Doe mij die maarquote:Op maandag 25 juni 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:
ik zal met plezier voor je zoeken
beetje wazige foto:
[afbeelding]
beetje kleine foto
[afbeelding]
Youtube linkje in slowmotion
9~
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
voor de spitslezers: er staat een artikeltje met een kleine spoiler in (die wij wel aan hadden zien komen overigens)I knew it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:35 schreef DreamAway het volgende:
[..]
I knew it!oeh dat zou best eens kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Alsof zij er iets aan kan doen dat hij geen leuke week heeftquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef moemoe het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mijn tv valt uit, alle tv's in huis alleen maar ruis.
WAAROM NU?!![]()
Ik heb zojuist mijn afstandsbediening op de grond gesmeten en nu loop ik tegen huisgenoten te jammeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Shit! Loop je nu hysterisch te gillen? Ja toch zeker?
(sorry, mag er niet om lachen!)
Dus de hele kabel ligt er uit???
Ja! Zo'n gladde barbiekop!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat een rare waas zit er steeds over de scenes bij de chief, over de nieuwe chief? Iedereen krijgt er zo'n 'pretty face' van, heel irritant
Chief Resident, niet Chief of Surgery. Dus niet de job waar Derek en co voor gingen.quote:
Callie krijgt de baan van Bailey. Dus wordt Bailey chief of surgery, zoals gehoopt en verdiendquote:Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Zo'n gladde barbiekop!
Wat zielig trouwens voor MirandaWaarom zou dat zijn? Die Callie heeft zich toch nog lang niet zo bewezen als The Nazi?
Ah okquote:Op maandag 25 juni 2007 21:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Chief Resident, niet Chief of Surgery. Dus niet de job waar Derek en co voor gingen.
Wat een kutaflevering eigenlijk, met al die slechte dingen en dat open einde.
... dit heb ik even gemist?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus wordt Bailey chief of surgery, zoals gehoopt en verdiend
Same herequote:Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef Pune het volgende:
Wel soort van traantjes bij mij, toen Cristina haar huilbui kreeg en de jurk uit moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |