Ligt eraan hoe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef nikk het volgende:
Onzin. Zo zou je dus nooit een oud-medewerker serieus hoeven te nemen. Terwijl die juist vaak een belangrijke bron vormen.
Onzin. Oud-medewerkers die uit zichzelf opstappen vanwege onvrede binnen de organisatie zijn vaak heel goed te vertrouwen. Werknemers die lekker salaris opstrijken, verbolgen zijn over het feit dat ze worden ontslagen en daarna met modder gaan gooien zijn meestal een onbetrouwbare bron van informatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef nikk het volgende:
[..]
Onzin. Zo zou je dus nooit een oud-medewerker serieus hoeven te nemen. Terwijl die juist vaak een belangrijke bron vormen.
Je vergeet beschuldigingen over organisaties waar hij nooit gewerkt heeft, zoals de NOSquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe.
Als iemand kwaad naar de Telegraaf stapt en dan over DDR cultuur begint te schreeuwen en allerlei ander beschuldigingen uit terwijl die daar zelf 5 maanden aan heeft meegewerkt, is dat minder overtuigend dan wanneer iemand het netjes aanpakt.
Speel het dan via het AD of Elsevier ofzo... de Telegraaf maakt er altijd zo'n drama verhaal van
Plasterk is veel langer columnist.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Kijk eens op www.telegraaf.nl.
Zie ik drie artikelen erover staan, prominent bovenaan de pagina....
Plasterk is ook niet lang columnist geweest, van September 2006 tot februari 2007. Krap 5 maanden.
Nou dat is wel een hele lang lijst met namen die bij Buitenhof weg moestenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:59 schreef Fastmatti het volgende:
Bij de NOS Groenhuizen. Links propaganda vind ik op zich prima, maar niet als het gefinancierd wordt door de staat.
Van staatstelevisiecolumnist tot ministerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die schreeuwende chocoladeletters doen pijn aan mijn ogen en ik had het gevoel dat Plasterk al jaren columnist voor Buitenhof is geweest.
Ik zie, dat mijn gevoel me niet in de steek laat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Plasterk is veel langer columnist.
Ronald Plasterk is de nieuwe minister van Onderwijs. Plasterk was sinds 1999 columnist bij Buitenhof. Op zondag 18 februari nam hij afscheid met een laatste column, waarin hij terugblikte op 8 jaar opinie. Al zijn columns zijn hier op de Buitenhofsite te lezen en te bekijken.
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/artikelen/33173866/
Hmmmm vreemd... Ik kon alleen maar de columns vanaf september vinden. Daarbij zeiden ze dat het al zijn columns warenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef nikk het volgende:
Plasterk is veel langer columnist.
Ronald Plasterk is de nieuwe minister van Onderwijs. Plasterk was sinds 1999 columnist bij Buitenhof. Op zondag 18 februari nam hij afscheid met een laatste column, waarin hij terugblikte op 8 jaar opinie. Al zijn columns zijn hier op de Buitenhofsite te lezen en te bekijken.
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/artikelen/33173866/
Het is niet erg netjes inderdaad. Maar dat de inhoud van zijn verhaal niet serieus te nemen valt omdat hij is ontslagen vind ik een onzinnige stelling. Dat was het enige dat ik ermee wilde zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe.
Als iemand kwaad naar de Telegraaf stapt en dan over DDR cultuur begint te schreeuwen en allerlei ander beschuldigingen uit terwijl die daar zelf 5 maanden aan heeft meegewerkt, is dat minder overtuigend dan wanneer iemand het netjes aanpakt.
Speel het dan via het AD of Elsevier ofzo... de Telegraaf maakt er altijd zo'n drama verhaal van
Ik wijs de anti-amerikanen even objectief op de feiten.quote:
Nee, je wijst ons op je mening.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik wijs jullie even objectief op de feiten.
Maar nu komt er een links persoon aan de macht en dan mag hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik wijs de anti-amerikanen even objectief op de feiten.
nee feit.quote:
Ja dan weer welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maar nu komt er een links persoon aan de macht en dan mag het![]()
Maar als het allemaal echt zo erg was, waarom is hij dan niet zelf opgestapt. Ik durf te wedden dat als Buitenhof hem niet had ontslagen, meneer nu nog gewoon lekker zijn salaris zou opstrijken (jouw belastingcenten dus). Hetzelfde geld dat volgens hem op een belachelijke wijze wordt besteed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is niet erg netjes inderdaad. Maar dat de inhoud van zijn verhaal niet serieus te nemen valt omdat hij is ontslagen vind ik een onzinnige stelling. Dat was het enige dat ik ermee wilde zeggen.
Het zou pas Amerika zijn als een b-acteur het tot minister-president zou schoppen of een of andere showworstelaar tot minister.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Van staatstelevisiecolumnist tot minister
Het lijkt wel amerika hier.
En dat maakt hem hooguit hypocriet. Maar geen leugenaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als het allemaal echt zo erg was, waarom is hij dan niet zelf opgestapt. Ik durf te wedden dat als Buitenhof hem niet had ontslagen, meneer nu nog gewoon lekker zijn salaris zou opstrijken (jouw belastingcenten dus). Hetzelfde geld dat volgens hem op een belachelijke wijze wordt besteed.
Politiek is nu eenmaal verzuild.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maar nu komt er een links persoon aan de macht en dan mag het![]()
Televisiemensen, zoals Arnold en Reagan konden tot voorkort alleen in amerika in de top komen. Daar deden de anti-amerikanen nog al hilarisch over.quote:
Misschien niet, maar ook niet tot een objectieve bron van informatie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef nikk het volgende:
[..]
En dat maakt hem hooguit hypocriet. Maar geen leugenaar.
Hij heeft wel de schijn tegen....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef nikk het volgende:
En dat maakt hem hooguit hypocriet. Maar geen leugenaar.
Staatstelevisiecolumnist + universitair wetenschapper / bijzonder hoogleraar (dus geen acteur of worstelaar)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Televisiemensen, zoals Arnold en Reagan konden tot voorkort alleen in amerika in de top komen. Daar deden de anti-amerikanen nog al hilarisch over.
Maar hier in nederland weet 1 of andere staatstelevisiecolumnist het nu ook tot minister te schoppen![]()
Amerikaanse taferelen. Feit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |