abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50614293
*lacht andere mannen uit*
genoeg gelachen.
pi_50618252
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef hugo2409 het volgende:
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen
For me the same

Ben zondag naar een festival hier in de buurt geweest en zat sjans gehad maar veel verder dan oogcontact, korte gesprekken en een gezellige avond is het tot op heden nog niet gekomen.

Maar goed, was wel weer even goed voor mijn ego
pi_50624663
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.
nja das duidelijk
pi_50652042
Wie hier is nog niet over zijn of haar ex heen? Ik vraag me af of je je dan echt single voelt, of dat je in je achterhoofd rekening houdt met het feit dat je je nog gebonden voelt.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juni 2007 @ 14:06:07 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_50652514
Djeez, nummer 20 alweer!

okok, slechte tvp...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_50653020
zijn "over iemand heen zijn" en "je gebonden voelen" niet twee totaal verschillende dingen? want toen het pas uit was met me eerste meisje was ik niet meer gebonden, zo voelde het dus ook niet, maar ik was er niet overheen. Al was ik wel single, voor me gevoel ook, alleen geen happy single
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:28:32 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50653331
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

nja das duidelijk
imo is dat de meest gezonde manier om ermee om te gaan. Het gaat om iets wat voorbij is, waarom zou je dat dan met de moed der wanhoop nog bij je proberen te houden? de neus moet richting horizon, niet richting wat-ooit-was.

Mijn stelling wordt overigens gestaafd door het feit dat de meeste pogingen tot vriendschap-met-ex vaak maar een kort leven beschoren blijken te zijn. Er is vaak het stellige voornemen om vriendschap op te bouwen, maar als alle sores eenmaal verwerkt is, hoeft het vaak niet meer zo nodig.

Edit: trouwens, dit beantwoordt tegelijkitair jouw vraag denk ik, WD!

[ Bericht 5% gewijzigd door Garisson72 op 20-06-2007 14:35:56 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50671049
Tweeling met Leeuw partner

Relatiecijfer 6

De tweeling kan zich absoluut aanpassen, dat kan de leeuw niet. De leeuw doet dingen omdat ‘het zo hoort’, de tweeling zegt dat niets. De tweeling zal zich nooit laten domineren door de leeuw. Terwijl de leeuw het niet bewust doet. Wel zijn jullie allebei handig en komen er samen wel uit!
pi_50672705
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:33:14 #35
141482 Q.
JurassiQ
pi_50672807
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.
Idem. Wanneer gaan we daten? .
For great justice!
pi_50672949
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Idem. Wanneer gaan we daten? .
Jij weer he
Jou kom ik ook altijd overal tegen op fok.

Oh wacht, dat is offtopic.
pi_50676799
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef dawg het volgende:

[..]

Hahahah. Al zal dat niet zoveel uitmaken, aangezien ik praktisch nooit op msn zit.
Hmm, ik moet je zelfs opnieuw toe gaan voegen.. Tjonge jonge, en dat alles omdat je een waterman bent.
pi_50677012
Oh ja: update.. Die gast van vorige week heeft weer van zich laten horen. Na een volle 8 dagen, maar ik zat even niet achter MSN. Ik ben nou wel nieuwsgierig wat 'ie nou moest, gewoon een gezellig babbeltje maken of vind hij me nou toch leuk? Tot dusver heeft zich nog geen leuker exemplaar aangediend dus he's still in the running towards becoming Whoopsydaisy's next .. tja, wat eigenlijk? Nou ja, ik zie wel of hij binnenkort weer online is, zo niet dan maakt dat ook niet uit.
pi_50677014
Hoe kan het ook anders.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:28:29 #40
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_50678002
Oeh leuk, sterrebeelden!

Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_50678373
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Natuurlijk wil je dat! 250 euro, vooraf betalen s.v.p., exclusief reiskosten.
oke.. wanneer gaan we plannen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:59:55 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_50678791
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla

ik zelf geloof er geen letter van
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_50680629
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:59 schreef ook_gek het volgende:
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla

geloven niet..

maar dit soort topics helpt je de avond door he
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:59:41 #44
94676 Garisson72
pi_50681527
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoger dan een 8 scoor je niet. Maar dan wel gelijk met 2 sterrenbeelden en wel met de boogschutter en de tweeling.
ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?

en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?
pi_50683930
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef DumDaDum het volgende:
Oeh leuk, sterrebeelden!

Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?

en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?
Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.

Ram met Tweeling Partner

Relatiecijfer 8

Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!
pi_50684216
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:59 schreef ook_gek het volgende:

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.

Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.
pi_50684263
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef winterapfel het volgende:

[..]

geloven niet..

maar dit soort topics helpt je de avond door he
Jij zegt t
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:28:12 #48
94676 Garisson72
pi_50685347
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.
ja wij Rammen zijn erg moeilijk. Vuur en zo he. Mars. Linke soep.

Overigens ben ik niet zo sceptisch als ik nu laat toeschijnen. Vaak genoeg gezien dat iemands daadwerkelijke karakter erg sterk overeenkomt met het sterrenbeeldprofiel. Bij mijzelf bijvoorbeeld.

een 8 is toch best hoog? Of op welke schaal moet ik dat zien... is het bijv zo dat sommige sterrenbeelden maar magere zesjes scoren, of zelfs droevige onvoldoendes?
quote:
Ram met Tweeling Partner

Relatiecijfer 8

Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!
als hier bedoeld wordt: 'luistert liever', of 'praat liever alleen als er ook echt wat te melden is' dan ja.
In dat licht bezien zegt het wellicht ook wat over de tweeling...
pi_50685543
Schorpioenen matchen met minder sterrenbeelden.
pi_50685682
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.

Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.
Whoops, dat je het (ten dele) herkent komt door het Barnum-effect meer niet
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')