SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christopher die iedere keer net komt op het moment dat Luke er is bedoel je? Lijkt inderdaad erg op Callie bij Izzie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:51 schreef P_B het volgende:
Maar goed, ik had / heb het ook met het vorige / huidige seizoen seizoen van de Gilmore Girls dus het kan aan mij liggen.
Ach, dat hoort bij zo'n serie hequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind sowieso de liefdesdrama's lang duren. Waarom kan er niemand een goede en leuke relatie hebben, zonder dat ze de helft van de tijd ruzie of twijfels hebben.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef Xurk het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het met Burke en Christina afloopt volgende week, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:15 schreef Dakota het volgende:
[..]Dat stond dus in die link van de telegraaf die jullie niet mochten lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat stond dus in die link van de telegraaf die jullie niet mochten lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door DreamAway op 21-06-2007 13:11:06 ]| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
iedereen weet t nu wel dacht ik, maargoed...dan in een spoiler!quote:
Spoilers zijn gewoon veilig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef Purky het volgende:
Dat spoiler gedoe, ik snap niet wanneer het nou wel en niet in een spoiler moet want de meeste mensen weten wat er gaat gebeuren dus is zoiets als dit eigenlijk geen spoiler, maar ja
Wanneer komt het volgende seizoen?
Jup..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Greys het volgende:
We verzuipen wel in de ziekenhuisseries he
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef Vlindur het volgende:
In het voorjaar van 2008 gaan we verder met een nieuw seizoen.
Leuk om te lezen maar als je geen spoilers wil lezen kijk dan niet!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:54 schreef Xurk het volgende:
Er staat trouwens een interview met Sara Ramirez [Callie] in de Metro van vandaagDeze kun je hier vinden, maar je moet wel een account op de site hebben!
Dan log ik niet inquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Leuk om te lezen maar als je geen spoilers wil lezen kijk dan niet!!!!
heb em net gelezen, maar staat naar mijn idee totaal niks nieuws of schokkends in.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Leuk om te lezen maar als je geen spoilers wil lezen kijk dan niet!!!!
Ohw..quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:23 schreef DreamAway het volgende:
[..]
heb em net gelezen, maar staat naar mijn idee totaal niks nieuws of schokkends in.![]()
Haha, maar dan kun je het eigenlijk al wel raden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Etcetera het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar Burk en Cristina (zelfs nadat ik de spoiler heb gelezen)
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
was in de Spitsidd geen spoilers en een leuk artikel (zijn vrouw vraagt zich af waar de McSteamy van de handdoekscene is gebleven
)
zeg dat wel...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef Smash-it het volgende:
Zucht.
en hij schuift het af op de stoomquote:
Ik ookquote:Op zondag 24 juni 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en hij schuift het af op de stoom
maar hij heeft wel gelijk, die scene is nou ik weet niet hoe lang geleden en ik zie 'm zo weer voor me![]()
Nou inderdaad! Pff.. ben wel erg benieuwd naar vanavond!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Koningin het volgende:
Vanavond de laatste voordat we moeten gaan afkicken...
Ben erg benieuwd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |