Ik verwacht 1408 of Mr. Brooksquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef soares het volgende:
weet iemand hem toevallig van morgen?
Oe, misschien toch even checken dan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:12 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen avond krijg je Shoot em up te zien
Ik hoop het, en anders ga ik ook gewoon.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:09 schreef Herald het volgende:
zijn hier toevallig nog moslims die weten wat er morgen draait?
Je zat ernaast! Het was The Heartbreak Kid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:06 schreef Sala-adin het volgende:
Het is Micheal Clayton.
Dan heb je geen pathé bios bezocht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je zat ernaast! Het was The Heartbreak Kid.
Ik zat toch mooi in Pathé Arena.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan heb je geen pathé bios bezocht.
Echt een ruksite. Die wordt zelden bijgewerkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:42 schreef crossover het volgende:
www.sneakpreview.nl
Deze week draait o.a. Bordertown in de sneak previews in Nederland.
Ik weet niet hoe betrouwbaar die site is.
die heb ik gisteren al gezien tijdens de horrornachtquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:35 schreef Sala-adin het volgende:
Aankomende dinsdag is 30 days of night in de sneak.
Hoe was het?quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:28 schreef Herald het volgende:
[..]
die heb ik gisteren al gezien tijdens de horrornacht
En die kutPathé in Rotterdam geeft opblaasvoetballen en petjes wegquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:39 schreef Sala-adin het volgende:
30 dayss of night was niet zo leuk als ik had verwacht
Maar ik had wel voordat de film begon tijdens de vragen ronde een prijs kon winnen een vraag goed beantwoord wat mij dus een pathe voordeelpas opleverde met 6 kaartjes erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |