Ja dat is zwaar klote ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef Dos37 het volgende:
Yankees degradeerden Mets trouwens afgelopen 2 dagen.
Aanvankelijk wel, maar de Astros gaan in de 5e inning van 1-4 naar 6-4.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef maartena het volgende:
Houston, you've got a problem.
De Angels wel te verstaan.
Ik weet het, ik weet het....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 05:45 schreef fanneke het volgende:
Aanvankelijk wel, maar de Astros gaan in de 5e inning van 1-4 naar 6-4.
Ik denk dat je playoff game tussen de Yanks en Orioles bedoelt,toen Jeffrey Maier de bal ving voor de Orioles' outfielder dat kon.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef vivelafete het volgende:
Ik kan me nog vaag herinneren dat ik een keer bij een baseballwedstrijd (volgens mij was dat zelf een playoff wedstrijd) zag dat een klein jochie op de tribune een bal ving met zijn handschoen, waardoor een speler de bal niet meer kon vangen. Hij 'schoof' zijn handschoen nog net tussen de handschoen van de speler en de bal. Heeft iemand hier toevallig een filmpje van?? Ik heb al wat gezocht, maar kon het zelf niet vinden.
Helaas wat mij betreft, maar ik weet dat het een aantal hier op het forum veel deugt zal doen! Proficiat!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:15 schreef Playmaker het volgende:
En de Rockies sweepen de Yanks.Clemens al na 4.1 innings uit de wedstrijd gehaald.
Zo verlies je zes wedstrijden als pitcher en pak je je eerste winst met een complete game shutoutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Helaas wat mij betreft, maar ik weet dat het een aantal hier op het forum veel deugd zal doen! Proficiat!
Ook dit is trouwens weer een voorbeeldje van hoe raar baseball wel niet kan zijn: Zo win je 11 uit 12 wedstrijden, zo word je gesweept!
Ik denk dat de meeste Nederlanders kijken via NASN, het North American Sports Network, bij alle kabelproviders zit ie in het digitale pakket. (In ieder geval bij de "grote 3" Casema, Essent, en UPC, en ook zeker bij CaiWay). Dat kijkt toch een heel stuk plezieriger dan zo'n sopcast geval denk ik, en digitale TV is in Nederland heel erg betaalbaar.quote:
das waar, kijkt wel wat relaxter op tv.. heb geen digitale tv helaasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Nederlanders kijken via NASN, het North American Sports Network, bij alle kabelproviders zit ie in het digitale pakket. (In ieder geval bij de "grote 3" Casema, Essent, en UPC, en ook zeker bij CaiWay). Dat kijkt toch een heel stuk plezieriger dan zo'n sopcast geval denk ik, en digitale TV is in Nederland heel erg betaalbaar.
Ik kijk het ook gewoon op TV, maar zit op het juiste continent daarvoor.
Waarom bestel je het niet gewoon? In Emmen hebben ze dat toch wel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:25 schreef NrSiX het volgende:
das waar, kijkt wel wat relaxter op tv.. heb geen digitale tv helaas
Heel jammer, jaquote:
quote:
jawel, maar kwoon nog thuis.. nog 2 maand, daarna ga ik op mezelf.. komt dan welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom bestel je het niet gewoon? In Emmen hebben ze dat toch wel?
quote:The tests appear to be in, and the results appear to be dire. ESPN.com reported late Thursday night that Miguel Tejada has suffered a fractured left wrist, an injury that will likely end his consecutive games streak. Tejada, who has played in 1,152 consecutive games, could be out for two months or more.
Is al een paar keer voorgekomen.Dan kijkt men naar onderling resultaat.Is die ook gelijk dan spelen beide teams één beslissende wedstrijd tegen elkaar.Die wedstrijd word meteen na het reguliere seizoen gespeeld.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:45 schreef vivelafete het volgende:
Even een vraagje:
Cleveland en Detroit staan nu gedeeld eerste in hun division. Wat gebeurd er eigenlijk als de 2 beste teams van een division op het eind van het seizoen precies gelijk staan, qua winst- en verliespartijen (en dus ook qua percentage)? gaat er dan gekeken worden naar het onderling resultaat? En is dit eigenlijk weleens voorgekomen? vast wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |