Je riep mij?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:35 schreef frien het volgende:
Met andere woorden: waar val je op?
Om het spits af te bijten:
Mannen die:
- gitaar spelen![]()
- veel oogcontact zoeken![]()
- veel lachen![]()
- van dieren/kinderen houden![]()
- waarde hechten aan het eigen uiterlijk![]()
- een beetje stout/spannend zijn![]()
- een toekomstvisie hebben![]()
Kan zo snel niet meer bedenken, maar lijstje kan nog groeien...
Je kunt er bij deze zeker van zijn dat geen enkele FOK! vrouw nog enige interesse in je toont...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
D'r kut..
duh wat moet je anders met 'n vrouw...
oh ja ze kan afwassen
sorry maar ík hoef het niet te hebben van interesse op internetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef frien het volgende:
[..]
Je kunt er bij deze zeker van zijn dat geen enkele FOK! vrouw nog enige interesse in je toont...![]()
Durf je daar geld op te zetten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef frien het volgende:
[..]
Je kunt er bij deze zeker van zijn dat geen enkele FOK! vrouw nog enige interesse in je toont...![]()
Je bent aangenomenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef simmu het volgende:
mannen moeten minstens 1,90 zijn, anders hoeft het niet een trend die ik bij mijn mankeuze bespeur
Valt me op dat je mij beschrijftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:35 schreef frien het volgende:
Met andere woorden: waar val je op?
Om het spits af te bijten:
Mannen die:
- gitaar spelen![]()
- veel oogcontact zoeken![]()
- veel lachen![]()
- van dieren/kinderen houden![]()
- waarde hechten aan het eigen uiterlijk![]()
- een beetje stout/spannend zijn![]()
- een toekomstvisie hebben![]()
Kan zo snel niet meer bedenken, maar lijstje kan nog groeien...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef frien het volgende:
[..]
Edit: Je kunt er bij deze zeker van zijn dat geen enkele FOK! vrouw die zichzelf respecteert nog enige interesse in je toont...![]()
laat ik nou precies 1,90 zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef simmu het volgende:
mannen moeten minstens 1,90 zijn, anders hoeft het niet een trend die ik bij mijn mankeuze bespeur
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef flyck het volgende:
geen D-cup of meer. dan ben je zowiezo afgeschreven.
idd het neusje dat doet het hem wel vaakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef hugo2409 het volgende:
de neus... (goh als ik het zo zie klinkt het stom maar een neus zit toch in het midden van een gezicht enzo)
en als lichamelijke kenmerken niet mogen
eigenzinnigheid (uit ervaring blijkt dat dat vaak met koppigheid gepaard gaat maar toch tis wel liev) (opzettelijke spelfout)
voor de rest niet extreem veeleisend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |