Ik verwacht 1408 of Mr. Brooksquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef soares het volgende:
weet iemand hem toevallig van morgen?
Oe, misschien toch even checken dan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen avond krijg je Shoot em up te zien
Ik hoop het, en anders ga ik ook gewoon.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef Herald het volgende:
zijn hier toevallig nog moslims die weten wat er morgen draait?
Je zat ernaast! Het was The Heartbreak Kid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Sala-adin het volgende:
Het is Micheal Clayton.
Dan heb je geen pathé bios bezocht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je zat ernaast! Het was The Heartbreak Kid.
Ik zat toch mooi in Pathé Arena.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan heb je geen pathé bios bezocht.
Echt een ruksite. Die wordt zelden bijgewerkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef crossover het volgende:
www.sneakpreview.nl
Deze week draait o.a. Bordertown in de sneak previews in Nederland.
Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is.
die heb ik gisteren al gezien tijdens de horrornachtquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef Sala-adin het volgende:
Aankomende dinsdag is 30 days of night in de sneak.
Hoe was het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:28 schreef Herald het volgende:
[..]
die heb ik gisteren al gezien tijdens de horrornacht
En die kutPathé in Rotterdam geeft opblaasvoetballen en petjes wegquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
30 dayss of night was niet zo leuk als ik had verwacht
Maar ik had wel voordat de film begon tijdens de vragen ronde een prijs kon winnen een vraag goed beantwoord wat mij dus een pathe voordeelpas opleverde met 6 kaartjes erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat draait dus vanavond (scheveningen)?quote:Op zondag 2 december 2007 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Bee Movie
Scheveningen? Geen flauw idee, maar in Sittard wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:58 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat draait dus vanavond (scheveningen)?
Hier hetzelfde!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:48 schreef minilotje het volgende:
Ah nou, dan weet ik in élk geval dat ik niet hoef
Hij was leukquote:Op zondag 2 december 2007 12:19 schreef Sala-adin het volgende:
Bee Movie
Ik wou er ook heen gaan alleen ik moest slaap inhalen, en wat a.s. dinsdag betreft ik gok op I am Legend dus laten we duimenquote:
Oke.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Sala-adin het volgende:
Dat kan ik je pas vrijdag of zat vertellen
Ik hoop het.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik wou er ook heen gaan alleen ik moest slaap inhalen, en wat a.s. dinsdag betreft ik gok op I am Legend dus laten we duimen
En wat wordt het?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Sala-adin het volgende:
Dat kan ik je pas vrijdag of zat vertellen
Zou ik ook doen bij een site die altijd achter loopt en zelden update.quote:Op zondag 9 december 2007 02:45 schreef Devrim_ het volgende:
rofl
http://www.sneakpreview.nl/ is gehacked/defaced....door jawel..Turken
Er komen geen films in de sneak die diezelfde donderdag nog in premiere gaan dus het vroegst is gewoon op 20 decquote:Op maandag 10 december 2007 16:02 schreef magnifor het volgende:
Had ik ook niet verwacht. De wereldpremiere is op 14 december, en ook al is het geen blockbuster het is zeker geen kleintje. Ik verwacht I Am Legend volgende week.
Ja wel, bij 300 was dat het geval. Maar 300 draaide al een week of langer in de vs, dus dat was volgens mij de reden dat het in de sneak draaide.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Er komen geen films in de sneak die diezelfde donderdag nog in premiere gaan dus het vroegst is gewoon op 20 dec
quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Geen I am Legend
Het is P.S I love you
is het een special vertoning of draait ie gewoon ?quote:Op maandag 10 december 2007 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
Maja goede nieuws is wel dat ik hem gewoon de 20ste ga kijken in Imax kwaliteit!
Ik was gisteren naar Beowulf 3D in Imax gegaan en daar zag je IAL trailer imax kwaliteit en het zag er echt haarscherp uit
Naast dat hij in alle bioscopen te zien is, is hij ook nog in Imax kwaliteit te bewonderen.quote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef linebear het volgende:
[..]
is het een special vertoning of draait ie gewoon ?
P.s. I love you.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef reconnect het volgende:
Benieuwd wat de sneak van vanavond is, ga vanavond naar pathe groningen
las het later ook ja...quote:Op maandag 10 december 2007 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Naast dat hij in alle bioscopen te zien is, is hij ook nog in Imax kwaliteit te bewonderen.
Vanaf 20 dec tot weet niet voor hoe lang.
Pathe over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:17 schreef reconnect het volgende:
[..]
