For me the samequote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:42 schreef hugo2409 het volgende:
is dat daten verplicht... want dan zie je mij hier niet meer denk ik... ik ben namelijk nog niet actief aan het daten begonnen

nja das duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
geen water en vuur, contact is gewoon geëindigd toen het uitging. Ik heb nooit de behoefte om contact te houden, vriendschap op te bouwen of haar anderszins in mijn leven te houden. Voorbij is voorbij; ik was in haar geïnteresseerd in de vorm van een liefdesrelatie met alles wat daarbij hoort. Ik doe geen stap terug, het is dat of niets.
Om het bot te stellen: het interesseert me niet meer, zogauw het uitgaan van de relatie verwerkt is.![]()

imo is dat de meest gezonde manier om ermee om te gaan. Het gaat om iets wat voorbij is, waarom zou je dat dan met de moed der wanhoop nog bij je proberen te houden? de neus moet richting horizon, niet richting wat-ooit-was.quote:

Idem. Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef vencodark het volgende:
Ik ben nóg steeds singel. Ben het zat, waarom kom ik niet gewoon iemand tegen. Heb geen zin moeite te doen.![]()

Hmm, ik moet je zelfs opnieuw toe gaan voegen.. Tjonge jonge, en dat alles omdat je een waterman bent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahahah. Al zal dat niet zoveel uitmaken, aangezien ik praktisch nooit op msn zit.

oke.. wanneer gaan we plannen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je dat! 250 euro, vooraf betalen s.v.p., exclusief reiskosten.

quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:59 schreef ook_gek het volgende:
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla
ik zelf geloof er geen letter van![]()

ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Hoger dan een 8 scoor je niet. Maar dan wel gelijk met 2 sterrenbeelden en wel met de boogschutter en de tweeling.

quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:28 schreef DumDaDum het volgende:
Oeh leuk, sterrebeelden!
Whoops, hoe doet tweelingen met ram het??![]()
Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik neem aan dat mijn Ram-zijn je bekend is; vervolgens mag ik hieruit denk ik concluderen dat ik met geen enkel ander sterrenbeeld hoger dan een 8 scoor?
en dan nog eens wat... was jij geen tweeling...?![]()
![]()

Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:59 schreef ook_gek het volgende:
heb meteen een leuke vraag. Zijn er mensen die heilig geloven dat liefde gekoppelt staat aan sterrenbeelden. Zo van ik moet een ram zoeken want dat is de perfecte partner bla bla bla
ik zelf geloof er geen letter van![]()

Jij zegt tquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
geloven niet..
maar dit soort topics helpt je de avond door he![]()

ja wij Rammen zijn erg moeilijk. Vuur en zo he. Mars. Linke soep.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Klopt, nergens hoger dan een 8. Tweelingen scoren 2 keer 10. Maar wij zijn dan ook redelijk makkelijk.
als hier bedoeld wordt: 'luistert liever', of 'praat liever alleen als er ook echt wat te melden is' dan ja.quote:Ram met Tweeling Partner
Relatiecijfer 8
Jullie houden allebei van lekker bezig zijn en verandering. Jullie zijn een goede match want de tweeling houdt van plannen bedenken en de ram zal degene zijn die het plan zou uitwerken. Jullie gaan samen op stap om wat leuks te beleven! De tweeling praat alleen een beetje veel en dat is een ideale combinatie want de ram zwijgt liever!

Whoops, dat je het (ten dele) herkent komt door het Barnum-effect meer nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik een typische tweelingen ben. Als iemand anders een typische tweelingen of waterman is, dan kun je doorgaans wel van tevoren inschatten of het werkt. Ik geloof overigens totaal niet in de daghoroscopen of weekhoroscopen.
Wat trouwens wel grappig is: mijn moeder heeft ooit een jaarhoroscoop laten maken. Daar stonden wel hele treffende dingen in die later ook bleken te kloppen. Er stond in dat ze 4 hele bijzondere kinderen had met ieder kwaliteiten op hun eigen gebied. Niet om op te scheppen maar wij hebben inderdaad allevier wel een bijzondere kwaliteit. Er werd ook gezegd dat één van de kinderen in oktober in de bekendheid zou treden, toen won ik een landelijke zangwedstrijd en naar aanleiding daarvan heb ik een CD gemaakt en erg veel opgetreden. Er stonden ook dingen in die niet klopten: mijn moeder zou de man van haar leven ontmoeten. Dat is nooit gebeurd, mijn paps en mams zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |