En wat zijn jouw toekomstvisies dan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:47 schreef AFX. het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet mijn leven delen met iemand die niet graag werkt, en alleen maar zit en blowt bijvoorbeeld. Ik heb zelf duidelijke visies over mijn toekomst, en om dan met een "lambal" om te gaan werkt enigzins demotiverend.
Mijn school goed afmaken, een goede leuke en afwisselende relatie, een baan, en proberen mijn droom te verwezelijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat zijn jouw toekomstvisies dan ?
Ik lees het zo vaak dat mensen op zoek zijn naar iemand die 'weet wat ie wil' of 'ambities' hebben, maar ik ken 40ers die nog steeds niet weten wat ze willen, en dat zijn de meest interessante mensen.
zo standaardquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef AFX. het volgende:
[..]
Mijn school goed afmaken, een goede leuke en afwisselende relatie, een baan, en proberen mijn droom te verwezelijken.
En het allerbelangrijkste: Gelukkig zijn met wat ik heb, wie ik ben, en het idee hebben dat ik het goed voor elkaar heb.
Ik ken die mensen ook. En er zijn verschillen tussen lamballen en interessante mensen. Ik vind iemand met zelfstandigheid (een eigen huis, auto, baan) alleen een stuk aantrekkelijker dan een werkloze met idealen die niet te realiseren zijn.
Waarom? omdat je dan bij zijn huis en in zijn auto kan stappen en eigen baan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef AFX. het volgende:
[..]
Mijn school goed afmaken, een goede leuke en afwisselende relatie, een baan, en proberen mijn droom te verwezelijken.
En het allerbelangrijkste: Gelukkig zijn met wat ik heb, wie ik ben, en het idee hebben dat ik het goed voor elkaar heb.
Ik ken die mensen ook. En er zijn verschillen tussen lamballen en interessante mensen. Ik vind iemand met zelfstandigheid (een eigen huis, auto, baan) alleen een stuk aantrekkelijker dan een werkloze met idealen die niet te realiseren zijn.
Neequote:Op woensdag 20 juni 2007 12:59 schreef kless het volgende:
[..]
Waarom? omdat je dan bij zijn huis en in zijn auto kan stappen en eigen baan?
een relatie hebben met iemand die hele andere dromen heeft is toch minstens net zo noodlottig...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef AFX. het volgende:
[..]
Nee
Dat hij zijn zaken op orde heeft. Ik wil een stabiel persoon. Zo raar is dat niet. Hoe kun je een relatie starten met iemand die constant geldzorgen heeft, op zijn 26e nog bij zijn ouders woont en daar de hele dag gamed?
Ik heb ook mijn eigen leven, mijn eigen auto en ik woon ook op mezelf. Dus hoef sowieso niet bij hem in de auto te stappen.
Ik studeer omdat ik het leuk vindquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:03 schreef kless het volgende:
[..]
een relatie hebben met iemand die hele andere dromen heeft is toch minstens net zo noodlottig...
hele dagen gamen is voorbij
thuis wonen tjah, achteraf had ik misschien meteen uit huis gemoeten.
orde moet je continu maken.
Als iemand precies weet hoe je leven moet... Dr zijn verschillende manieren.
En ik zoek nog die van mij, (student, directeur,opa) directeur en opa moeten nog ... al valt het student zijn zwaargenoeg. Studeren voor....voor wat eigenlijk?
Jupz.. dat was het de eerste 2 jaar, aanwezigheid was genoeg en het kwam allemaal aanwaaien.quote:
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik lees het zo vaak dat mensen op zoek zijn naar iemand die 'weet wat ie wil' of 'ambities' hebben, maar ik ken 40ers die nog steeds niet weten wat ze willen, en dat zijn de meest interessante mensen.
Misschien begrijp ik je wel verkeerd hoor, maar ik kan maar niet snappen waarom mensen percee carriere willen maken bv.
Jij bent tenminste wel eerlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:11 schreef kless het volgende:
[..]
Oh dat ben ik zo wie zo al, en kansloos, en kansarm.
Ontzettend lui, (boekjes lezen forums afstruinen, spelletjes spelen)
Kan vanalles hèèl goed uithanden geven.
En te dom om geld te vragen voor dingen die ik (goed?) kan.
Woont ontzettend goedkoop bij paps en mams in huis.
Aardigheid heeft in huishouden doen![]()
Dus eigenlijk heb ik een zakelijke carriere bitch nodig die sloten met geld binnen haalt zodat ik makkelijk kan gaan huishouden koken enzo...
Daarom ook nogsteeds vrouwloos waarschijnlijk (+het ontbreken van de ballen om er NU iets aan te doen.)
euhh euuhhhquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:35 schreef jaoka het volgende:
[..]
Jij bent tenminste wel eerlijk![]()
Niet:
Een zeikerd![]()
Iemand die altijd in zelfmedelijden zwelgt
Iemand die status binnen games-groepen belangrijk vindt "Hij heeft die en die processor, dus hij is stoer!!!"
Iemand die voor anderen hard is met opmerkingen, geintjes ed, maar gaat piepen als zijn band lekgestoken is![]()
Iemand die klaagt over allerlei pijntjes
iemand die rond zijn dertigste nog elk jaar van opleiding wisselt (doorgaans gepaard gaande met depressies over 'hoe moet het nog goedkomen met me?')
Wat, dat beetje droom wat ik nog heb ook opgeven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:54 schreef AFX. het volgende:
Je kan de veranderingen ook gewoon voor lief nemen en je aanpassen
Lol, dat erna was mijn niet-lijstje en sloeg niet op jou. Had misschien wel even duidelijk moeten zeggen: mijn lijstje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:50 schreef kless het volgende:
[..]
euhh euuhhh
eerlijkheid wordt niet beloont behalve dat je er zelf niet zoveel meer om hoeft te denken wat je nou ookweer gezegt hebt
-zeuren kan ik ook!!!
-zelfmedelijden moa, beetje, het is eerder een soort zelf afzeikerij (dom, want er zijn genoeg andere mensen die het wel voor je willen doen)
-Als het spelletje maar goed draait ben ik al tevreden. En mijn/ons team het naar zn zin heeft en zogoed mogenlijk presteerd en(misshcien daar werk van maken groepen laten doen wat ze willen en goed in kunnen worden??)
-opmerking... bijna altijd posietief bedoeld
-pijn moet je nemen, en verdoven als het je verlamt. (mag bestwel kijken of je er wat aan kan doen hoor)
-moa heel wat bachlor cususjes van een heleboel andere studies geluisterd.
-Goedkomen.. vastwel... maar wat goed is moet ik nog uitvinden.
-Maar woest aantrekkelijk vinden vrouwen het niet bepaald (of althans.. ik merk dat niet)
Ik worstel nu gewoon met mezelf, mn extra kilotjes stoppenmetrokenvetjes, en motivatie om nou toch eindelijk maar die bachlor te gaan halen (wie dat verdomde systeem ook maar heeft ingevoerd, ik ben die "onderwijs verbeteringen" wel zat nu eigenlijk. En dat uitstellen enzo.. och wat een drama.
Je weet al wat het niet moet zijn...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef jaoka het volgende:
[..]
Lol, dat erna was mijn niet-lijstje en sloeg niet op jou. Had misschien wel even duidelijk moeten zeggen: mijn lijstje.
Dat van dat studie-hoppen op zich is niet eens zo irritant, maar wel wanneer de heer in kwestie er hele drama's van begint te maken, terwijl het toch echt aan hemzelf ligt.
Ach, je bent zo'n VINEX-mokkelquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef AFX. het volgende:
[..]
Je bent gedoemd tot die paar vierkante kilometers dat "Nederland" heet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef simmu het volgende:
mannen moeten minstens 1,90 zijn, anders hoeft het niet een trend die ik bij mijn mankeuze bespeur
Jouw droomvrouw moet op grote voet leven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef brooklynzoo het volgende:
mooie, goedverzorgde voeten (maat 40-44).
Ik heb serieuze neigingen om AFX te wurgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:50 schreef AFX. het volgende:
Iemand die nadenkt, dominant is en niet bang om mij op de plaats te wijzen. *Mompelt nog iets over patsboemklikvuurwerk moment*
En natuurlijk als diegene een duidelijk doel heeft in zijn leven. Ik zou nooit op mensen zonder toekomstperspectief kunnen vallen.
yes, en dan niet in de materiele zin van het woord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw droomvrouw moet op grote voet leven?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef brooklynzoo het volgende:
mooie, goedverzorgde voeten (maat 40-44).
Pedicures rock.
Women with ugly feet need to GO.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:27 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Je bent gedoemd tot die paar vierkante kilometers dat "Nederland" heet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |