Gewoon uitstellen tot je met goed fatsoen bij de Eerste Hulp binnengedragen kan worden is ook een optie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Q. het volgende:
Op korte termijn is mijn huidige arts, 100 km bij mij vandaag, de enige optie..
Vergeleken met tandartsen is dat ook niet zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:21 schreef Aarti het volgende:
ik wist niet dat het zo lastig was een huisarts te vinden?
is dat ook lastig dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeleken met tandartsen is dat ook niet zo.
Ik heb een tandarts in Amersfoort (nog een reden om wild enthousiast te zijn over die plaats) omdat ze dichterbij dan dat geen patiënten meer aannamenquote:
Gelukkig woon ik op kruipafstand van het ziekenhuis. Mijn Heerdesche Huischarts is ook niet ideaal, het is een beste kerel maar hij woont te ver weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon uitstellen tot je met goed fatsoen bij de Eerste Hulp binnengedragen kan worden is ook een optie.
Niet degene die ik je zou aanraden trouwens. Zelfs al ben je nu verplicht gebruik te maken van de huis/dierenartspost te Heerde, blijf zoeken naar een localere huisarts voor de volgende keer.
Ik heb een tandarts op loopafstand van m'n huis. Het is wel een Israëliër, maar goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb een tandarts in Amersfoort (nog een reden om wild enthousiast te zijn over die plaats) omdat ze dichterbij dan dat geen patiënten meer aannamen.
Als ik Hime moet geloven, moet je bij de tandarts aan de Beeklaan zijn. Helemaal mijn ideaaltype vrouw qua figuur...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een tandarts op loopafstand van m'n huis. Het is wel een Israëliër, maar goed.![]()
Heb je daar nu nog geen werk van gemaakt?..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef Q. het volgende:
Ìk zou natuurlijk ook een huisarts in Amersfoort kunnen nemen, daar ben ik toch elke dag..
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heb je daar nu nog geen werk van gemaakt?..![]()
Het is een nog lopend procesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef Q. het volgende:
Zes huisartsen geprobeerd en geen van allen nemen ze patienten aan.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef _Cara_ het volgende:
....en ik wil koffie..nu! senseo SYDNEY..dubbele portie graag..
O, daar woon ik vlakbij, dat is zelfs nog dichter bij dan mijn huidige tandarts.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik Hime moet geloven, moet je bij de tandarts aan de Beeklaan zijn. Helemaal mijn ideaaltype vrouw qua figuur...
Ik ben overigens (nog) niet overgestapt...
Dank je .. plaaggeestquote:
Dat wist ik, vandaar dat ik het je even meldt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, daar woon ik vlakbij, dat is zelfs nog dichter bij dan mijn huidige tandarts.![]()
Mangal aan de Laan van Meerdervoort. Ook bij jou om de hoek!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet trouwens ook eens een huisarts in Den Haag gaan zoeken.![]()
Ze willen niet meewerken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heb je daar nu nog geen werk van gemaakt?..![]()
Bij mij in de straat zit er ook één, maar het ziet er van buiten een beetje rommelig uit.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mangal aan de Laan van Meerdervoort. Ook bij jou om de hoek!
Net even gebeld naar de mijne om JD bij te schrijven. Kan vandaag alquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:44 schreef Q. het volgende:
Ze willen niet meewerken.
Ik heb altijd gelijk in het verkeer. Alleen jammer dat de rest van de medeweggebruikers daar niet altijd mee eens zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Mijn ouders zaten gisteren: "Je moet om 9:40 in Rijswijk zijn. Dan moet je wel om 8:15 weg hoor! Anders red je het nooit".
Ik kwam hier op school rond 8:50 aan.
Dat is een hindoestaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mangal aan de Laan van Meerdervoort. Ook bij jou om de hoek!
Mangal heeft ook een wat sobere praktijk, maar ik heb er goede ervaringen mee. En hij had (en heeft misschien nog steeds) 's ochtends inloopspreekuur. Erg makkelijk voor de werkende mens...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mij in de straat zit er ook één, maar het ziet er van buiten een beetje rommelig uit.
quote:
Bij mijn tandarts kun je 's avonds terecht, erg praktisch.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mangal heeft ook een wat sobere praktijk, maar ik heb er goede ervaringen mee. En hij had (en heeft misschien nog steeds) 's ochtends inloopspreekuur. Erg makkelijk voor de werkende mens...
Prettig is dat inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
Bij mijn tandarts kun je 's avonds terecht, erg praktisch.
Bij diequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bij mijn tandarts kun je 's avonds terecht, erg praktisch.
Vond ze het lekker?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was mijn mondeling.
Er zijn geen goede screenshots van Dr. McNinjaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
"Hi everybody!"
[afbeelding]
"Hi Dr. Nick!"
Check.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
precies, wat kan,kan, en wat niet kan, kan niet![]()
Sjeez. Lekker handig danquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:17 schreef Q. het volgende:
Zes huisartsen geprobeerd en geen van allen nemen ze patienten aan. Ik ga vrijdag toch naar mn ouders, ga ik maar naar mn huisarts daar..
Ik zou eerder zeggen: "Goh, wat ben je vroeg wakker"quote:
Is het zo ernstig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor 15:00. Komt mooi uit. Nu nog overleven tot dan..
Nee. Hij loopt er al een week mee rond, de kans dat het vandaag fataal gaat blijken is miniem.quote:
Hello Murphy!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Hij loopt er al een week mee rond, de kans dat het vandaag fataal gaat blijken is miniem.
Lekkere tijdquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor 15:00. Komt mooi uit. Nu nog overleven tot dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |