene? Of is dat spoilerig?
quote:Ja, tuurlijk.
quote:klopt ja, die filmscene ken ik ook. Heftige scene vooral beladen omdat hij -ondanks- dat hij verliefd op haar is haar laat gaan ten gunste van het ''groter'' geheel, oftewel simpel op bezoek van de vader van dat meisje, die in zijn uitleg over het hoe en waarom dus gelijk kreeg....
Op vrijdag 08 februari 2002 02:13 schreef shmoopy het volgende:
Wat me ook is bijgebleven is de laatste scene van The Godfather 3,waarin de dochter wordt doodgeschoten.
Al Pacino,een geluidloze schreeuw,echt huiveringwekkend.
De zaallichten gingen aan,en ik had zin om in het donker te blijven zitten en nog even door te huilen.
GLG
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 02:15 schreef RJ.81 het volgende:
Forrest Gump, als 'ie bij dat graf staat![]()
*troost* enzow
quote:Echt moeten huilen om een film? Niet dat ik me zo 1,2,3 herinner. Maar ja, bij jou kwam het huilen misschien wel door die herkenning uit je eigen leven, met je vader. Dat bracht je terug naar dat moment, waardoor je moest huilen.
Op vrijdag 08 februari 2002 02:12 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
ja okay, maar heb je dan nog NOOIT een traan gelaten om welke film dan ook!?!?!Zo ja, welke dan!?
GLG
Als ik huil bij een film, is het meestal huilen van binnen. Een paar films waar ik dat bijvoorbeeld ook mee had zijn Big, Forest Gump en (het einde van) Jumanji. Misschien niet titels die je in dit topic zou verwachten, maar toch dingen waar ik wel door geraakt werd. Noem het van mij part goedkoop sentiment, maar in mijn fantasie-wereld is dat mooi...
I'm a sucka for love
Maar ik zag in FA juist meer de blijdschap. Dat meisje, wat ongelooflijk genegeerd wordt enzo, en dan toch uiteindelijk haar echte liefde krijgt.
Misschien ben ik nog wel niet zo'n ervaren filmkijker als de anderen hier. Kben ook pas 18
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 08-02-2002 02:22]
quote:Geen flauw idee, maar zielig is 'ie wel
Op vrijdag 08 februari 2002 02:14 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
hahaha
wat heeft DAT in vredesnaam met huilen om een bepaalde scene te maken?
Hooguit huilen om de kwaliteit daarvan lol
GLG
quote:HAHAHAHA :d nuja |traan wegpink| je kan ook huilen van ergenis natuurlijk ghehehehe
Op vrijdag 08 februari 2002 02:21 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Geen flauw idee, maar zielig is 'ie wel
quote:Exáct... dat was wel zo'n overweldigend gelukzalig moment...
Op vrijdag 08 februari 2002 02:19 schreef keeper het volgende:
Maar ik zag in FA juist meer de blijdschap. Dat meisje, wat ongelooflijk genegeerd wordt enzo, en dan toch uiteindelijk haar echte liefde krijgt.
quote:Ach leeftijd, ik ben 30
Op vrijdag 08 februari 2002 02:19 schreef keeper het volgende:[..]
Echt moeten huilen om een film? Niet dat ik me zo 1,2,3 herinner. Maar ja, bij jou kwam het huilen misschien wel door die herkenning uit je eigen leven, met je vader. Dat bracht je terug naar dat moment, waardoor je moest huilen.
Als ik huil bij een film, is het meestal huilen van binnen. Een paar films waar ik dat bijvoorbeeld ook mee had zijn Big, Forest Gump en (het einde van) Jumanji. Misschien niet titels die je in dit topic zou verwachten, maar toch dingen waar ik wel door geraakt werd. Noem het van mij part goedkoop sentiment, maar in mijn fantasie-wereld is dat mooi...
I'm a sucka for loveMaar ik zag in FA juist meer de blijdschap. Dat meisje, wat ongelooflijk genegeerd wordt enzo, en dan toch uiteindelijk haar echte liefde krijgt.
Misschien ben ik nog wel niet zo'n ervaren filmkijker als de anderen hier. Kben ook pas 18
janee heeft dat met leeftijd te maken dan? Met erkenning van bepaalde situatie wel wellicht zoals je zelf als terecht aangaf, maar jij hebt dus nog nooit moeten snikken?
Nuja perhaps heb je wel gelijk hoor, worden tranen pas opgeroepen omdat je iets ziet wat ook iets oproept
GLG
quote:Kben morgen vrij
Op vrijdag 08 februari 2002 02:25 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
(WAT DOE JIJ ZO LAAT NOG OP DOOR DE WEEK!?!?! )
Nee ok, leeftijd heeft er an sich niet zo veel mee te maken, maar ik bedoel meer, dat als je ouder bent je meer ervaringen hebt in het leven (soms... ) en je dus beter kan verplaatsen in films. Ik ben (gelukkig) nog niemand in mn directe familie verloren, dus als ik dan zo'n scene zie als die jij beschrijft, ja, dan roept dat bij mij weinig op.
Om maar ff een heel plat voorbeeld te noemen: waar ik echt tranen van in mn ogen kan krijgen is het terugluisteren van het radiocommentaar van Jack van Gelder bij een wedstrijd als Ajax-AC Milan op het moment dat Kluivert de beslissende goal maakt. Of Bergkamp op het WK'98, of die goal van van Basten in '88. Die losgekomen emotie die je dan ziet/hoort bij zoveel mensen tegelijk. Ja, dat doet me dan gewoon wat..
quote:hahaha don't worry, ik heb hier nog een oud exemplaar van Paulus en de eikelmannetjes liggen! Supergave tekeninge..eh damm heeft niks met tranen en scenes te maken... ghehe
Op vrijdag 08 februari 2002 02:26 schreef Prins-Punika het volgende:
HEY...Don't F*&k with Paulus de Bosbouter
komop wat was nu jou scene besides ´paulus´
iedereen heeft er een! Dus ook jij.
grmbl
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 08-02-2002 02:34]
quote:nuja dat moment is ook 'opgenomen' op tape dus het is rechtsgeldig
Op vrijdag 08 februari 2002 02:30 schreef keeper het volgende:[..]
Kben morgen vrij
Nee ok, leeftijd heeft er an sich niet zo veel mee te maken, maar ik bedoel meer, dat als je ouder bent je meer ervaringen hebt in het leven (soms...
) en je dus beter kan verplaatsen in films. Ik ben (gelukkig) nog niemand in mn directe familie verloren, dus als ik dan zo'n scene zie als die jij beschrijft, ja, dan roept dat bij mij weinig op.
Om maar ff een heel plat voorbeeld te noemen: waar ik echt tranen van in mn ogen kan krijgen is het terugluisteren van het radiocommentaar van Jack van Gelder bij een wedstrijd als Ajax-AC Milan op het moment dat Kluivert de beslissende goal maakt. Of Bergkamp op het WK'98, of die goal van van Basten in '88. Die losgekomen emotie die je dan ziet/hoort bij zoveel mensen tegelijk. Ja, dat doet me dan gewoon wat..
Snap je comment overgens wel hoor, nuja wacht maar tot je vriendin of je eerste toekomstige vriendin je dumpt ofzo ghehe en je dan een film ziet waarbij same shit happens
GLG
quote:de slotscene van "American History X" Kippenvel en meer..
Op vrijdag 08 februari 2002 02:30 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
hahaha don't worry, ik heb hier nog een oud exemplaar van Paulus en de eikelmannetjes liggen! Supergave tekeninge..eh damm heeft niks met tranen en scenes te maken... ghehe
komop wat was nu jou scene besides ´paulus´
iedereen heeft er een! Dus ook jij.
grmbl
GLG
quote:see? je kan het wel
Op vrijdag 08 februari 2002 02:35 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
de slotscene van "American History X" Kippenvel en meer..
Prachtige scene inderdaad!
GLG
quote:Ooooooooooooh dat is een goeie film
Op vrijdag 08 februari 2002 02:35 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
Maar mijn eerste "huil-scene" kwam door de film "The Green Mile", het stuk waar die enorme boom van een neger op de stoel werd gezet, ik vond het echt enorm zielig, was mijn allereerste keer dat ik moest huilen tijdens een film, en ik weet ook nog eens precies waar ik was.
Ik was op vakantie in engeland, en bij het gezin waar ik logeerde keken we die film, volgensmij hield NIEMAND in die kamer de ogen droog tijdens die scene.
Vanaf die scene werd er geen enkel woord meer gezegd door ons, en waren we allemaal bij aan het komen.
quote:Grappig, ik kies dezelfde scene als hierboven + het einde van American History X...
Op vrijdag 08 februari 2002 02:41 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ooooooooooooh dat is een goeie film
(Zie Sig, Ondertitel en Icoon
)
Maar mijn eerste "huil-scene" kwam door de film "The Green Mile", het stuk waar die enorme boom van een neger op de stoel werd gezet, ik vond het echt enorm zielig, was mijn allereerste keer dat ik moest huilen tijdens een film, en ik weet ook nog eens precies waar ik was.
Ik was op vakantie in engeland, en bij het gezin waar ik logeerde keken we die film, volgensmij hield NIEMAND in die kamer de ogen droog tijdens die scene.
Vanaf die scene werd er geen enkel woord meer gezegd door ons, en waren we allemaal bij aan het komen.
quote:Dé meest memorabele scène uit AHX, en überhaupt 1 v/d meest memorable ooit, blijft voor mij toch de stoeprand-scène... *auw*
Op vrijdag 08 februari 2002 02:35 schreef Prins-Punika het volgende:
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 02:41 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ooooooooooooh dat is een goeie film
(Zie Sig, Ondertitel en Icoon
)
GLG
-Bij Good Will Hunting, wanneer Williams in het park aan Damon vertelt, dat emotionele ervaringen, zoals het zien sterven van je vrouw je pas echte levenswijsheid geven..
-Bij Billy Elliott, wanneer de vader terug naar de fabriek gaat, omdat hij eindelijk realiseert wat hij zijn zoon aandoet.
-Bij Welcome to Sarajevo, de eindscene.
-Bij Donnie Brasco, de scene met het openen van het laatje.
En nog veel meer, ik huil nogal snel bij films...
quote:
Op vrijdag 08 februari 2002 02:47 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een aantal van die huil-scenes, waaruit ik niet kan kiezen:-Bij Good Will Hunting, wanneer Williams in het park aan Damon vertelt, dat emotionele ervaringen, zoals het zien sterven van je vrouw je pas echte levenswijsheid geven..
quote:damm, daar moest ik ook bij janken ja! Briljante scene!
-Bij Billy Elliott, wanneer de vader terug naar de fabriek gaat, omdat hij eindelijk realiseert wat hij zijn zoon aandoet.
quote:ken ik niet
-Bij Welcome to Sarajevo, de eindscene.
quote:
-Bij Donnie Brasco, de scene met het openen van het laatje.En nog veel meer, ik huil nogal snel bij films...
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 08-02-2002 02:53]
quote:Het raakte mij gewoon omdat het een heel groot onrecht was wat daar werd gedaan, die neger (weet zijn naam niet meer, maar het was iniedergeval de naam van een beroemde alcoholische drank) was ontzettend aardig en deed geen vlieg kwaad, en de doodstraf is zijn beloning in deze wereld?????? Dat maakte mij kwaad en emotioneel op dat moment, en de "trigger" waardoor ik echt tranen kreeg was het gezicht van "Private Jackson" (die sniper uit saving pryvate ryan), toen ik dat gezicht van hem zag barste ik uit in tranen.
Op vrijdag 08 februari 2002 02:46 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Prachtige film ja! Ik heb die film ook gezien!
Dat is een prachtig moment! Vooral dat 'bijkomen' ik heb dat ook een paar keer meegemaakt dat na een film 'men' stil was zeg maar.
Weet je ook misschien waarom het je raakte zeg maar
Dat vind ik persoonlijk namelijk vaak ook een mooi moment, dat je 'herinneringen' krijgt bij zo'n bepaalde scene.GLG
quote:Oew ja...
Op vrijdag 08 februari 2002 02:46 schreef Arcee het volgende:[..]
Dé meest memorabele scène uit AHX, en überhaupt 1 v/d meest memorable ooit, blijft voor mij toch de stoeprand-scène... *auw*
En dat douche-avontuur. Ook wel *auw*
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa die was bruut man, ik schrok me echt de pleuris.
Op vrijdag 08 februari 2002 02:46 schreef Arcee het volgende:[..]
Dé meest memorabele scène uit AHX, en überhaupt 1 v/d meest memorable ooit, blijft voor mij toch de stoeprand-scène... *auw*
Vond Derek trouwens heel erg imposant uitzien, vooral zo in zijn onderbroek, pistool in zijn hand, en hakenkruis op zijn borstkas.
Ook mooi was hoe hij net onder de douche vandaan kwam, en met zijn hand even over die hakenkruis ging, alsof hij wou dat hij zijn verleden kon verbergen en opnieuw wou beginnen.
Eventjes wat foto's erbijhalen....
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 08-02-2002 03:16]
quote:Damm, was die sniper nu die idioot die beetje aan het f*cken was met de rest? Zeg maar van al die bewakers de bewaker die men het minst mocht
Op vrijdag 08 februari 2002 02:52 schreef Refragmental het volgende:[..]
Het raakte mij gewoon omdat het een heel groot onrecht was wat daar werd gedaan, die neger (weet zijn naam niet meer, maar het was iniedergeval de naam van een beroemde alcoholische drank) was ontzettend aardig en deed geen vlieg kwaad, en de doodstraf is zijn beloning in deze wereld?????? Dat maakte mij kwaad en emotioneel op dat moment, en de "trigger" waardoor ik echt tranen kreeg was het gezicht van "Private Jackson" (die sniper uit saving pryvate ryan), toen ik dat gezicht van hem zag barste ik uit in tranen.
Tijdje geleden namelijk inmiddels.
Maar ik snap je redenering, mooie film inderdaad en zeer goede casting! Op http://www.imdb.com scoort hij trouwens enorm hoog!!
nr 3 ofzo... (of all times movies...
GLG
quote:Neeeeeeeeeeeeeee die criminele wachter, dat was een zware mongool, die haalde mij het bloed onder de nagels vandaan.
Op vrijdag 08 februari 2002 02:58 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Damm, was die sniper nu die idioot die beetje aan het f*cken was met de rest? Zeg maar van al die bewakers de bewaker die men het minst mocht
In mijn herinnering de persoon die in eerste instantie die muis dood maakte (!?) Of was het de ietswat iest dikkere man, breder gezicht. ?
Tijdje geleden namelijk inmiddels.
Maar ik snap je redenering, mooie film inderdaad en zeer goede casting! Op http://www.imdb.com scoort hij trouwens enorm hoog!!
nr 3 ofzo... (of all times movies...
GLG
Deze bedoel jij:
http://us.imdb.com/Name?Hutchison,+Doug
Nee die sniper dat was de jongste man van alle bewakers, ik zal er even een foto bij zoeken....
Hier is ie
Zijn echte naam is Barry Pepper:
http://us.imdb.com/Name?Pepper,+Barry
En die neger heete John Coffey (Like the liquer )
Kijk hier voor de gehele casting van The Green Mile.
http://us.imdb.com/Title?0120689
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 08-02-2002 03:07]
quote:of als buba doodgaat
Op vrijdag 08 februari 2002 02:15 schreef RJ.81 het volgende:
Forrest Gump, als 'ie bij dat graf staat![]()
Ik heb blijkbaar iets met Debra Winger want haar rol in Shadowlands scene : ze gaat dood, en Anthony Hopkins weet dat en verteld half/half tegen de priester dat hij verliefd op haar is maar dat dat 'natuurlijk niet kan omdat hij "way" ouder is en zij veel jonger', en dat terwijl ze van elkaar houden
GLG
quote:nu ga ik even dom kijken, wat is een spoiler gevoelig onderwerp?
Op vrijdag 08 februari 2002 03:51 schreef Herald het volgende:
spoilergevoelig onderwerp
GLG
quote:thanks man!!
Op vrijdag 08 februari 2002 03:00 schreef Refragmental het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeeeeee die criminele wachter, dat was een zware mongool, die haalde mij het bloed onder de nagels vandaan.
Deze bedoel jij:
http://us.imdb.com/Name?Hutchison,+DougNee die sniper dat was de jongste man van alle bewakers, ik zal er even een foto bij zoeken....
Hier is ie
Zijn echte naam is Barry Pepper:
http://us.imdb.com/Name?Pepper,+Barry
Ik snap nu wat je bedoelde met die gast tijdens...
GLG
thanks for het uitzoeken imdb kan nogal traag zijn vandaar
quote:een onderwerp waar veel spoilers besproken worden
Op vrijdag 08 februari 2002 03:58 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
nu ga ik even dom kijken, wat is een spoiler gevoelig onderwerp?
quote:eeh ghehe
Op vrijdag 08 februari 2002 04:08 schreef Herald het volgende:[..]
een onderwerp waar veel spoilers besproken worden
GLG
quote:Relevante informatie over het plot van een film/serie die het verrassingseffect en/of het kijkplezier van de desbetreffende film/serie kan beinvloeden.
Op vrijdag 08 februari 2002 04:15 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Wat is een spoiler?
quote:Ow, dat zijn die dingen op een auto
Op vrijdag 08 februari 2002 04:15 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
eeh ghehe
nu erhm ga ik me echt blon(T) voelen
Wat is een spoiler?
GLG
quote:hahahaha
Op vrijdag 08 februari 2002 04:19 schreef Lamon het volgende:[..]
Relevante informatie over het plot van een film/serie die het verrassingseffect en/of het kijkplezier van de desbetreffende film/serie kan beinvloeden.
Thanks!
GLG
quote:hahaha men, verander ff je avatar die is net zo droog als de vorige reaktie op mijn vraag
Op vrijdag 08 februari 2002 04:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Ow, dat zijn die dingen op een auto
en... hij bewegt a lot hahaha
damm das geen reactie op de topic... nuja jij hebt dus tranen gelaten om een tegenstribbelende kater...
I guess
GLG
quote:ssssssst on-topic hier.... maar hoe kom je aan die avatar?
Op vrijdag 08 februari 2002 04:19 schreef Lamon het volgende:[..]
Relevante informatie over het plot van een film/serie die het verrassingseffect en/of het kijkplezier van de desbetreffende film/serie kan beinvloeden.
quote:erhm a) Ulx is er nog verzeker ik je, en B) ik ken Ulx irl
......Een vreemde eigenschap van me is dat ik altijd op zoek ga naar een soort mentor voor me. Zo is Scorp dat in #alliance en was Ulx mijn grote voorbeeld op Fok!. Ulx is inmiddels heen gegaan.....
Ik ben daarom ook benieuwd Ulx als je dit leest wat jouw huil moment is!
GLG
quote:Ikke niet begrijp
Op vrijdag 08 februari 2002 04:36 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
damm das geen reactie op de topic... nuja jij hebt dus tranen gelaten om een tegenstribbelende kater...
I guess![]()
GLG
quote:hmrpff nuja laat maar ik bedoelde je erhm plaatje zeg maar... die tegenstribbelde op z'n kop gevallen kater...
Op vrijdag 08 februari 2002 04:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Ikke niet begrijp
het gaat om de meest erhm gevoelige moment die je in een film meegemaakt hebt, en erhm die heb je al opgesomt.. bij deze..
noem het wellicht vaag maar dat is het ook vandaar
Op het eind gaat de ene toch dood, en hij ligt opgebaard in dekist enzo. De andere jongen neemt nog even afscheid, en in de laatste scene zie je die jngen weglopen met de schoen van die ander in zn hand...
Misschien een beetje onduidelijk uitgelegd, maar t was erg mooi..
In 'Babe', als Babe besluit niet meer te eten of te drinken omdat hij gehoord heeft dat varkens alleen maar om te eten zijn en boer Hoggett 'If I Had Words' voor hem gaat zingen met Babe op schoot. En dan vooral het moment dat Hoggett in een enthousiaste dans uitbarst in zijn woonkamer en alle boerderijbeesten naar binnen staan te kijken: gegarandeerde brok en tranen van ontroering en van het lachen.
Meer dat 20 keer gezien en works every time.
V.
- Breakfast club.
Hier zitten zoveel emoties in... degene die me het best bijstaat is wanneer het watje/kakkertje uitlegt waarom hij op school zit, en gaat vertellen over z'n handenarbeid opdracht, een olifant met een lampje er in, en als je aan de slurf trekt gaat het lampje aan... dus niet. Vervolgens had-ie een pistool meegenomen naar school om de leraar te overtuigen die 'F' weg te poetsen maar die viel uit z'n kastje.... op dat moment in die film erg dramatisch gebracht met tegelijk ook weer een lach er doorheen... juist die combi geeft een 'brok'. Overigens wisselen in die film zowiezo mijn emoties om de paar minuten... tenminste de eerste 10 keer dat ik 'm zag Laatste keer is alweer een paar jaar geleden.
- Carrie
Ook meerdere momenten in die film.... oa.
Op het bijna eind, als Carrie door iedereen geaccepteerd is maar je gewoon weet dat er nog wat komen gaat.... je hoopt van niet maar dat is natuurlijk onzin als je het boek al kent of de film al eerder gezien hebt... en toch... wanneer het dan gebeurt is dat echt heel triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |