quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kate Beckinsale
[afbeelding]
Haha Dankjequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef piere het volgende:
[..]
Het is een werelds topic!
Of je nou bi, lesbi of he bent boeit niet
die ene is wel echt britneyquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef ScarletXx het volgende:
Ja klopt!! Vond ook dat ze niet op cameron leek.. Hetzelfde idee als bij die van "britney" bij het bovenste topic deze pagina.
Ik snap niet waarom zij een bovenstuk draagt, ze heeft werkelijk niets te verbergen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:25 schreef flowerbox het volgende:
Weet niet zeker of ie al is langs gekomen maar bij deze
Nicole Richie
[afbeelding]
Dat vraag ik me bij meer af, iemand zonder voeten draagt toch ook geen schoenen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij een bovenstuk draagt, ze heeft werkelijk niets te verbergen.
Ik snap niet waarom ze hem verkeerd om draagtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zij een bovenstuk draagt, ze heeft werkelijk niets te verbergen.
Ja en dat is ook weer een echte photoshoot dus denk maar niet dat er niks aan ge-photoshopt is..quote:Op maandag 2 juli 2007 13:05 schreef liesell het volgende:
He Lindsay ziet er best ok uit daar.
Leuk die sproetjes
Maar Lindsay is wel leukquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef ScarletXx het volgende:
[..]
Ja en dat is ook weer een echte photoshoot dus denk maar niet dat er niks aan ge-photoshopt is..
So what, het hoeven tog geen recente foto's te zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:31 schreef female81 het volgende:
Bovendien is die foto al redelijk oud. Ik heb hem vaker gezien.
Yep.. zij heeft een super mooi figuurquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Frappelsien het volgende:
Kate Hudson, ik vind haar figuur werkelijk perfect.
Ook Jessica Alba heeft een figuur waar ik niks aan kan ontdekken wat 'minder' is..![]()
Cameron Diaz vind ik werkelijk niet mooi, ze is zo pezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |