quote:Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef Arnoutvanh het volgende:
Waarom kreeg Anne Frank haar boek niet af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op maandag 30 juli 2007 07:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Komt een man bij de dokter.
Vraagt de dokter:De viezerik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Ik lach me anders helemaal kapot om sommige grappenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef starkiss het volgende:
ha-ha echt dolkomisch... not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:56 schreef ajf het volgende:
Wat zeg je tegen een Marokkaan met een stropdas?
ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:04 schreef newsman het volgende:
Loopt een Turk over straat, komt een vent naar hem toe en zegt:"Ben jij een Marokaan", zegt de man nee ik ben een Turk.
E-Wquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Astoreth het volgende:
Ruud Gullit zit met zijn familie in het vliegtuig boven de oceaan.
Zijn zoontje zit bij het taam en roept: Kijk pap! een boot!
Ruud Gullit: Nee jongen, dat is nou een hoovercraft.
Zoontje: Hoe schrijf ja dat pap?
Ruud Gullit: Oh nee, het is toch een boot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |