Hij was wel weer ouderwets fijn, deze aflevering.
Begin me alleen stilaan beetje te ergeren aan alle toevallige toevalligheden.
Er wordt een blik zwangere vrouwen opengetrokken want dat is nu lekker confronterend voor Addison. Examens en de begrafenis op precies dezelfde dag en papa Grey die, na een paar dagen te hebben kunnen rouwen, weer even flink over rel gaat (wederom geweldig geacteerd, dat wel). Heel toevallig net op de juiste trap staan van Callie (ze staat wel heel vaak heel toevallig op de hele goede plek). Met een bijl in je hoofd en ernstige onderkoelingsverschijnselen toch overleven zodat we nog een spannende verhaallijn kunnen maken. Twee tegelijk instortende zwangere vrouwen voor extra dramatiek en natuurlijk de entree van de, zeer appetijtelijke (naast foto's van dansende biertieten van surferdudes nu ook meer te genieten voor de heren?
![]()
), nieuwe brunette en de overduidelijke chemie met onze droomdokter (zonder echte spoiler lastig uit te leggen maar diegene die weten welke rol ze gaat spelen snappen waarschijnlijk wat ik bedoel).
't Wordt een beetje teveel vind ik. In het begin stoorde ik me in het geheel niet aan de verhaallijnen maar dit seizoen beginnen ze gevoelsmatig af en toe een loopje met de logica te nemen om het maar zo interessant mogelijk te houden. Ondanks dat het een
drama-serie is schieten ze na verloop van tijd soms een beetje te ver door lijkt het.
Maar goed, ik had / heb het ook met het vorige / huidige seizoen seizoen van de Gilmore Girls dus het kan aan mij liggen.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.