Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:06 schreef denka het volgende:
[..]
Idd![]()
En foto's ervan maken en gewoon op je bureau hebben staan
![]()
![]()
is toch hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:07 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nee hoor ik pis namelijk altijd lekker in de wasbak als ik geen zin heb om naar het toilet te lopen.
Lekker verfrissend aan je ballen ook.![]()
Oja en er ook nog eens extra een account voor aanmaken..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:06 schreef denka het volgende:
[..]
Idd![]()
En foto's ervan maken en gewoon op je bureau hebben staan
![]()
![]()
Ik maak het niet open want dan is de vacum eruit, ik zal het wel aan iemand geven en zijn reactie filmen hehehequote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:07 schreef YoWilly het volgende:
Hoe smaakt tie nu? Smeerpijp!
me andere acc is kwijt ;/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:09 schreef denka het volgende:
[..]
Oja en er ook nog eens extra een account voor aanmaken..![]()
En zo is het!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 06:10 schreef Secretus het volgende:
Hmm, als de pis zo warm was dat ie de lucht genoeg kon verwarmen, zou dit volgens hetzelfde principe als de bewaring van gesteriliseerd voedsel kunnen werken. De lucht boven de vloeistof is heet/warm, je zet er een dop op, laat het wat staan, de hete lucht krimpt en trekt zo vacüum.
klinkt logischquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:28 schreef YoWilly het volgende:
[..]
En zo is het!!
Nu kan er dan eindelijk een slotje op......toch?![]()
Hey spuit elf, dat zei ik dus ook al.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 06:10 schreef Secretus het volgende:
Hmm, als de pis zo warm was dat ie de lucht genoeg kon verwarmen, zou dit volgens hetzelfde principe als de bewaring van gesteriliseerd voedsel kunnen werken. De lucht boven de vloeistof is heet/warm, je zet er een dop op, laat het wat staan, de hete lucht krimpt en trekt zo vacüum.
Bloedlul, she-malequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef SHE*MALE het volgende:
Dat niemand vraagt hoe je in godesnaam je piel in die kleine opening van de fles hebt gepropt.
Omdat dat ook niet hoeft als je ergens in pist...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef SHE het volgende:
Dat niemand vraagt hoe je in godesnaam je piel in die kleine opening van de fles hebt gepropt.
Tot blijkt dat dit het middel tegen kanker isquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Tot blijkt dat dit het middel tegen kanker is
En idd, wees een man en ruik er eens aan!
Zolang je het niet uitprobeert zul je het nooit weten. Een balangrijk deel van het SOA onderzoek komt ook van een dokter die zichzelf injecteerde met vaginaal pus van hoerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek iemand met kanker en laat hem dit drinken/zich ermee wassen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Zolang je het niet uitprobeert zul je het nooit weten. Een balangrijk deel van het SOA onderzoek komt ook van een dokter die zichzelf injecteerde met vaginaal pus van hoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |