En de zon is weg voordat het echt heet wordt, dus des avonds heb je geen snikhete slaapkamer! 14quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef Kuukske het volgende:
De slaapkamer ligt op het Oosten dus we hebben 's morgens zon daar.
Morgen weer foto'squote:
ik wacht af!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen weer foto'sof overmorgen. Morgen wordt een dag van voornamelijk spullen sjouwen tussen oud en nieuw huissie.
Hey!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Morgen weer foto'sof overmorgen. Morgen wordt een dag van voornamelijk spullen sjouwen tussen oud en nieuw huissie.
Jullie zijn er morgenavond pasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:11 schreef Berenanus het volgende:
Hey!
We zouden morgen bier drinken!
en zondag alleen de washmasjiene!![]()
Goede tip voor de eerste paar weken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Frezer het volgende:Vergeet je zonnebril niet als je naar bed gaat!
Poeh dat is best snelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Het schiet ontzettend lekker op allemaal. Waarschijnlijk zitten we er volgend weekend al in..
JD woonde als student in een studentenhokkie. Ik kom vanuit het ouderlijk huis, maar heb er al ongeveer 4 maanden bij JD in het hok op zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh dat is best snel
Zo maar even een vraag over het samenwonen :$ Gaan jullie direct van uit het ouderlijk huis samenwonen of hebben jullie beide eerst apart uit huis gewoond ? (Studie e.d.)
Mengverf van Karwei. Ik zal het nummer voor je opzoeken straks.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:14 schreef staticdata het volgende:
heb je enige idee wat voor kleur oranje dat is? vind het wel een coole kleur namelijk
Nr D6.30.70 bij de mengverfshizzleservice van Karwei!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:19 schreef Kuukske het volgende:
Mengverf van Karwei. Ik zal het nummer voor je opzoeken straks.
Later vanavond nog wat feauteaux updates.
je hebt in die tweede toch wel de laden gedaan he? nadat d foto was genomen anders lijkt het me vrij nutteloosquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad! Twee naast elkaar, staat erg mooi!
Ha-ha.quote:
Met jou?quote:
Jij bent allang binnen, mên!quote:
HEY! DAT BEN IK!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Update dag 5:
Berenanus kwam op bezoek.
[afbeelding]
Correctquote:
Ja, dat zal wel lukken. En jullie zijn van harte welkom.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:35 schreef Berenanus het volgende:
HEY! DAT BEN IK!![]()
Yay!! Was goed te doen gisteren!!
Mooi huis ook!![]()
en veel plezier met neuken! (moest van fraukje en mark zeggen!)![]()
Komen snel nog eens langs!
Maar als je ziek word kun je uitzieken in je nieuwe slaapkamer. Dan lijkt het alsof je in een sinaasappel ligt en je zult je vast snel beter voelen!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
Mijn oude kamertje staat al leeg!
Twee weken eerder dan gepland. Ik ben wel zwáár verkouden momenteel, en ik heb het idee dat ik binnenkort doodziek word. Dat zal m'n straf wel zijn.
Nouja, heb ik wel lekker veel tijd om uit te pakken.
Dat had ik van tevoren zelf niet eens verwacht!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:45 schreef Misstique het volgende:
Wat een tempo houden jullie er in zeg!.
Dank je. BBQ'en wordt wel een tikkeltje riskant in de serre thooquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef sn7475 het volgende:
Ook van deze kant gefeliciteerd met alles en dat jullie een hele leuke tijd samen mogen hebben.
mischien een toekomstige BBQ bij jullie in de zomer?![]()
geen gewoon balkonquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dank je. BBQ'en wordt wel een tikkeltje riskant in de serre thoo.
Voor op het grasveld!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Dank je. BBQ'en wordt wel een tikkeltje riskant in de serre thoo.
Oja!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:56 schreef JDude het volgende:
Voor op het grasveld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |