hmm combineren van VB (visual basic?) & assembly jammer genoeg geen kennis van. Maar anaalheid van javaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:10 schreef simmu het volgende:
aanvulling: naast minstens 1.90: nerdy genoeg om mij te begrijpen als ik begin over de voordelen van het combineren van VB & assembly, of klaag over de anaalheid van java
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:15 schreef nerox het volgende:
hmm combineren van VB (visual basic?) & assembly jammer genoeg geen kennis van. Maar anaalheid van javawat een K***er programmeer taal is dat zeg.
Ik aan een vriend van me die daar woont. En aan een lekkere geitensateh.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:21 schreef nerox het volgende:
@ copycat,
Zou ook kunnen maar ik denk bij java aan programmeren![]()
Hij: "Copycat, ik vind je helemaal geweldig! Je bent mooi, intelligent, interessant en en en... je hebt alles wat ik wil!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij: "Copycat, ik vind je helemaal geweldig! Je bent mooi, intelligent, interessant en en en... je hebt alles wat ik wil!. Welke cup heb je eigenlijk?"
JIj: "Cup E"
Hij: "Dan moet ik je niet meer.."
Men, wat ben ik blij dat mijn liefje er niet zo over denktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef flyck het volgende:
als ze zeggen:
reizen is overrated
uitgaan en sociaal gaan doen is overrated![]()
en drinkfestijnen heb ik een hekel aan
dat ze dan C zegt, kga mijn meetlat er nie tegelegge zen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij: "Copycat, ik vind je helemaal geweldig! Je bent mooi, intelligent, interessant en en en... je hebt alles wat ik wil!. Welke cup heb je eigenlijk?"
JIj: "Cup D"
Daar ga je niet intrappen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:32 schreef flyck het volgende:
dat ze dan C zegt
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:29 schreef MUUS het volgende:
Jij: "Cup E"
als je niet in assembly kan proggen ben je niet nerdy genoeg bedoel jequote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef speknek het volgende:
Als je pro VB en anti Java bent, dan ben je niet nerdy genoeg.
een geheelonthouder die niet drinkt of rookt of blowt, en anderen die dat wel doen veroordelen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef frien het volgende:
ff on topic mensen...
misschien ook wel leuk te vermelden wat je absoluut niet zoekt...
Hmm doe het zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:35 schreef frien het volgende:
Mannen die:
- gitaar spelen![]()
no check
- veel oogcontact zoeken![]()
halve check
- veel lachen![]()
check
- van dieren/kinderen houden![]()
check
- waarde hechten aan het eigen uiterlijk![]()
check
- een beetje stout/spannend zijn![]()
check
- een toekomstvisie hebben![]()
check
hahahaquote:
Toch ziet het vaak niet uit als 'n lang persoon danst, ziet er vaak onhandig, sloom uit etc etc...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef simmu het volgende:
mannen moeten minstens 1,90 zijn, anders hoeft het niet een trend die ik bij mijn mankeuze bespeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |