abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50660460
* Humor
* Goede baan
* Goed opgeleid
* Dus goed toekomstperspectief
* Zelfverzekerd
* Galant jegens vrouwen (niet overdreven)
* Sexappeal
* Een verzorgd en sympathiek uiterlijk

Hier komt het wel op neer En dit graag bij 'n man uiteraard.
pi_50661068
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef AFX. het volgende:

[..]

VINEX ?
maak dan eerst je school maar eens af ja
Hajeto!
pi_50663469
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Het jongetje in hem.
Het meisje in haar
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_50663593
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef Crack_david het volgende:

[..]

maak dan eerst je school maar eens af ja
Ik ga heul niet in zo'n huis wonen
Mij? Wurgen? Omdat ik een mening heb?
Dan moet je nog heel wat mensen afmaken hier.
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:40:51 #180
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50663624
een combo die mij elke keer laat denken 'wauw'.
wat daar onder valt komt in een latere post
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_50663683
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:24 schreef AFX. het volgende:

[..]

VINEX ?

Jij hebt idd ambitie & doorzettingsvermogen nodig, want een beetje algemene ontwikkeling & gevoel voor humor heb je niet.

pi_50668632
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:10 schreef Taurus het volgende:
* Humor
* Goede baan
* Goed opgeleid
* Dus goed toekomstperspectief
* Zelfverzekerd
* Galant jegens vrouwen (niet overdreven)
* Sexappeal
* Een verzorgd en sympathiek uiterlijk

Hier komt het wel op neer En dit graag bij 'n man uiteraard.
Wat vre-se-lijk ( ) standaard, heb je ook nog iets bijzonders als voorkeur/smaak, of is het hoe burgerlijker, hoe beter.

En wat de neuk is een sympathiek uiterlijk...
pi_50675135
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Wat vre-se-lijk ( ) standaard, heb je ook nog iets bijzonders als voorkeur/smaak, of is het hoe burgerlijker, hoe beter.

En wat de neuk is een sympathiek uiterlijk...
Hey zeg, doe eens even relaxed. Ik heb inderdaad geen zaken als 'dat moedervlekje bij 'n mond of neus' of 'de manier waarop 'n vent z'n haar achter z'n oor veegt' o.i.d., 'sorry' Dat staat namelijk bij de een wel en de ander kan dat absoluut niet hebben.

Dit zijn inderdaad de algemene zaken, had ik er even bij moeten zetten, maar ik vind aantrekkingskracht verder verscholen in de persoon zelf en dat kan ik helaas niet uittypen. Prachtig he? Klinkt zelfs 'n beetje spiritueel als je je best doet 't zo te interpreteren

En een sympathiek uiterlijk lijkt me simpel, een vriendelijke kop, vrij vertaald. Dus geen doorlopende wenkbrauwen, maar 'n beetje om hoogstaand vind ik altijd leuk, open ogen, geen haakneus en gewoon vriendelijke betrouwbare ogen. Daar. Tevreden?

En burgerlijk is zo'n zielig begrip by the way De enige mensen die dat begrip gebruiken zijn de mensen die stiekem graag burgerlijk willen zijn, maar dat niet bereiken en zich er dus tegen af zetten door het af te zeiken, terwijl het inderdaad gewoon de standaard is en dat is niet voor niets. Bij de meest burgerlijke persoon vind je nog de meest unieke kwaliteiten, aangezien iedereen uniek is. Wijze les er bij ook nog. Stop die maar in je zak
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:34:24 #184
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50675813
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Taurus het volgende:

[..]
Dit zijn inderdaad de algemene zaken, had ik er even bij moeten zetten, maar ik vind aantrekkingskracht verder verscholen in de persoon zelf en dat kan ik helaas niet uittypen. Prachtig he? Klinkt zelfs 'n beetje spiritueel als je je best doet 't zo te interpreteren

En een sympathiek uiterlijk lijkt me simpel, een vriendelijke kop, vrij vertaald. Dus geen doorlopende wenkbrauwen, maar 'n beetje om hoogstaand vind ik altijd leuk, open ogen, geen haakneus en gewoon vriendelijke betrouwbare ogen. Daar. Tevreden?
Pick me pick me!!!! .... ohnee...die andere "wensen" komen niet overeen
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50676483
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef kless het volgende:

[..]

Pick me pick me!!!! .... ohnee...die andere "wensen" komen niet overeen
Dit is toch geen vraag en aanbod topic? Er wordt nogal beledigd gereageerd op mijn bescheiden wensenlijstje
pi_50676561
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is toch geen vraag en aanbod topic? Er wordt nogal beledigd gereageerd op mijn bescheiden wensenlijstje
Welkom op Fok!
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik (ook) niet begrijp wat er aantrekkelijk is aan iemand die een goede baan heeft.
pi_50676709
Is status.
pi_50676794
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef addictivebeat het volgende:
Is status.
Dat snap ik. En dat snap ik dus niet zo.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:59:19 #189
41885 kless
pi_50676915
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Waar sta je dan wel in de aanbieding
Wat jou wensen zijn enzo. Dat andere mensen daar met grote voeten overheen stampen ach. daar moet je je geen flicker van aantrekken (als je er echt in gelooft doe je dat ook niet) & Dromen mag altijd.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50677507
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef dawg het volgende:

[..]

Welkom op Fok!
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik (ook) niet begrijp wat er aantrekkelijk is aan iemand die een goede baan heeft.
Omdat ik dat wat vind zeggen over de ambities van een persoon. En to be honest, ik ben geen risiconemer en ik hou van zekerheid (brr burgerlijk ) en in tegenstelling tot vele moraalridders hier die nog idealistische droompjes hebben over onverslaanbare vurige liefde met de stalknecht in 'n hooiberg: nee dank je. Mocht ik ooit hopeloos verliefd worden op een kansarme vent, dan is dat maar zo, niets aan te doen, maar als ik hier dan toch mijn eisenlijstje mag presenteren.. Dan prefereer ik inderdaad iemand die een interessante toekomstvisie heeft en niet van plan is die 40 uur per week fulltime werk te besteden aan iets waarin hij geen streven heeft en waar hij geen ambitie voor voelt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:27:04 #191
41885 kless
pi_50677958
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Omdat ik dat wat vind zeggen over de ambities van een persoon. En to be honest, ik ben geen risiconemer en ik hou van zekerheid (brr burgerlijk ) en in tegenstelling tot vele moraalridders hier die nog idealistische droompjes hebben over onverslaanbare vurige liefde met de stalknecht in 'n hooiberg: nee dank je. Mocht ik ooit hopeloos verliefd worden op een kansarme vent, dan is dat maar zo, niets aan te doen, maar als ik hier dan toch mijn eisenlijstje mag presenteren.. Dan prefereer ik inderdaad iemand die een interessante toekomstvisie heeft en niet van plan is die 40 uur per week fulltime werk te besteden aan iets waarin hij geen streven heeft en waar hij geen ambitie voor voelt.
Dus dicipline heb je wel.
En speelt ontzettend veel op safe.
Heb je al eens iets goed verkloot of moet dat nog?
iGEM
pi_50678204
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat snap ik. En dat snap ik dus niet zo.
Zo zijn vrouwen. Heeft geen zin om te verder te snappen of wat dan ook. Zelfs vrouwen snappen het niet. Gewoon je voordeel mee doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2007 00:36:49 ]
pi_50678291
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:27 schreef kless het volgende:

[..]

Dus dicipline heb je wel.
En speelt ontzettend veel op safe.
Heb je al eens iets goed verkloot of moet dat nog?
Nee. Maar ik ben ook nog 'n studente, wel in de eindfase, en tuurlijk heb in mijn studie al hele jaren verkloot, maar dat is ook met voordelen gepaard gegaan. Ik heb nog geen tot weinig tegenslagen gehad en alle kansen worden me gegeven, en dat maakt 'n mens misschien niet heel sterk, maar ik ga ook geen tegenslagen voor mezelf creeren, expres, bewust, daar zie ik het nut niet van in. Ik wil m'n kansen optimaal benutten (waar bij ik, tuurlijk, op een gegeven moment ook wel risico loop) en ik wil dat de man waar ik op val dat ook doet. En daar hoort een goede baan IMO bij. Dus niet per se op safe spelen als in 'n saaie kantoorbaan etc., maar je kan ook uitdaging vinden in 'n stabiele baan en een baan met een doel die jíj (niet je werkgever, als je die al hebt) belangrijk vindt te behalen.
Ik snap juist niet hoe een baan bij je keuze voor een levenspartner (als je al 'n keuze hebt hoor, verliefdheid hou je misschien niet tegen, maar ik vind wel dat er rekening gehouden kan worden met waar je sowieso niet op valt natuurlijk, je staat open voor bepaalde dingen en voor bepaalde dingen niet) totaal geen belang heeft. Je baan neemt straks een belachelijk groot deel van je leven in, natuurlijk vind ik het belangrijk waar de man waar ik op val naar streeft en waar hij dus dat deel van z'n leven aan wil besteden.
pi_50678333
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Zo zijn vrouwen. Heeft geen zin om te verder te snappen of wat dan ook. Zelfs vrouwen snappen het niet. Gewoon je voordeel mee doen.
Lees dan, ik leg je als vrouw mijn visie daar op net uitvoeoeoerig uit!
pi_50678396
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mja, hier ben ik het grotendeels dan wel weer mee eens, kan me hier ook in vinden. Maar, mijn ambitie ligt dan niet in werk/carriere, en verlang ik ook niet van een vrouw.

Verder niet echt eisen, het klikt of het klikt niet. Heb je niet echt controle over.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:46:53 #196
41885 kless
pi_50678501
eisen wordt altijd over onderhandeld.

dromen niet...
iGEM
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:56:02 #197
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50679512
Wat ik aantrekkelijk vind:

Een meisje (geen mannetjes voor mij)

- Verzorgd persoon
- verzorgend type
- laat zich vertroetelen
- liev heel bescheiden 'kussentje' op de buik
- mooi figuur (in proportie enzo, vrouwelijk vormen )
- Stille wateren diepe gronden/mysterieus
- Houdt van lichamelijk contact, van knuffelen tot aan sex++
- Comfortabel met haar eigen lichaam
- Respecteert mijn eigen ruimte en tijd en heeft zelf ook
- Geen oppervlakkig type (bimbo's need not apply)
- Stabiel type wat wel haar eigenaardigheden heeft
- natuurlijke gratie, sierlijkheid in al haar bewegingen.
- Ondeugendheid waar en wanneer je het niet verwacht
- Een beetje klassiek, echt een vrouw-vrouw.
- Eigen mening zonder op te dringen of whinen wanneer verschillend.
- Geluk kunnen vinden in kleine dingen
- Avontuurlijk maar ook een beetje huismusje

Zomaar een selectie van wat eigenschappen die ik aantrekkelijk vind aan vrouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door NiTiN op 21-06-2007 03:10:36 ]
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_50679561
Goede discussiepartner, goede (levens)visie, opwindend, avontuurlijk (veel reizen), veel aanzien, en als het kan... Veel geld en macht.
pi_50679853
Mijn ideale vrouw:

Leeftijd tussen de 25 en 35 jaar.
Lengte tussen de 1.60 en de 1.85
Confectie maat tussen de 36 en de 40
Cup A tot C
Lang haar, en bij voorkeur in een staart.
Sprekende ogen en expressie/uitstraling
Verzorgd zijn en leuk gekleed gaan
Ondernemend en actief van aart (géén huismus)
Creatief en leergierig
Sportief
Zorgzaam, maar niet overbezorgd, gewoon elkaar (onder)steunen
Knuffeldier, aanhalig/amicaal, lief, uitdagend/sensueel naar mij toe
Open en rustig van karakter, en absoluut niet stressig
Op het zelfde niveau zitten en een goede gesprekspartner en vriend zijn
Gedeelde interesses
Zich zelf zijn en een eigen mening hebben en ook durven verkondigen, duidelijk en direct en niet met een omweg
Hieronder kun je enkele extra velden voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het FOK!-forum doet. Op andere FOK! onderdelen zie je alleen de ondertitel of de signature, dit kan verschillen. Overig
pi_50683256
Perfecte vrouw

Geen burgertrut
Als je zin hebt iets te doen gewoon doen !
Lekkere billen !!!!!
Tussen de 25-30
Eentje waar je mee kan lachen

Geen 9 tot 5 mentaliteit en liefst in bezit rijbewijs B
acquisities op deze sollicitatie zijn niet gewenst
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')