Tijd om een middagje te gaan shoppen dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:47 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds mijn winterjas bij me![]()
sterktequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Positief denken doen we ook zeker, maar het is elke keer weer een klap in je gezicht. De verwachting was namelijk: opereren, stoma en klaar.
En dat is dus niet zo.
En ik vind het voor mijn opa gewoon zo sneu. Maar goed, zelf gaat ie dus nog voor 90 worden. Hij blijft positief![]()
die heb ik nog in de kast liggenquote:
*Springt op en neer*quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef roooosje het volgende:
In september huur ik een balletzaal af voor een flashdance-achtige shoot met meerdere modellen (waaronder moi)en fotografen. Zal ik het in het ontmoetingstopic zetten, een animo-peiling houden of gewoon een topic openen of de fotografen en modellen die ik op het oog heb pm-en? Dilemma
![]()
Lijkt mij ook erg leuk. Het gevaar bestaat natuurlijk dat er meer fotografen dan dansers op af komenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef freud het volgende:
[..]
*Springt op en neer*
Kiesmijkiesmijkiesmij!
Waren het leuke spullen?! Zo'n flitser met snoot, sb en plu isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:30 schreef prupke het volgende:zo vandaag ff bij de fotograaf geweest ..en de goodies bekeken
Precies, de baas betaalt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef freud het volgende:
Ben zoooooooo blij dat ik geen last heb van dat gezeik met die telecomboeren met rare constructies... Sterkte.
Ik vind dat zowat alle consumenten leveranciers er tegenwoordig rare constructies op nahouden, ben dan ook wel altijd met eoa partij in de clinch. Het lijkt wel alsof het ieder jaar erger wordt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef freud het volgende:
Ben zoooooooo blij dat ik geen last heb van dat gezeik met die telecomboeren met rare constructies... Sterkte.
jah niet iedereen heeft datquote:
Nee, die fase heb ik ook gehad (tot de eikels het van mijn loon in gingen houden). Nee, heb nu een abo bij de bankquote:
Baas boven baasquote:
quote:
Uiteraard is de randvoorwaarde 'bij normaal gebruik' we ter sprake gekomen. En de twee voorbeelden die je noemt vallen daarbuiten...quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Er is geen beter abbo dan dat wat je krijgt van de baas.
En al helemaal als de baas het ziet als "verkapte" loonsverhoging. Prive gebruik van mijn phone is gewoon toegestaan.
Een oud medewerker heeft ooit gezeik gehad vanwege de rekening. Hij vond het nodig om voor een slordige 500 euro te verbellen in 2 maanden.
Het blijkt duur te zijn als je gaat bellen met je vriendin in Tanzania
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |