abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:10:42 #26
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50620320
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
Van Brederode maakt minstens net zo slechte collumns als Livestro, qua vorm en opbouw zitten ze beter in elkaar, qua inhoud is het telkens weer nietszeggends. Waarom is die niet weggestuurd?
Plus dat ze heel slecht overkomt op tv, met dat stemgeluid van d'r.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_50620335
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Vind je?
Nee. Waar zou ik dat uit op moeten maken dan? Uit de statuten ofzo?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:11:09 #28
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50620338
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef SCH het volgende:
Hij wekt op zijn minst de suggestie.
Welnee. Je zoekt ammo.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:11:54 #29
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50620379
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef SCH het volgende:
Nee. Waar zou ik dat uit op moeten maken dan? Uit de statuten ofzo?
Uit hun programma's en presentatoren? Joris Linssen, Kale Sjors en die zak met z'n kindertjes?
pi_50620389
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:09 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom is die niet weggestuurd?
Omdat ze schrijft wat de redactie van Buitenhof okay vindt en omdat ze lekker ligt bij de culturele (linkse) elite.
pi_50620392
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Welnee. Je zoekt ammo.
Je weigert weer eens op de zaak in te gaan. Het is goed joh
Hij schrijft NP-acutaliteitenprogramma's en in de volgende zin: het journaal en NOVA. Hoe wil je dat dan uitleggen?
pi_50620429
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Uit hun programma's en presentatoren? Joris Linssen, Kale Sjors en die zak met z'n kindertjes?

Geen argumenten dus
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:13:16 #33
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50620436
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef SCH het volgende:
Je weigert weer eens op de zaak in te gaan. Het is goed joh
Hij schrijft NP-acutaliteitenprogramma's en in de volgende zin: het journaal en NOVA. Hoe wil je dat dan uitleggen?
Andere NPS-actualiteiten programma's zijn zo. Journaal en Nova ook. Zo lees ik het.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:13:46 #34
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50620463
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is mijn werkgever en die is nou niet bepaald links hoor Hoe kom je er bij

Maar ik heb helemaal geen zin in die huildiscussie, geloof lekker wat je wilt geloven Lemmeb.
Ja, ze zijn zogenaamd christelijk. Dat de NCRV in dit moderne tijdperk probleemloos homosexuelen aan neemt geeft al aan dat omroepen achterhaalde molochen zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50620494
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:12 schreef SCH het volgende:
Hoe wil je dat dan uitleggen?
Het één sluit het ander niet uit?
pi_50620525
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Belachelijk systeem, maar de NPS zou in principe niet gepolitiseerd moeten zijn zoals de Vara dat bijvoorbeeld wel is: het is geen ledenomroep.
Het programma Buitenhof is een co-productie van de NPS, VARA en de VPRO. Ik neem aan dat Livestro door had dat hij niet alleen gebruikt maakte van de zendtijd van de NPS.

Verder geloof ik Livestro niet zo. Wat ik al eerder zei, hij mag eerst 'ns kijken naar de kwaliteit van zijn eigen columns. Ipv. inspelen op onderbuikkritiek op de PO.

http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/dossiers/33620933/

Wel grappig trouwens. De kritiek op de PO is ooit begonnen tijdens Pim Fortuyn. Later heeft zijn campagnestrateeg toegegeven dat het gewoon een campagnetruc was. En dus weinig met de inhoud te maken had.
pi_50620581
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja, ze zijn zogenaamd christelijk. Dat de NCRV in dit moderne tijdperk probleemloos homosexuelen aan neemt geeft al aan dat omroepen achterhaalde molochen zijn.
Homo's aanemen is links?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:16:58 #38
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50620599
De opmerking van Ferry Mengele Mingele op de avond van de 2e kamerverkiezingen was ook objectief

De anti-moslim partij van Wilders....rofl
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:17:28 #39
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50620617
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Homo's aanemen is links?
Je maakt nu een kans?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50620633
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Andere NPS-actualiteiten programma's zijn zo. Journaal en Nova ook. Zo lees ik het.
Vreemd. Hij houdt een betoog tegen de NPS en komt ineens met het journaal op de proppen. Het lijkt er sterk op dat hij denkt dat het Journaal een NPS-programma is.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 17:19:35 #41
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50620695
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Homo's aanemen is links?
Het is iig niet christelijk. En anti-homo sentimenten wordt idd vaak met rechts geassocieerd (zie Polen, VS etc.).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50620935
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:05 schreef Toad het volgende:

[..]

Ach, dit blijft continu welles-nietes. Jij hebt toch ook geen bewijzen dat meneer er wel uit is gezet vanwege zijn mening? En boeit me trouwens ook niet wanneer dat wel is gedaan. Een omroep kiest zelf voor het geluid wat zij wil laten horen. Als jij het daar niet mee eens ben richt je maar je eigen omroepje op.
Ze hebben in de loop der jaren honderden gasten gehad, waaronder politici die als zeer rechts te noemen zijn. Voor zover ik weet (maar ik kan het mis hebben) hebben die politici nooit serieus geklaagd over een gebrek aan objectiviteit van de interviewer. Wat columnisten betreft gelden er andere regels. Ookal is het waar dat hij eruit gegooid is vanwege de gekleurdheid van zijn column ipv de kwalieit ervan: big deal. Bij de EO zal een pro-darwinistsch-gekleurde column ook afgewezen worden. Maar een objectieve discussie erover moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
pi_50620962
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is iig niet christelijk. En anti-homo sentimenten wordt idd vaak met rechts geassocieerd (zie Polen, VS etc.).
Veel homo's zijn hartstikke rechts hoor.
En wat is er niet christelijk aan?
pi_50621050
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:17 schreef SCH het volgende:
Vreemd. Hij houdt een betoog tegen de NPS en komt ineens met het journaal op de proppen. Het lijkt er sterk op dat hij denkt dat het Journaal een NPS-programma is.
Zal best, neemt niet weg dat veel mensen denken dat het één gore linkse kliek is daar bij die PO.
Journaal, Nova, Netwerk, Een Vandaag, Buitenhof wordt gewoon op de hoop PO gegooid. Of dat nou terecht is of niet. Zelf zie ik het redelijk vaak, maar dat hoeft niks te zeggen. Wat is er trouwens op tegen om als programma gewoon toe of aan te geven dat je van linkse signatuur bent? En omgekeer wat mij betreft ook maar dat kom ik amper tegen.

En nog even wat, dat jij nou exact weet hoe de vork in de steel zit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat iedereen dat weet.
pi_50621151
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Iago het volgende:

[..]

Ze hebben in de loop der jaren honderden gasten gehad, waaronder politici die als zeer rechts te noemen zijn. Voor zover ik weet (maar ik kan het mis hebben) hebben die politici nooit serieus geklaagd over een gebrek aan objectiviteit van de interviewer. Wat columnisten betreft gelden er andere regels. Ookal is het waar dat hij eruit gegooid is vanwege de gekleurdheid van zijn column ipv de kwalieit ervan: big deal. Bij de EO zal een pro-darwinistsch-gekleurde column ook afgewezen worden. Maar een objectieve discussie erover moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
Politici en klagen is niet zo handig natuurlijk
Dan wordt je helemaal afgemaakt door de linkse kerk, die elke week een flink aantal uitzenduren heeft.

Mooie quote:
Dat zijn in feite veredelde melkertbaanprojecten voor kansarme linkse journalisten.

Maar ze verdienen wel oneindig veel meer ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_50621214
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef qonmann het volgende:

Politici en klagen is niet zo handig natuurlijk
Dan wordt je helemaal afgemaakt door de linkse kerk, die elke week een flink aantal uitzenduren heeft.
Ach, als tegenhanger is er nog de TROS en de EO.

En als dat niet genoeg is, dan kan Wilders ofzo zelf ook een zender beginnen
pi_50621223
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef Iago het volgende:

[..]

Maar een objectieve discussie erover moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
Dat zeker! Maar Livestro slaat meer om zich heen vanwege zijn eigen ego dan inhoudelijk bezig te zijn. Overigens doet Hans Laroes (hoofdred. NOS) dat wel, met chatsessies met zijn kijkers/luisteraars e.d.
pi_50621397
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Polen en de VS zijn zeer christelijk en veelal conservatief. Daar komt het anti-homo sentiment vandaan. De links-rechts schaal is er niet erg op van toepassing lijkt me.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_50621465
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:32 schreef Toad het volgende:
Hans Laroes
Nou, nou, nou.
Als je het nou toch over een linkse-met-zijn-kop-in-de-aars-van-de-PvdA-zittende-slijmerige-stinkende-schijtbak hebt..

Ach, laat ook maar.
pi_50621688
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Nou, nou, nou.
Als je het nou toch over een linkse-met-zijn-kop-in-de-aars-van-de-PvdA-zittende-slijmerige-stinkende-schijtbak hebt..

Ach, laat ook maar.
Wat wil je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')