Maar niet elke bioscoop draait dezelfde sneak toch?
dan moet ik nog even goed nadenken of ik wel wilquote:
Ligt altijd aan hoe lang de film duurt bijv met american gangster begon de sneak half 9 en vorige week met bee movie om kwart voor 10.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef linebear het volgende:
Zeg Sala-adin weet je ook waarom de sneak tegenwoordig altijd zo laat is. Vandaag is het weer eens voor het eerst om 9 uur....
Dikke aanrader! (heb ik al een tijdje geleden gezien tijdens een voorpremiere week van Pathe)quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gone Baby Gone.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef magnifor het volgende:
Dus Gone Baby Gone in de sneak?
Die gaat donderdag toch in premierequote:Op zaterdag 15 december 2007 11:40 schreef magnifor het volgende:
Jammer, geen I Am Legend.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gone Baby Gone.
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die gaat donderdag toch in premiere
quote:Op maandag 17 december 2007 16:03 schreef soares het volgende:
morgen???
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:44 schreef magnifor het volgende:
Dus Gone Baby Gone in de sneak?
En hoe was die? Dat is toch de nieuwe film van Paul Haggis?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:51 schreef reconnect het volgende:
[..]
In groningen was het dus niet Gone baby goneHet was de valley of elia
Was het een pathe bios?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:51 schreef reconnect het volgende:
[..]
In groningen was het dus niet Gone baby goneHet was de valley of elia
Dat kun je vergetenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:12 schreef magnifor het volgende:
Vraag mij af welke film deze week gaat draaien, ik hoop cloverfield
Maarja, ik eet mijn sokken op als cloverfield deze week in de sneak draait...
In Pathe Eindhoven wel hoor!quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Er komen geen films in de sneak die diezelfde donderdag nog in premiere gaan dus het vroegst is gewoon op 20 dec
FIlm was redelijk oke. Wel een redelijk origineel verhaal, goed uitgewerkt. Maar het is niet echt een film die ik vaker dan 1x wil zien. En ook niet een film die je met wat vrienden gaat bekijken.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:52 schreef Hulkio het volgende:
[..]
En hoe was die? Dat is toch de nieuwe film van Paul Haggis?
Vanwege de kerst en 1 januari valt op een dinsdagquote:Op woensdag 26 december 2007 11:51 schreef magnifor het volgende:
Waarom eigenlijk?
Ben bang van niet, ik hoorde dat het NT2 zou worden. Wellicht dat Sala-adin kan bevestigen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:48 schreef linebear het volgende:
ik hoop Alien vs Predator
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
National Treasure2 als het goed is...
Vanavond TBSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:49 schreef the_RAVEN het volgende:
welke was het nog?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ongeveer 20% van de zaal verliet de bios al bij het zien van de Nederlandse teksten.
Kansloze lui
Nounou, niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ongeveer 20% van de zaal verliet de bios al bij het zien van de Nederlandse teksten.
Kansloze lui
Nou het waren er best veel hoor, steeds beetje bij beetje liepen er meer mensen wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, niet overdrijven20 mensen eerder
Joah ok, maar 20%quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou het waren er best veel hoor, steeds beetje bij beetje liepen er meer mensen weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:07 schreef Herald het volgende:
het einde was zo ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
In groningen verlieten slechts 2 mensen de bios. Ik vind dat ook een beetje apart, ga dan idd niet naar de sneak..ik vond het einde niet leuk eigenlijk maarja..voor de rest een redelijke film. Je ging wel echt mee leven met de personen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:04 schreef it_was_me het volgende:
Ja idd het einde was zeer verrassend en onthutsend tegelijk. Wel een echt Neerlands produkt.
Ook hier verlieten mensen de zaal na het zien van de nederlandse teksten in de openingsrollen. Jammer. Waarom ga je dan naar de sneak, denk ik dan.
Puickquote:Op zondag 20 januari 2008 21:15 schreef Sala-adin het volgende:
Charlie Wilsons war ofzo
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Dat is dan afgesproken.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kan.
Gaan we daarvoor wel even eten en naar AvPquote:
Hoho, ik heb ook nog tentamen hèquote:Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gaan we daarvoor wel even eten en naar AvP
Muntquote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
Welke gaan jullie altijd heen?
Ja dat weten we! En we hebben je altijd puick weten te ontlopenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik werk daar![]()
Het is echt een kut bios! Ik zelf ga altijd naar Arena
Bwehehe alsof ik jullie zal herkennen.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat weten we! En we hebben je altijd puick weten te ontlopen![]()
Mwa, ik vind Arena echt totaal sfeerloos
Tss, als je ons nog niet herkendquote:Op zondag 20 januari 2008 22:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bwehehe alsof ik jullie zal herkennen.
Nou de zalen zijn daar veel en veel schoner!
[off-topic]Pathe Eindhoven kan er ook wat van. Meestal is het wel netjes maar soms ga je verzitten van irretatie. [/off-topic]quote:Op maandag 21 januari 2008 11:28 schreef linebear het volgende:
Was zaterdagmiddag in de munt. Mijn schoenen bleven echt aan de vloer plakken in de zaal. Echt te ranzig gewoon....
Klik!quote:Op maandag 21 januari 2008 12:09 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Uhm, Charlie Wilson een film? Geen trailer van gezien...?
Wat wordt de sneak dan?
quote:
slipjes en beha's?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:56 schreef linebear het volgende:
vroeger ook wel in een bioscoop gewerkt. En jaarlijks nog bij het AFFF, dus heb wel een idee wat je zoal vindt
Kon het niet laten net. Ik moest even door de stoelgangen kijken.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
De mensen die er komen zijn gewoon beesten
Je moet eens blijven hangen totdat iedereen weg is in een volle zaal en alle rijen langs lopen je gelooft je ogen niet
Het was behoorlijk scherpe film in mijn optiek, Hanks speelt lekker, Julia Roberts een beetje niets zeggende rol maar de CIA kerel was dan weer behoorlijk goed op dreefquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:13 schreef X-X-X-X-X het volgende:
Wat een saaie film. De beste grappen hebben ze al in de trailer verwerkt. Bah, ik had weg moeten gaan.
Wat was er zo scherp hieraan dan? De paar gevatte grappen/momenten zijn al in de trailer te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het was behoorlijk scherpe film in mijn optiek, Hanks speelt lekker, Julia Roberts een beetje niets zeggende rol maar de CIA kerel was dan weer behoorlijk goed op dreef
Ja de grappen waren in de trailer allemaal al te zien, maar de hele onderliggende toon van de film was behoorlijk goed te noemen. Man krijgt het in zijn eentje voor elkaar om dit rond te werken puur door te netwerken en wat leugens aan elkaar te knopen. Ik vond het verhaal best aardig uitgedachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:17 schreef X-X-X-X-X het volgende:
[..]
Wat was er zo scherp hieraan dan? De paar gevatte grappen/momenten zijn al in de trailer te zien.
de based on true events credit heb je gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond het verhaal best aardig uitgedacht![]()
Neen, daarom juist. Maar goed het is altijd een kunst om een waar gebeurd verhaal op film vast te leggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:35 schreef Herald het volgende:
[..]
de based on true events credit heb je gemist?
Hehehe dat heb je nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gave film [ afbeelding ]
Sala-adin was trouwens onvindbaar, ik iedereen aanspreken die enigszins op hem zou kunnen lijken![]()
Jawel, vraag maar na.quote:
quote:
Dan was het toch die andere! Shitquote:
Ah, balenquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:03 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben altijd vrij op dinsdag werk alleen op vrij zat en zon
Die met dat staartje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan was het toch die andere! Shit![]()
![]()
Nee das meestal een neger met een brilletjequote:Op woensdag 23 januari 2008 14:27 schreef linebear het volgende:
Dus jij bent degene die mijn kaartje controleert op zaterdag !?
Vorige week was het TBS, afgelopen dinsdag was het Charlie Wilson's War.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is de Sneak preview TBS?
Bah.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige week was het TBS, afgelopen dinsdag was het Charlie Wilson's War.
Wordt zondag bekend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef it_was_me het volgende:
En wat gaan we dinsdag bekijken in de sneak?
Woaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
Nou er is zometeen om half 1 een speciale voorstelling voor alleen het personeel en dat is The Mist en dat zal hoogst waarschijnlijk ook gelijk de sneak voor dinsdag zijn.
+1quote:
Zo blij hoef je daar niet over te zijn: was een ontzettende bout filmquote:
Jij vond het een ontzettende boutfilm, dat is wat andersquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zo blij hoef je daar niet over te zijn: was een ontzettende bout film
En dat allemaal kapot gesnoven en knetterlam op 1 rij, dat wordt lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als het The Mist is dan kan je rekenen op een hoop FOK!kers.
Dizer, MissBliss, Zhenar, Dark_Angelus, Re, BraveBart.
Dus zorg ervoor dat je er bij bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat allemaal kapot gesnoven en knetterlam op 1 rij, dat wordt lachen [ afbeelding ]
+1!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus zorg ervoor dat je er bij bent.
waarom gaan jullie allemaal naar de muntquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als het The Mist is dan kan je rekenen op een hoop FOK!kers.
Dizer, MissBliss, Zhenar, Dark_Angelus, Re, BraveBart.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
waarom gaan jullie allemaal naar de munt
Daar mag ik nooit in omdat hij meestal is uitverkocht!
En in arena is er altijd plek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Ja! Ik bid met je meequote:Op woensdag 30 januari 2008 07:55 schreef Sala-adin het volgende:
Mensen laten we bidden voor rambo 4 in de sneak aankomende dinsdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OLLLIEEEEE![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Blijkbaar zijn wij de enige die het een slechte film vondenquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een verschrikkelijke kut film.
Was blij dat we zo'n melige zaal hadden
quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Onze zaal ging helemaal uit zijn plaat bij:Hier ook in Eindhoven. Was bijna een staande ovatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OLLLIEEEEE![]()
Inspiratieloos!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Het maakte het een 'Stephen King einde'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inspiratieloos!
Zelfde in scheveningen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij ons ook. Iedereen klappen en juichen enzo
Lol, dan heb je zeker niet het stukje voorafgaand aan de film gemist dat er 2 mensen een discussie hadden om een jas en een zitplaatsquote:
Nope, heb ik niet gemist. Dat gesprek ging nergens over.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol, dan heb je zeker niet het stukje voorafgaand aan de film gemist dat er 2 mensen een discussie hadden om een jas en een zitplaats?
des te opmerkelijker dat het einde niet door Stephen King is geschrevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:24 schreef it_was_me het volgende:
Het maakte het een 'Stephen King einde'.
Nee inderdaad, maar ik vermaakte me best, zat er ongv 4 rijen achterquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nope, heb ik niet gemist. Dat gesprek ging nergens over.
Goeie filmquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
Bij ons draait Juno, geloof ik.
Vandaar mijn leestekens (aanhalingstekens).quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:31 schreef Herald het volgende:
[..]
des te opmerkelijker dat het einde niet door Stephen King is geschreven
Jumper?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:09 schreef magnifor het volgende:
Een film waar ik naar benieuwd naar ben.
Dat lijkt me dus echt helemaal nietsquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:39 schreef Sala-adin het volgende:
Waarschijnlijk wordt het aankomende dinsdag Jumper
Doen we niet...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niets
Niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt helemaal niets
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:54 schreef soares het volgende:
is het nou No country for old men ???
Munt.quote:
Checkquote:
Tof, zien we je dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Sletjes
Ik vond hem wel goed maar einde was zo een langdradige kutdialoogquote:Op woensdag 6 februari 2008 01:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Briljante film! Toelichting komt nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zei het ook al tegen BB. Rambo, rambo, ramboquote:
Weet je wat ik altijd doequote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik kan niet wachten op de reactie van de zaal als het Rambo is
Oh dus JIJ bent die josti die dat altijd doetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd doe
Als iedereen blij begint te klappen en te juichen dan is het eff gelijk stil dan schreeuw ik, dat wist ik al hoor!
Ik ga altijd naar arena met een vriend van me.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh dus JIJ bent die josti die dat altijd doet
Ga je mee naar de munt dinsdag?
Ah logischquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar arena met een vriend van me.
Ik mag niet met mijn moviecard naar de sneak op dinsdag en ze hebben meestal personeels tekort op de dinsdagen want iedereen neemt vrij voor de sneak. Kom ik daaraan word ik mischien gedwongen om te gaan werken!
thx voor aanbod
Jaa maar als meerderheid van de parttimers aangeeft om niet te willen werken op de dinsdagavond is kunnen ze niet zomaar mensen gewoon inroosteren op de dinsdagavondquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien te makkelijk gedacht hoor, maar dan geven ze toch gewoon niet iedereen vrij?
We krijgen zelfs een deel 2 denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:54 schreef soares het volgende:
ik wil jullie allen bedanken voor het vol krijgen van mijn topic... en ik hoop nog steeds elke dinsdag te weten naar welke film ik ga
hartelijk bedankt mensen!!!
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We krijgen zelfs een deel 2 denk ik.
We bezoeken de sneak zo goedquote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mischien wel een hele sneak reeks
tis maar een half uur laterquote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef linebear het volgende:
ik baal vreselijk dat ik de laatste tijd niet echt meer naar de sneak kan
Volgende dag weer om 6 uur op richting Zwolle
Vind de sneak altijd erg leuk....
Kan er niet voor gezorgd worden dat de sneak in de Arena weer om 9 uur beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |