ok. Rowwen Hèze is dan ook geweldig natuurlijk. Ga in Oktober in elk geval, maar wellicht eerder al een keer een tentfeest in de buurt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik bezoek nog wel eens een concert van Rowwen Hèze en daardoor ken ik de Limburgse vlag.
Die heeft ook geel, wit, blauw als kleuren en een leeuw er op staan.
alleen een heleboel na de maaltijd, zo te zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:12 schreef Houtspeer het volgende:
Het mosterdsoep in Limburg is ook lekker
Mosterd na de maaltijd, omdat er nog drie antwoorden op de vorige vraag kwamen nadat het punt al vergeven was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe bedoel je?
Allemaal goed, maar welke gebeurtenis zien we op de foto?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
De rainbow warrior, door de fransen tot zinken gebracht in de haven van Auckland?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:27 schreef Houtspeer het volgende:
Het is nu een toeristenattractie geworden.
Waarschijnlijk scheer ik mij er mee??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef MadMaster het volgende:
De geschiedenis van het schip is al beschreven, maar wat gebeurde er daarna met het schip?
nee, vindt tentfeesten toch leuker. Dat is toch de échte rowwen hèze sfeer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:13 schreef MadMaster het volgende:
Ben je bij het jubileumsconcert vorig jaar in de HMH geweest?
Vraag volgt zo, even iets bedenken...
Kan ik niet goedkeuren, dat was namelijk pas na de foto het geval...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
het is nu toch een koraalrif geworden?
Lastig, niemand heeft het exacte antwoord gegeven, maar op de foto zien we inderdaad het definitief naar z'n laatste rustplaats brengen van de Rainbow Warrior voor de kust van Nieuw Zeeland op 13 december 1987. Sindsdien is het een duikplek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef PhysicsRules het volgende:
We zien op de foto het zinken zelf, gezien de patronen van het water.
Klopt, maar we zien hier niet het zinken in Auckland (geen haven te bekennen op de foto), maar het ceremoniëel laten zinken van de Rainbow Warrior in open water bij Matauri Bay.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Cootz het volgende:
Over dat zinken heeft Cobra4 het al in het allereerste antwoord.
Oke, dat deel over de ceremonie op een andere plek las ik niet in de post waar je het punt uitdeelde. Ik snap dat je juist dat element nog even wilde horen. Beetje jammer dat uiteindelijk eigenlijk niemand het wistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar we zien hier niet het zinken in Auckland (geen haven te bekennen op de foto), maar het ceremoniëel laten zinken van de Rainbow Warrior in open water bij Matauri Bay.
Noem het een strikvraag...
Niets is wat het lijkt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |