quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
Overigens heeft de gewone "reageren" nog steeds geen custom smilies, en ook geen highlight functe. [afbeelding]
Uiteraard...quote:
Lief is ze hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef Pheno het volgende:
Je moeder
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef Pheno het volgende:
Je moeder
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb mijn spaarvarken kapot geslagen, blijkt ie leeg te zijn.
Oké, haal maar weer weg!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef crossover het volgende:
[..]
ik ga ze ff allemaal jatten
Dan mag je die van mij ook
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn stuiterbal komt ook wel terug. Maar voor het goede doel mag deze avatar er even tussendoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Extensie: check!![]()
Avatar: no way!Mijn senseo blijft!
![]()
Alsof Danny hem weer toe gaat latenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn stuiterbal komt ook wel terug. Maar voor het goede doel mag deze avatar er even tussendoor
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/smileys.phpquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef crossover het volgende:
[..]
ik ga ze ff allemaal jatten
Dan mag je die van mij ook
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het hogere doel is niet zozeer danny, maar de users die het gemak van de extensie nog niet hebben mogen ervaren.quote:
Danny is gewoon jarloersquote:
Handigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/smileys.php [afbeelding]
wheheh, quotes jatten, ook alleen met de extensie [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding]
quote:
Je moet 'm lijmen dan kan je nog een keerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, arm varken. Ligt nu in scherven in de prullenbak.Wel leuk trouwens, had het nog nooit gedaan.
![]()
Het is pas echt leuk als de hele tafel overstroomt met muntjes van tussen de 1 en 50 cent als je dat doet!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, arm varken. Ligt nu in scherven in de prullenbak.Wel leuk trouwens, had het nog nooit gedaan.
![]()
Wie is Danny en wat is er tussen hem en andere users?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is Danny en wat is er tussen hem en andere users?
Het antwoord op je eerste vraag: Dannyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Wie is Danny en wat is er tussen hem en andere users?
Hij woont in Zwolle én Rotterdam...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Het antwoord op je eerste vraag: Danny
Oké...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hij woont in Zwolle én Rotterdam...![]()
Immens huis moet die kerel hebben...![]()
ontzettende ambtenaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Menschen, de grote wijzer van de klok wijst bijna weer 17 uur aan, dus het is de hoogste tijd om naar huis te gaan!!![]()
Ja, hij heeft de topics over de fullquickreply extensie verwijderd, omdat het reclametopics zouden zijn!quote:
Als je nou gewoon een eigen site maakt dan weten de mensen die het gebruiken toch waar ze je kunnen vindenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de topics over de fullquickreply extensie verwijderd, omdat het reclametopics zouden zijn!
Wat nergens op slaat, want 99% van de posts in die topics waren van users die al bekend waren met de extensie en bugreports en feature requests deden.
Ohja en hij gaf ook aan het forum om te willen bouwen zodat het gebruik van extensies onmogelijk wordtHoezo jaloers
omfgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
Mensen met zo'n nickname:
[img=578xnull]http://members.chello.nl/m.vankessel2/msn.JPG[/img]
Het past niet eens op m'n scherm
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean upquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
omfg
ongelofeloos...
breezah... [afbeelding]
Dat valt best mee tochquote:
heb ik pas gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb er al tijden niet meer mee gesproken.. wordt eens tijd voor een contact list clean up
Geen usb stickquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:24 schreef crossover het volgende:
Mensen met zo'n nickname:
[afbeelding]
Het past niet eens op m'n scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |