quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef Pheno het volgende:
Je moeder
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb mijn spaarvarken kapot geslagen, blijkt ie leeg te zijn.
Oké, haal maar weer weg!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef crossover het volgende:
[..]
ik ga ze ff allemaal jatten
Dan mag je die van mij ook
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn stuiterbal komt ook wel terug. Maar voor het goede doel mag deze avatar er even tussendoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Extensie: check!![]()
Avatar: no way!Mijn senseo blijft!
![]()
Alsof Danny hem weer toe gaat latenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn stuiterbal komt ook wel terug. Maar voor het goede doel mag deze avatar er even tussendoor
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/smileys.phpquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef crossover het volgende:
[..]
ik ga ze ff allemaal jatten
Dan mag je die van mij ook
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het hogere doel is niet zozeer danny, maar de users die het gemak van de extensie nog niet hebben mogen ervaren.quote:
Danny is gewoon jarloersquote:
Handigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/smileys.php [afbeelding]
wheheh, quotes jatten, ook alleen met de extensie [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding]
quote:
Je moet 'm lijmen dan kan je nog een keerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, arm varken. Ligt nu in scherven in de prullenbak.Wel leuk trouwens, had het nog nooit gedaan.
![]()
Het is pas echt leuk als de hele tafel overstroomt met muntjes van tussen de 1 en 50 cent als je dat doet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, arm varken. Ligt nu in scherven in de prullenbak.Wel leuk trouwens, had het nog nooit gedaan.
![]()
Wie is Danny en wat is er tussen hem en andere users?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is Danny en wat is er tussen hem en andere users?
Het antwoord op je eerste vraag: Dannyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is Danny en wat is er tussen hem en andere users?
Hij woont in Zwolle én Rotterdam...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Het antwoord op je eerste vraag: Danny
Oké...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hij woont in Zwolle én Rotterdam...![]()
Immens huis moet die kerel hebben...![]()
ontzettende ambtenaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Menschen, de grote wijzer van de klok wijst bijna weer 17 uur aan, dus het is de hoogste tijd om naar huis te gaan!!![]()
Ja, hij heeft de topics over de fullquickreply extensie verwijderd, omdat het reclametopics zouden zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |