Hier net zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb geen MSN, vind ik zo'n onzin.
Ik roep je even naar achter, om het script opnieuw door te nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het om wat ik schreef?![]()
[afbeelding]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
Het kan toch niet waar zijn. Ik? Eens kijken:
First Post!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik roep je even naar achter, om het script opnieuw door te nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan er wel gekeurd worden geloof ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus msn heeft iets te maken met apk? met autos dus??
Trusten Avonne
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.
Nu heb je me tieten weggezogen ipv m'nquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Het is toch niet hierom?
[afbeelding]
Als je gaat slapen: welterustenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!
Gelukkig kom jij heel af en toe even langs om het niveau op te krikkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat VOL bij sommige users wat gevoelig ligt en dat over het algemeen de postings hier meer van VOL gehalte zijn.
Koet neit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!
Het is ook nooit goed of het deugt nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu heb je me tieten weggezogen ipv m'n![]()
![]()
pens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed of het deugt niet![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |