Ik zou jou gewoon een tjoeri geven.....een knalharde.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaa als een man mijn gezicht zo zou betasten...ik zou een lachstuip krijgen en mijn bed uitrollen
Ook datquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekum test hij de elasticiteit van Amanda's huid omdat hij er geen moer van gelooft dat ze pas 19 is.![]()
En ik jou een rotschop naar Rue de Vaseline met een paar potjes dagcreme die je bij je vriendjes mag in masserenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou jou gewoon een tjoeri geven.....een knalharde.....![]()
Heb jij wel vriendjes? En ehm....hoe lang hou je ze gemiddeld?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ik jou een rotschop naar Rue de Vaseline met een paar potjes dagcreme die je bij je vriendjes mag in masseren
Overdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:27 schreef easysatellite het volgende:
saaie boel daaro
De 600e keer sex van B en A.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:30 schreef MacBright het volgende:
[..]
Overdaad.
Bij de eerste BB zat iedereen nog te loeren of de dekens niet verdacht bewogen.
Het lijkt me idd wel geil om Amanda`s gezicht te betasten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallooooooooo lutsers...doe eens niet zo negatief......'t is toch gewoon lekker dat gepruts aan je hoofd?
Zolang ze niet teveel zegt is ze wel ok......Maar ehm, om eerlijk te zijn, ik zou er nog geen twee minuten mee in bed willen liggen (en ook niet ergens anders)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me idd wel geil om Amanda`s gezicht te betasten.
Duh? Wat vind je nu precies goor? Graag even iets specifieker als het kan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:35 schreef Clank het volgende:
Niks romantisch aan die twee... 't blijft goor!
Amanda is goor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh? Wat vind je nu precies goor? Graag even iets specifieker als het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |