abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50610759
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk, zo'n programma als de Gouden Kooi trekt amper kijkers. Dus je kan moeilijk zeggen dat de gemiddelde Nederlander naar de Gouden Kooi kijkt. Een uitspraak over dat programma is dan ook geen uitspraak over de gemiddelde Nederlander, maar over Nederlanders met een afwijkende smaak. Jij doet trouwens precies hetzelfde wanneer je het hebt over de linkse kliek bij de staatsomroep. Jij voelt je oh zo verheven boven anderen omdat je dit zogenaamd denkt door te hebben.
Er kijken zat mensen. Sterker nog; Zonder de GK en Bigbrother zou fok niet zo groot zijn.

Maar een uitspraak over die GK van de gemiddelde NRC-lezer is wel een vooroordeel. De meeste hebben het namelijk niet eens gezien, maar toch hebben ze er hun oordeel over, dat dan weer wel.
Terwijl die saaie PolitiekCorrecte NRC-lezer normaal vooroordelen verafschuwt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50610778
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De waarheid is hard, ik weet het.

De strijd zal hard zijn, er zullen offers gebracht moeten worden maar the lefties will prevail.
Jullie creeeren dan ook jullie eigen stemgroep
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:49:40 #178
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610805
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er kijken zat mensen.

Maar een uitspraak over die GK van de gemiddelde NRC-lezer is wel een vooroordeel. De meeste hebben het namelijk niet eens gezien, maar toch hebben ze er hun oordeel over, dat dan weer wel.
Terwijl die saaie PolitiekCorrecte NRC-lezer normaal vooroordelen verafschuwt.
Aha, enige vorm van intelligentie is saai. Thanks voor de info.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50610814
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef SteveBallmer het volgende:

Vandaar dat hij ze van de redactie, naar eigen zeggen, tot drie keer toe niet mocht uitspreken.
Als het echt een vent was geweest was hij direct na de (zogenaamde) eerste keer dat hij zijn column niet mocht uitspreken opgestapt. Een beetje zelfrespecterend persoon doet dat gewoon. Dus of het is gewoon een ordinaire zakkenvuller die graag jouw belastinggeld opstrijkt ondanks censuur op zijn werk of het is een leugenaar die er niet tegen kan dat hij ontslagen is.
pi_50610832
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Aha, enige vorm van intelligentie is saai. Thanks voor de info.
Er zijn ook genoeg mensen die niet intelligent zijn, maar juist de NRC lezen om zo intelligent/intellectueel over te komen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50610847
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef SteveBallmer het volgende:

Inderdaad, niet logisch. Er zit dan ook vast meer achter.
Niet perse. Als een programma niet goed werkt, dan wordt het ook van TV gehaald. Waarom zou dat bij een columnist niet mogen zonder deze achterdocht?
quote:
Vandaar dat hij ze van de redactie, naar eigen zeggen, tot drie keer toe niet mocht uitspreken.
Waarom komt die daar nu dan mee? Waarom is die daar niet meteen gestopt?

Een columnist die zijn inhoud laat bepalen door een redactie is natuurlijk geen echte columnist he....
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:51:37 #182
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610856
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Jullie creeeren dan ook jullie eigen stemgroep
Nee, we zoeken banden met de kerk op, beginnen een oorlog om het linkse gedachtegoed te verspreiden en maken daar een succes van. Geen twijfel over mogelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:52:54 #183
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610902
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die niet intelligent zijn, maar juist de NRC lezen om zo intelligent/intellectueel over te komen.
Het omgekeerde komt ook voor zo te merken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_50610944
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sorry, ik zal je voortaan geen proefabonnement op het NRC meer cadeau doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2007 12:54:44 ]
pi_50610972
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik heb de NRC iedere dag tot mijn beschikking. Maar die gaat 9 van de 10 keer ongelezen naar de buren.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:55:36 #186
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50610980
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Deuger, Woke & Gutmensch
pi_50611012
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef calvobbes het volgende:
Waarom komt die daar nu dan mee? Waarom is die daar niet meteen gestopt?
Geen idee. Komkommertijd? Moest van de Telegraaf? Als ik Livestro was geweest was ik er niet eens aan begonnen. Van zijn kant natuurlijk ook een dikke inschattingsfout.
quote:
Een columnist die zijn inhoud laat bepalen door een redactie is natuurlijk geen echte columnist he....
Dat is een zak, maar ook hij had mijlenver kunnen zien aankomen dat ze bij Buitenhof niet zo kapot zouden zijn van zijn rechtse praatjes.
pi_50611015
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb de NRC iedere dag tot mijn beschikking. Maar die gaat 9 van de 10 keer ongelezen naar de buren.
Dus je werkt toch in die krantenkiosk?
pi_50611039
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dus je werkt toch in die krantenkiosk?
Je leest niet goed.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:57:46 #190
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50611054
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waarom neem je dan een abbonement erop? Is toch zonde van het geld.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_50611079
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het kost mij geen geld, anders had ik dat ding allang een trap gegeven
pi_50611095
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee joh. Zo denkt de buurt dat JohnDope intellectueel is omdat de krantenjongen van het NRC bij hem langs komt.
pi_50611124
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee joh. Zo denkt de buurt dat JohnDope intellectueel is omdat de krantenjongen van het NRC bij hem langs komt.
Ik wil niet met de NRC in het openbaar gezien worden, als ik heel eerlijk ben.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:59:39 #194
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50611125
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het kost mij geen geld, anders had ik dat ding allang een trap gegeven
Ow vertel mij dan eens de truuk om er gratis aan te komen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_50611129
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef SteveBallmer het volgende:

Geen idee. Komkommertijd? Moest van de Telegraaf? Als ik Livestro was geweest was ik er niet eens aan begonnen. Van zijn kant natuurlijk ook een dikke inschattingsfout.
Ja denk het ook. In combinatie met nu klagen dat het allemaal zo kut is daar, komt het niet echt snugger over.
quote:
Dat is een zak, maar ook hij had mijlenver kunnen zien aankomen dat ze bij Buitenhof niet zo kapot zouden zijn van zijn rechtse praatjes.
Waarom nu dan dat gejank van hem alsof het een totale verassing is?
pi_50611188
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ow vertel mij dan eens de truuk om er gratis aan te komen.
Waarom zou ik jou dat vertellen?

Ben jij zo brutaal opgevoed?
pi_50611258
quote:
Kamervragen over ontslag 'rechtse' columnistAMSTERDAM - D66 heeft dinsdag schriftelijke vragen gesteld aan minister Ronald Plasterk (Media). Tweede Kamerlid Boris van der Ham wil weten wat de reactie is van de bewindsman op de kritiek van de 'rechtse' columnist Livestro.

Joshua Livestro heeft van het opinieprogramma Buitenhof (VPRO/NPS/VARA) te horen gekregen dat hij in het nieuwe tv-seizoen niet terug hoeft te komen. Hij werkt ook voor De Telegraaf en in die krant zegt hij dat hij is afgeserveerd omdat zijn mening te rechts zou zijn voor het progressieve programma.
pi_50611325
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Linkse mensen leven graag op kosten van een ander
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:06:04 #199
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50611329
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is niet brutaal, dat is aan je portemonnee denken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:06:58 #200
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50611360
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Linkse mensen leven graag op kosten van een ander
Rechtse mensen kennelijk ook Dus ja, die truuk ben ik wel benieuwd naar.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')