Weinig & oud: http://www.leugenfabriek.nl/quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:06 schreef Fastmatti het volgende:
Ik verveel me trouwens. Dus ik wil meer politiek non-nieuws.
Ik heb maar havo en het is 11 jaar geleden dat ik die kunstjes moest doen en ik kan ze zo uit mijn mouw schudden. Twee kanten is bullshit, ze zijn gewoon dom.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:57 schreef du_ke het volgende:
Neuh en ze moeten wel met een nieuwe soort staartdelingen werken.
Vergeet niet dat die toets bijna direct aan het begin van het 1e jaar komt (echt al na 3 weken ofzo begreep ik). Dus na een examenjaar en zuipzomer daarna waarin men verdomde weinig aan rekenen doet. Ook bij andere opleidingen wordt de eerste tentamenperiode meestal niet geweldig gemaakt.
Zoals altijd zitten er overal 2 kanten aan.
Das ook met het loshalen van die flap he, net zoals met Lasik? Dat wil ik niet, want het blijkt dat dat flapje nooit meer echt vastgroeit. Als je een keer een klap op je kop krijgt of een ongeluk krijgt dan kan dat flapje weer los schieten. Zie je niets meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:59 schreef sigme het volgende:
[..]
In België: http://www.zien.be/index2.php?lang=nl
De Zyoptix behandeling.
26 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:15 schreef Monidique het volgende:
20 schoten met penalties?
Daarom zijn mijn achterburen dus opeens zo uitgelaten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een apotheose bij Nederland - Engeland !
Ga Wilders mailen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef gelly het volgende:
Nou ja, eigenlijk telt het niet, het was een neger die Nederland verder helpt.
Aanzetten tot bedreiging.quote:
Hoe kan het dan 13-12 zijn geworden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vergiste me alsnog .. het waren 32 (!!) penalties.
Veel gemiste ballen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Hoe kan het dan 13-12 zijn geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |