Kut, waar meld ik me afquote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
TVP
Jij probeert er een FB rel uit te trekken?quote:
quote:
Truste Talithaquote:
Kon het toch proberenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef PC eend het volgende:
Jij probeert er een FB rel uit te trekken?![]()
Wou je me naar dachau transporteren vuile taal fascistquote:
Neeeeeeeeeeeeee, ik wou je meenemen naar een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wou je me naar dachau transporteren vuile taal fascist![]()
![]()
op een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee, ik wou je meenemen naar een onbewoond eiland![]()
Wel bijtijds melden wanneer ik de kinderen hier kan verwachten hè....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan kan ik je de hele dag uitwonen op dat onbewoond eiland, omdat er verder toch weinig te doen isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuuk!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel bijtijds melden wanneer ik de kinderen hier kan verwachten hè....![]()
Hallo, wat dacht je van kokosnoten zoeken, vissen vangen enzo, denk je nou werkelijk dat je me de hele dag kan uitwonen ??????quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan ik je de hele dag uitwonen op dat onbewoond eiland, omdat er verder toch weinig te doen is
Goed thinking![]()
Ik dacht dat dit topic voor sex met Ian wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef PC eend het volgende:
Dan kan ik je de hele dag uitwonen op dat onbewoond eiland, omdat er verder toch weinig te doen is
Goed thinking![]()
WTF!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Nena, wat is dat een lekker ding..ik word gewoon hetero.
Dan wel effe een gil geven zodat ik jou kid kan opvangen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... en nou maar hopen dat iemand mij ook mee wil nemen naar een onbewoond eiland...![]()
Ik vind dat onbewoonde gedeelte van het plan opeens iets minder aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hallo, wat dacht je van kokosnoten zoeken, vissen vangen enzo, denk je nou werkelijk dat je me de hele dag kan uitwonen ??????![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan wel effe een gil geven zodat ik jou kid kan opvangen.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi... en nou maar hopen dat iemand mij ook mee wil nemen naar een onbewoond eiland...![]()
Dat is snelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef Liess het volgende:
Meld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |