Plus dat ze heel slecht overkomt op tv, met dat stemgeluid van d'r.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
Van Brederode maakt minstens net zo slechte collumns als Livestro, qua vorm en opbouw zitten ze beter in elkaar, qua inhoud is het telkens weer nietszeggends. Waarom is die niet weggestuurd?
Welnee. Je zoekt ammo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
Hij wekt op zijn minst de suggestie.
Uit hun programma's en presentatoren? Joris Linssen, Kale Sjors en die zak met z'n kindertjes?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef SCH het volgende:
Nee. Waar zou ik dat uit op moeten maken dan? Uit de statuten ofzo?
Omdat ze schrijft wat de redactie van Buitenhof okay vindt en omdat ze lekker ligt bij de culturele (linkse) elite.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom is die niet weggestuurd?
Je weigert weer eens op de zaak in te gaan. Het is goed johquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uit hun programma's en presentatoren? Joris Linssen, Kale Sjors en die zak met z'n kindertjes?
Andere NPS-actualiteiten programma's zijn zo. Journaal en Nova ook. Zo lees ik het.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef SCH het volgende:
Je weigert weer eens op de zaak in te gaan. Het is goed joh![]()
Hij schrijft NP-acutaliteitenprogramma's en in de volgende zin: het journaal en NOVA. Hoe wil je dat dan uitleggen?
Ja, ze zijn zogenaamd christelijk. Dat de NCRV in dit moderne tijdperk probleemloos homosexuelen aan neemt geeft al aan dat omroepen achterhaalde molochen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is mijn werkgever en die is nou niet bepaald links hoorHoe kom je er bij
Maar ik heb helemaal geen zin in die huildiscussie, geloof lekker wat je wilt geloven Lemmeb.
Het één sluit het ander niet uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef SCH het volgende:
Hoe wil je dat dan uitleggen?
Het programma Buitenhof is een co-productie van de NPS, VARA en de VPRO. Ik neem aan dat Livestro door had dat hij niet alleen gebruikt maakte van de zendtijd van de NPS.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Belachelijk systeem, maar de NPS zou in principe niet gepolitiseerd moeten zijn zoals de Vara dat bijvoorbeeld wel is: het is geen ledenomroep.
Homo's aanemen is links?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zogenaamd christelijk. Dat de NCRV in dit moderne tijdperk probleemloos homosexuelen aan neemt geeft al aan dat omroepen achterhaalde molochen zijn.
Vreemd. Hij houdt een betoog tegen de NPS en komt ineens met het journaal op de proppen. Het lijkt er sterk op dat hij denkt dat het Journaal een NPS-programma is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Andere NPS-actualiteiten programma's zijn zo. Journaal en Nova ook. Zo lees ik het.
Het is iig niet christelijk. En anti-homo sentimenten wordt idd vaak met rechts geassocieerd (zie Polen, VS etc.).quote:
Ze hebben in de loop der jaren honderden gasten gehad, waaronder politici die als zeer rechts te noemen zijn. Voor zover ik weet (maar ik kan het mis hebben) hebben die politici nooit serieus geklaagd over een gebrek aan objectiviteit van de interviewer. Wat columnisten betreft gelden er andere regels. Ookal is het waar dat hij eruit gegooid is vanwege de gekleurdheid van zijn column ipv de kwalieit ervan: big deal. Bij de EO zal een pro-darwinistsch-gekleurde column ook afgewezen worden. Maar een objectieve discussie erover moet natuurlijk wel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Ach, dit blijft continu welles-nietes. Jij hebt toch ook geen bewijzen dat meneer er wel uit is gezet vanwege zijn mening? En boeit me trouwens ook niet wanneer dat wel is gedaan. Een omroep kiest zelf voor het geluid wat zij wil laten horen. Als jij het daar niet mee eens ben richt je maar je eigen omroepje op.
Veel homo's zijn hartstikke rechts hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is iig niet christelijk. En anti-homo sentimenten wordt idd vaak met rechts geassocieerd (zie Polen, VS etc.).
Zal best, neemt niet weg dat veel mensen denken dat het één gore linkse kliek is daar bij die PO.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:17 schreef SCH het volgende:
Vreemd. Hij houdt een betoog tegen de NPS en komt ineens met het journaal op de proppen. Het lijkt er sterk op dat hij denkt dat het Journaal een NPS-programma is.
Politici en klagen is niet zo handig natuurlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Iago het volgende:
[..]
Ze hebben in de loop der jaren honderden gasten gehad, waaronder politici die als zeer rechts te noemen zijn. Voor zover ik weet (maar ik kan het mis hebben) hebben die politici nooit serieus geklaagd over een gebrek aan objectiviteit van de interviewer. Wat columnisten betreft gelden er andere regels. Ookal is het waar dat hij eruit gegooid is vanwege de gekleurdheid van zijn column ipv de kwalieit ervan: big deal. Bij de EO zal een pro-darwinistsch-gekleurde column ook afgewezen worden. Maar een objectieve discussie erover moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
Ach, als tegenhanger is er nog de TROS en de EO.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef qonmann het volgende:
Politici en klagen is niet zo handig natuurlijk
Dan wordt je helemaal afgemaakt door de linkse kerk, die elke week een flink aantal uitzenduren heeft.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Iago het volgende:
[..]
Maar een objectieve discussie erover moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
Polen en de VS zijn zeer christelijk en veelal conservatief. Daar komt het anti-homo sentiment vandaan. De links-rechts schaal is er niet erg op van toepassing lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is iig niet christelijk. En anti-homo sentimenten wordt idd vaak met rechts geassocieerd (zie Polen, VS etc.).
Nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:32 schreef Toad het volgende:
Hans Laroes
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou, nou, nou.
Als je het nou toch over een linkse-met-zijn-kop-in-de-aars-van-de-PvdA-zittende-slijmerige-stinkende-schijtbak hebt..
Ach, laat ook maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |