abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:12:43 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50607350
Bij Dames
-Lang haar
-Dik haar
-Mooie ogen waar je zo’n beetje in verdrinkt
-Een duidelijk zichtbare kleur hebben (Bijvoorbeeld blond of roodharig met een lichte huid of juist donker met een mooie egale huid.)
-Een brilletje
-Piercings (wanneer het bij haar stijl en uiterlijk past)

-Een passie voor iets hebben
-Progressief zijn
-Vriendelijk zijn
-Goede muzieksmaak
-Politiek geïnteresseerd
-Intelligent
-Frivool

[ Bericht 9% gewijzigd door Hexagon op 19-06-2007 11:37:53 ]
pi_50607711
- mannen die respect voor je hebben/tonen
- mannen die lief zijn, zonder daarbij zoiets te hebben van 'oh jee, dat kan niet, dat gaat tegen mijn mannelijkheid in' , blegh dat laatste.
- mannen die niet doen alsof zij het mannetje (behoren te) zijn, maar gelijkwaardig aan jou blijven, en ondertussen jou in alle facetten (ook daardoor) laten merken dat je vrouwelijk bent en je vrouwelijkheid daardoor des te meer aanwakkeren en/of je vrouwelijk laten voelen daardoor.

Ja, dat vind ik mega-aantrekkelijk en mannelijk.

maar ik vermoed dat in Nl die mannen toch echt wat schaars zijn
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:25:59 #53
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50607787
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:23 schreef sweetgirly het volgende:
- mannen die lief zijn, zonder daarbij zoiets te hebben van 'oh jee, dat kan niet, dat gaat tegen mijn mannelijkheid in' , blegh dat laatste.
- mannen die niet doen alsof zij het mannetje (behoren te) zijn, maar gelijkwaardig aan jou blijven, en ondertussen jou in alle facetten (ook daardoor) laten merken dat je vrouwelijk bent en je vrouwelijkheid daardoor des te meer aanwakkeren en/of je vrouwelijk laten voelen daardoor.

joo hiero!! maar laat dat nu telkens de doodschop zijn bij de meiden die ik tegen t lijf loop!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:28:38 #54
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50607871
quote:
mannen die niet doen alsof zij het mannetje (behoren te) zijn, maar gelijkwaardig aan jou blijven, en ondertussen jou in alle facetten (ook daardoor) laten merken dat je vrouwelijk bent en je vrouwelijkheid daardoor des te meer aanwakkeren en/of je vrouwelijk laten voelen daardoor.
Als ik een man zou zijn zou ik afhaken als je IRL ook zo zou praten. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:30:28 #55
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_50607925
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als ik een man zou zijn zou ik afhaken als je IRL ook zo zou praten. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk
Daar heb je dan wel weer enigzins een puntje
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_50608125
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:25 schreef Sant het volgende:

joo hiero!! maar laat dat nu telkens de doodschop zijn bij de meiden die ik tegen t lijf loop!
Nou ik kan echt slecht tegen mannen die pogen zo zgn mannelijk te zijn. Mannen waarvan je bijna merkt dat ze al die 'how do I make everything woman fall in love with me'- websites hebben gelezen enzo. Van die mannen die bot doen, als je liefde nodig hebt, je afketsen als je een lief woord wilt, wel lief doen als je er geen behoefte meer aan hebt, etc etc. Vreselijk, vermoeiend ook nog.

En heel erg vrouwonvriendelijk.
Nee, de Nederlandse man haalt in mij vaak de slechtste kanten naar boven, terwijl mijn beste kanten erop zitten te wachten soms om omhoog geborreld te worden. Zucht.

pi_50608173
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:28 schreef Ripley het volgende:

Alsof mij dat wat boeit.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:39:06 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50608229
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Alsof mij dat wat boeit.
Dat hoeft ook niet. Ik wilde alleen melden dat ik allergisch ben voor dergelijk gekwezel. Dus dat zoek ik ook niet in een man - van dat vage gelul. Dan maar liever een botterik
pi_50608315
ey sweety waar ken je zo'n curcus doen dan...vrouws praten, lezen en schrijven?

ik vind dat het mannen soms te moeilijk gemaakt word....doen we lief dan zijn we homo...doen we ruig dan zijn we apen....sporten we veel dan zijn we patsers...sporten we niet dan zijn we lui...werken we hard dan verwaarlozen we jullie....werken we niet dan zijn we kansloos...

lastig,
pi_50608316
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:

Dat hoeft ook niet. Ik wilde alleen melden dat ik allergisch ben voor dergelijk gekwezel. Dus dat zoek ik ook niet in een man - van dat vage gelul. Dan maar liever een botterik
En ik hou niet van botterikken, dus case closed.

En waarom gekwezel, zo zie en voel ik dat, mensen verschillen inderdaad, gelukkig!
Oh, en vaag gelul is iets heel anders dan vriendelijkheid hoor. Dat eerste heb ik ook niets mee.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:42:47 #61
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50608349
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En ik hou niet van botterikken, dus case closed.

En waarom gekwezel, zo zie en voel ik dat, mensen verschillen inderdaad, gelukkig!
Oh, en vaag gelul is iets heel anders dan vriendelijkheid hoor. Dat eerste heb ik ook niets mee.
Relax Wat kan jou het schelen dat ik het gekwezel vind. Niets toch, zoals eerder gemeld?
pi_50608525
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef iamthezenmaster het volgende:

ey sweety waar ken je zo'n curcus doen dan...vrouws praten, lezen en schrijven?

ik vind dat het mannen soms te moeilijk gemaakt word....doen we lief dan zijn we homo...doen we ruig dan zijn we apen....sporten we veel dan zijn we patsers...sporten we niet dan zijn we lui...werken we hard dan verwaarlozen we jullie....werken we niet dan zijn we kansloos...

lastig,
Het is heel simpel, mannen moeten ook niet nep doen.
En de één vindt stoerheid aantrekkelijk, dat blijkt maar weer, de ander heeft er soms niets mee, dat blijkt ook maar weer. Dus het is maar net waar iemand op valt. En ook dat verschilt, ook dat blijkt maar weer

Mijn ging het erom, en dat is mijn gekwezelde mening, dat ik dus niet hou van mannen die je vrouwelijkheid laten ondermijnen door oa botheid. Laat mij maar lekker vrouwelijk zijn of ik wil mezelf vrouwelijk voelen, en met een man die bot doet, of juist tracht te denken 'nee, help, daar gaat mijn mannelijkheid'.

Opsouten, punt.
pi_50608574
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:42 schreef Ripley het volgende:

Relax Wat kan jou het schelen dat ik het gekwezel vind. Niets toch, zoals eerder gemeld?
Das waar, niks
Vroeg het mezelf alleen even af.

Maargoed, ontopic dan maar weer
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:48:20 #64
167923 appelsjap
All the above
pi_50608584
Bruin haar en blauwe ogen, dat is alles
EDIT: donker blauwe ogen..
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_50608631
Ik vind een man die je vrouwelijkheid waardeert en zijn eigen ego minder belang aan hecht, dus mega-aantrekkelijk

Zo, en nu ben ik de zon in.
pi_50608635
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:36 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Nou ik kan echt slecht tegen mannen die pogen zo zgn mannelijk te zijn. Mannen waarvan je bijna merkt dat ze al die 'how do I make everything woman fall in love with me'- websites hebben gelezen enzo. Van die mannen die bot doen, als je liefde nodig hebt, je afketsen als je een lief woord wilt, wel lief doen als je er geen behoefte meer aan hebt, etc etc. Vreselijk, vermoeiend ook nog.

En heel erg vrouwonvriendelijk.
Nee, de Nederlandse man haalt in mij vaak de slechtste kanten naar boven, terwijl mijn beste kanten erop zitten te wachten soms om omhoog geborreld te worden. Zucht.

Als je kijkt naar het topic 'goed gedaan vrouwen' zul je wel zien dat hetgeen jij zegt niet zo geliefd is onder uw mederasgenoten.

spijtig maar helaas.
Ook alle andere ervaringen omtrent uw eisen draaiden alleen nog maar negatief uit. Of ze negeren, of ze zien u als een vriendje en niks meer, of ze hebben 1 week interesse tot de eerste de beste stoere krullebol met een overbehaarrde zichtbare reetspleet zijn o zo mannelijkheid komt verkondigen.

maar ik hoop dat jij werkelijk bent zoals je zegt. Dan ga je nog genoeg mannen tegekomen die oprecht geinteresseerd zijn in u en die u zullen behandelen voor hetgeen je waard bent. Je moet dan wel nog eventjes geduld uitoefenen want die mannen worden momenteel als broertje gebruikt bij 1 of andere 'del'.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:50:16 #67
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50608653
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het is heel simpel, mannen moeten ook niet nep doen.
En de één vindt stoerheid aantrekkelijk, dat blijkt maar weer, de ander heeft er soms niets mee, dat blijkt ook maar weer. Dus het is maar net waar iemand op valt. En ook dat verschilt, ook dat blijkt maar weer

Mijn ging het erom, en dat is mijn gekwezelde mening, dat ik dus niet hou van mannen die je vrouwelijkheid laten ondermijnen door oa botheid. Laat mij maar lekker vrouwelijk zijn of ik wil mezelf vrouwelijk voelen, en met een man die bot doet, of juist tracht te denken 'nee, help, daar gaat mijn mannelijkheid'.

Opsouten, punt.
Ik wil ook graag iemand die respect voor me heeft en me goed behandeld hoor Het ging me meer om de formuleringen "ondermijnen in mijn vrouwelijkheid" en zo Dat klinkt, in mijn optiek, heel erg als een zelfhulpboek
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:50:21 #68
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_50608655
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:45 schreef Garisson72 het volgende:
fysiek: ogen...

non-fysiek:
- vrouwen met iets mysterieus;
- vrouwen die heel erg hun eigen 'ding' hebben, qua hobbies en interesses. Dus niet de interesses van de vriend overnemen, omdat ze niets van zichzelf hebben ;
- vrouwen met voldoende zelfverzekerdheid om hun onzekerheid te durven tonen.
Wauw, dat denk ik ook gewoon
And all the things you do with it
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:53:29 #69
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50608776
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:35 schreef frien het volgende:
Met andere woorden: waar val je op?

Om het spits af te bijten:

Mannen die:
- gitaar spelen
- veel oogcontact zoeken
- veel lachen
- van dieren/kinderen houden
- waarde hechten aan het eigen uiterlijk
- een beetje stout/spannend zijn
- een toekomstvisie hebben
Kom ik nou in aanmerking? Ik soleer je helemaal gek meid
pi_50608853
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef Nikske het volgende:
Hij
- is avontuurlijk, net als ik gewoon rugzakkie pakken, vluchtje boeken en dan maar zien waar je uitkomt
- is een beetje gek
- is eigenzinnig
- heeft hersens
- kan mij in m'n waarde laten
- is niet jaloers
- heeft een goed gevoel voor humor
- begrijpt het verschil tussen sex en knuffelen
- kan heel romantisch zijn
- begrijpt dat ik hem niet nodig heb, maar dat ik hem wel graag in mijn leven zie

En wat het allerbeste is, ik heb hem al gevonden!
Mag ik jouw vriendje?
pi_50608909
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef flyck het volgende:

Als je kijkt naar het topic 'goed gedaan vrouwen' zul je wel zien dat hetgeen jij zegt niet zo geliefd is onder uw mederasgenoten.
Uhm, ik ken dat topic niet, zal ik later eens lezen.
Maakt mij wel nieuwsgierig. Want hoe kan dat (wat precies) nou niet geliefd zijn
quote:
spijtig maar helaas.
Ook alle andere ervaringen omtrent uw eisen draaiden alleen nog maar negatief uit. Of ze negeren, of ze zien u als een vriendje en niks meer, of ze hebben 1 week interesse tot de eerste de beste stoere krullebol met een overbehaarrde zichtbare reetspleet zijn o zo mannelijkheid komt verkondigen.

Goed lap tekst!
Vooral dat overbehaarde zichtbare reetspleet
quote:
maar ik hoop dat jij werkelijk bent zoals je zegt. Dan ga je nog genoeg mannen tegekomen die oprecht geinteresseerd zijn in u en die u zullen behandelen voor hetgeen je waard bent. Je moet dan wel nog eventjes geduld uitoefenen want die mannen worden momenteel als broertje gebruikt bij 1 of andere 'del'.
pi_50608925
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Kom ik nou in aanmerking? Ik soleer je helemaal gek meid
Haha, die solo wil ik wel horen, hoor Maarja, ik heb al een vriend die voldoet aan alle kenmerken...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:57:16 #73
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50608927
quote:

Het typische vrouwengeleuter wat je moet mijden als de pest.....
Dit is de perfecte omschrijving om een goede vriend te worden van de dames
pi_50609003
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:50 schreef Ripley het volgende:

Ik wil ook graag iemand die respect voor me heeft en me goed behandeld hoor Het ging me meer om de formuleringen "ondermijnen in mijn vrouwelijkheid" en zo Dat klinkt, in mijn optiek, heel erg als een zelfhulpboek
Ja ok, klonk wel weer wat drama hé
Zelfhulpboek

Toch zie/voel ik dat soms wel zo
Maargoed, ik heb dan ook weer goed geslapen, en dan krijg je dat soort gedachtes en

Solly!
pi_50609140
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

Het typische vrouwengeleuter wat je moet mijden als de pest.....
Dit is de perfecte omschrijving om een goede vriend te worden van de dames
Nou, als zo'n gast die ik beschrijf ook nog (goed) kan neuken, vind ik het prima hoor

En ze zijn er, jongens die lief in je ogen kijken en naar je toekomen met een liefdevol respect, en reken maar, dat ik dan niet denk 'goh, jij mag wel in mijn vriendenkring behoren'.

No way

Maargoed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')