nee, dat moet hij eens gaan doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je eindelijk echt gaan werken?![]()
Het kan verklaren waarom ik er dit weekend nauwelijks last van had. Maar ik vind het wel eng. En vervelend. Al een paar keer het gevoel gehad dat ik zo flauw kon vallen en dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Met 90% luchtvochtigheid krijgen ook licht-astmatische mensen last van kortademigheid. Maar daar weet je huisarts ook vast alles van.
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:01 schreef nixxx het volgende:
ik heb een uitje van mijn werk... over een paar weekjes... in het weekend ...
Met lekkere wijven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:01 schreef nixxx het volgende:
ik heb een uitje van mijn werk... over een paar weekjes... in het weekend ...
werkenquote:
dat weet je daar niet...quote:
denk meer zand...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:03 schreef Anthraxx het volgende:
Nixxx zit dat weekend in zijn eentje ergens op de Veluwe terwijl de rest van de collega's in YabYum Amsterdam te vinden zijn.
Daar had ik begin van het jaar last van (en toen ook halsoverkop een huisarts geregeld). Het bleek achteraf allemaal niets ernstigs te zijn, maar de onzekerheid over wat het nu is maakt het niet beter. Dus: huisarts.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kan verklaren waarom ik er dit weekend nauwelijks last van had. Maar ik vind het wel eng. En vervelend. Al een paar keer het gevoel gehad dat ik zo flauw kon vallen en dat is niet leuk.
Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
Kootwijk heeft genoeg zand.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kan verklaren waarom ik er dit weekend nauwelijks last van had. Maar ik vind het wel eng. En vervelend. Al een paar keer het gevoel gehad dat ik zo flauw kon vallen en dat is niet leuk.
Trok jij niet dat soort mensen aan? En vond je dat niet leuk?quote:
iik hou niet van zand ... dat blijft overal zo ... hangen ... dat je het een dag later nog vind ook al douche je welquote:
Jij was een reserve zandhaas, dan doe je het zelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
iik hou niet van zand ... dat blijft overal zo ... hangen ... dat je het een dag later nog vind ook al douche je wel
Ik ben doodsbang voor alles wat ook maar op een dokter lijkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar had ik begin van het jaar last van (en toen ook halsoverkop een huisarts geregeld). Het bleek achteraf allemaal niets ernstigs te zijn, maar de onzekerheid over wat het nu is maakt het niet beter. Dus: huisarts.
Dat zijn watjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor alles wat ook maar op een dokter lijkt.. Maar goed, Huisartsenpraktijk Heerde is ook zo ver rijden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor alles wat ook maar op een dokter lijkt.. Maar goed, Huis/dierenartsenpraktijk Heerde is ook zo ver rijden.
Wacht maar, straks kom je er elke weekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor alles wat ook maar op een dokter lijkt.. Maar goed, Huisartsenpraktijk Heerde is ook zo ver rijden.
Hij moet gewoon een huisarts regelen in Amersfoort, dan kan hij elke dag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wacht maar, straks kom je er elke week.
Zelfs daar heb ik aan zitten denken, mijn bank zit ook in Amersfoort, is een stuk makkelijker naar toe te gaan dan die in Utrecht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een huisarts regelen in Amersfoort, dan kan hij elke dag.
Hey, dat heb ik eerder gehoord!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef nixxx het volgende:
mijn huisarts zit ook niet in de buurt... maar ik ben ook nooit ziek
Mits cake.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Als ik dood ga kom je dan op mn begrafenis, CL?
Dán wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Chocoladecake.quote:
chocoladecakequote:
En Maltesers toe?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Chocoladecake.
Niet te hard zeggen, zometeen komt CL mij eigenhandig vermoorden
Kinky toch, Q?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Chocoladecake.
Niet te hard zeggen, zometeen komt CL mij eigenhandig vermoorden
Ja, maar wel doordeweeks begraven worden anders is m'n OV niet geldig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:33 schreef Q. het volgende:
Wat romantischquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar wel doordeweeks begraven worden anders is m'n OV niet geldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |