quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je ook nog kledingeisen aan CL? Kort rokje, hoge hakken, laarzen, string? Dat soort wensen Q?
Laten we erover stemmen. Q. is toch dood.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je ook nog kledingeisen aan CL? Kort rokje, hoge hakken, laarzen, string? Dat soort wensen Q?
Laarzen, hakken, kort rokje, topje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten we erover stemmen. Q. is toch dood.
Dan stem ik ervoor om Q in een kort rokje te begraven, met naaldhaklaarzen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten we erover stemmen. Q. is toch dood.
nou.. ik vond je nog niet echt engels lijken hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik wel nog even afvallen, voorlopig nog niet doodgaan dus.
Mijn benchmarks voor Engelsen zijn Elizabeth Hurley en Kate Beckinsalequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. ik vond je nog niet echt engels lijken hoor
en mega zonnebrilquote:
Ik vind je nu al perfect.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik wel nog even afvallen, voorlopig nog niet doodgaan dus.
je bent er vaak genoeg geweest... je zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn benchmarks voor Engelsen zijn Elizabeth Hurley en Kate Beckinsale.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Humor wordt algemeen beschouwd als verdedigingsmechanisme, bij sommige onderwerpen moet je alleen iets beter timen wanneer je er humor bij haalt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef Burdie het volgende:
grapjes maken erover eigenlijk ook niet.
Jij kent duidelijk de binnenkant van mijn zonnebril nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent er vaak genoeg geweest... je zou beter moeten weten
zwart papier?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk de binnenkant van mijn zonnebril niet.
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen moest ik denken aan die beached whales in de club in York vorig jaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn benchmarks voor Engelsen zijn Elizabeth Hurley en Kate Beckinsale.
Dat is de buitenkant. Raad nog eensquote:
Het moet toch hartverwarmend zijn als mensen je vertellen dat je daar nog niet bentquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar toen moest ik denken aan die beached whales in de club in York vorig jaar.
Niets mis met een gezond narcismequote:
wat leg je de nadruk weer mooi subtielquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het moet toch hartverwarmend zijn als mensen je vertellen dat je daar nog niet bent.
Subtiel is een van mijn vele middle names. Naast Bescheiden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat leg je de nadruk weer mooi subtiel
Maar wel 'de vieze man'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef nixxx het volgende:
ik ben niet vies
Mits met mate. Zoals alles.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Trok jij niet dat soort mensen aan? En vond je dat niet leuk?.
Dat mag.quote:
heel grote matenquote:
tolerant of onverschillig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |