Het meisje in haarquote:
Ik ga heul niet in zo'n huis wonenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef Crack_david het volgende:
[..]
maak dan eerst je school maar eens af ja![]()
quote:
Wat vre-se-lijk (quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:10 schreef Taurus het volgende:
* Humor
* Goede baan
* Goed opgeleid
* Dus goed toekomstperspectief
* Zelfverzekerd
* Galant jegens vrouwen (niet overdreven)
* Sexappeal
* Een verzorgd en sympathiek uiterlijk
Hier komt het wel op neerEn dit graag bij 'n man uiteraard.
Hey zeg, doe eens even relaxed. Ik heb inderdaad geen zaken als 'dat moedervlekje bij 'n mond of neus' of 'de manier waarop 'n vent z'n haar achter z'n oor veegt' o.i.d., 'sorry'quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:13 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat vre-se-lijk () standaard, heb je ook nog iets bijzonders als voorkeur/smaak, of is het hoe burgerlijker, hoe beter.
![]()
En wat de neuk is een sympathiek uiterlijk...
Pick me pick me!!!! .... ohnee...die andere "wensen" komen niet overeenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad de algemene zaken, had ik er even bij moeten zetten, maar ik vind aantrekkingskracht verder verscholen in de persoon zelf en dat kan ik helaas niet uittypen. Prachtig he? Klinkt zelfs 'n beetje spiritueel als je je best doet 't zo te interpreteren![]()
En een sympathiek uiterlijk lijkt me simpel, een vriendelijke kop, vrij vertaald. Dus geen doorlopende wenkbrauwen, maar 'n beetje om hoogstaand vind ik altijd leuk, open ogen, geen haakneus en gewoon vriendelijke betrouwbare ogen. Daar. Tevreden?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef kless het volgende:
[..]
Pick me pick me!!!! .... ohnee...die andere "wensen" komen niet overeen![]()
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:
[..]Dit is toch geen vraag en aanbod topic? Er wordt nogal beledigd gereageerd op mijn bescheiden wensenlijstje
![]()
Dat snap ik. En dat snap ik dus niet zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:54 schreef addictivebeat het volgende:
Is status.
Waar sta je dan wel in de aanbiedingquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:48 schreef Taurus het volgende:
[..]Dit is toch geen vraag en aanbod topic? Er wordt nogal beledigd gereageerd op mijn bescheiden wensenlijstje
![]()
Omdat ik dat wat vind zeggen over de ambities van een persoon. En to be honest, ik ben geen risiconemer en ik hou van zekerheid (brr burgerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Welkom op Fok!
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik (ook) niet begrijp wat er aantrekkelijk is aan iemand die een goede baan heeft.
Dus dicipline heb je wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik dat wat vind zeggen over de ambities van een persoon. En to be honest, ik ben geen risiconemer en ik hou van zekerheid (brr burgerlijk) en in tegenstelling tot vele moraalridders hier die nog idealistische droompjes hebben over onverslaanbare vurige liefde met de stalknecht in 'n hooiberg: nee dank je. Mocht ik ooit hopeloos verliefd worden op een kansarme vent, dan is dat maar zo, niets aan te doen, maar als ik hier dan toch mijn eisenlijstje mag presenteren.. Dan prefereer ik inderdaad iemand die een interessante toekomstvisie heeft en niet van plan is die 40 uur per week fulltime werk te besteden aan iets waarin hij geen streven heeft en waar hij geen ambitie voor voelt.
Zo zijn vrouwen. Heeft geen zin om te verder te snappen of wat dan ook. Zelfs vrouwen snappen het niet. Gewoon je voordeel mee doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat snap ik. En dat snap ik dus niet zo.
Nee. Maar ik ben ook nog 'n studente, wel in de eindfase, en tuurlijk heb in mijn studie al hele jaren verkloot, maar dat is ook met voordelen gepaard gegaan. Ik heb nog geen tot weinig tegenslagen gehad en alle kansen worden me gegeven, en dat maakt 'n mens misschien niet heel sterk, maar ik ga ook geen tegenslagen voor mezelf creeren, expres, bewust, daar zie ik het nut niet van in. Ik wil m'n kansen optimaal benutten (waar bij ik, tuurlijk, op een gegeven moment ook wel risico loop) en ik wil dat de man waar ik op val dat ook doet. En daar hoort een goede baan IMO bij. Dus niet per se op safe spelen als in 'n saaie kantoorbaan etc., maar je kan ook uitdaging vinden in 'n stabiele baan en een baan met een doel die jíj (niet je werkgever, als je die al hebt) belangrijk vindt te behalen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:27 schreef kless het volgende:
[..]
Dus dicipline heb je wel.
En speelt ontzettend veel op safe.
Heb je al eens iets goed verkloot of moet dat nog?
Lees dan, ik leg je als vrouw mijn visie daar op net uitvoeoeoerig uit!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:36 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen. Heeft geen zin om te verder te snappen of wat dan ook. Zelfs vrouwen snappen het niet. Gewoon je voordeel mee doen.
Mja, hier ben ik het grotendeels dan wel weer mee eens, kan me hier ook in vinden. Maar, mijn ambitie ligt dan niet in werk/carriere, en verlang ik ook niet van een vrouw.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik dat wat vind zeggen over de ambities van een persoon. En to be honest, ik ben geen risiconemer en ik hou van zekerheid (brr burgerlijk) en in tegenstelling tot vele moraalridders hier die nog idealistische droompjes hebben over onverslaanbare vurige liefde met de stalknecht in 'n hooiberg: nee dank je. Mocht ik ooit hopeloos verliefd worden op een kansarme vent, dan is dat maar zo, niets aan te doen, maar als ik hier dan toch mijn eisenlijstje mag presenteren.. Dan prefereer ik inderdaad iemand die een interessante toekomstvisie heeft en niet van plan is die 40 uur per week fulltime werk te besteden aan iets waarin hij geen streven heeft en waar hij geen ambitie voor voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |