Naja, het heeft bij mij juist het tegenovergestelde tot effect gehad. Ik had juist als doel om wat rechtser te worden. Ik ben linkser geworden, omdat ik nu inzie dat er het nodige schort aan de informatievoorziening van ons oh zo vrije westen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi ideaal, alleen je zult zien dat je als je teveel in POL rondhangt vanzelf een beetje rechts wordt.![]()
Yup, hier ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
Btw eerste 2 plaatjes zijn Kikkers
ACHUM Achummm Deze meneer hier .. IK DUS .. is maar 25% Seldjoeks en dus 25% Tatar , 25% Nogai en 25% Tjetjeen en ik heb er wel iets meequote:Op maandag 18 juni 2007 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom al die vlaggen van al die verre landen, waar je eigenlijk niets mee hebt?![]()
Behalve dat je overgrootouders ervandaan komen.
Ik bedoel als dit nou een onderzoek over de afkomst was van de Turken oké, maar dit is gewoon een SC topic. De turkse vlag volstaat vind ik.
Of ben ik nu te cynisch en zuur.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:45 schreef Da.Rock het volgende:
doe je het weer met de kikkertjes
Er is een instelling in Firefox waarmee je dat kan omzeilien.quote:
I know, about:config en bla maar niet iedereen gebruikt FF.. dus vandaar mijn broeder..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Er is een instelling in Firefox waarmee je dat kan omzeilien.
Hm, dat zal 'k eens tzt uitzoeken.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
Er is een instelling in Firefox waarmee je dat kan omzeilien.
Sen az ve öz konusuyorsun, demi kardes?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef dvdfreak het volgende:
jaja
Owkayquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
ACHUM Achummm Deze meneer hier .. IK DUS .. is maar 25% Seldjoeks en dus 25% Tatar , 25% Nogai en 25% Tjetjeen en ik heb er wel iets mee![]()
Ja, hoe heten jullie?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haha, zijn jullie ook adas? Saban en ik ook.![]()
about:config in adresbalk, zoeken naar network.http.sendrefererheader en de waardequote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, dat zal 'k eens tzt uitzoeken.![]()
Ah, dank jequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
about:config in adresbalk, zoeken naar network.http.sendrefererheader en de waarde
veranderen naar 1 of was het 0?
Sinds 1900 allebei de families in Turkije(mijn moeders kant weet ik niet zeker tho) . Geen Turks bloed vermengd.. behalve dus mijn ene oma die is wel ja wat ik noem dan Seldjoeksquote:Op maandag 18 juni 2007 23:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Owkay
Over hoeveel generaties heb je 't dan?
0 dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
about:config in adresbalk, zoeken naar network.http.sendrefererheader en de waarde
veranderen naar 1 of was het 0?
yepquote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sen az ve öz konusuyorsun, demi kardes?![]()
mooiquote:Op maandag 18 juni 2007 23:43 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
DIT IS MIJN TESTPLAATS.
OP TESTING1.
Wat vinden jullie hiervan?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een nieuwe OP gemaakt.
Mmm, bij mij is er geen rode rand...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Pas ff bovenste plaatjes aan..nu zitten er rode randjes omheen
dus dat het zo word
[]afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mmm, bij mij is er geen rode rand...
Moet ik het kleiner maken dan?
Nu goed?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu goed?
Is het '.gif'-plaatje onderaan ook te zien (waar ''Ne mutlu Türküm diyene'' op staat)?
boeiequote:
Iyi aksamlarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:54 schreef Emel het volgende:
Iyi aksamlar, nasilsiniz bakalim?
merhabaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iyi aksamlar...
Beetje moe van werk... Jij?
De OP ziet er veel beter uit, laten we hem zo?
hoezo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:18 schreef dvdfreak het volgende:
lauwe op
Dit reeks loopt al 61 topics lang... Persoonlijk vind ik de plaatjes in de OP niet echt nodig... Men komt hier lekker om te kwebbelen en niet om te staren naar Ataturk of naar een kaartje van Turkije..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef Emel het volgende:
[..]
merhaba
ja erg moe, drukke dagalles goed met jou?
De OP ziet er leuk uit ja..heb jij nog ideeen om leuker te maken?![]()
*heel erg eens is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit reeks loopt al 61 topics lang... Persoonlijk vind ik de plaatjes in de OP niet echt nodig... Men komt hier lekker om te kwebbelen en niet om te staren naar Ataturk of naar een kaartje van Turkije..
Het kan veel persoonlijker.
mee eens ja..persoonlijker is leuker dan plaatjes over Turkije of Ataturk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit reeks loopt al 61 topics lang... Persoonlijk vind ik de plaatjes in de OP niet echt nodig... Men komt hier lekker om te kwebbelen en niet om te staren naar Ataturk of naar een kaartje van Turkije..
Het kan veel persoonlijker.
yepquote:
Hallo, ik ben scorpionequote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:47 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens ja..persoonlijker is leuker dan plaatjes over Turkije of Ataturk.
Dus mensen, foto mailen naar mij en stukje over jezelf schrijven![]()
Ohquote:
ik heb je gevonden op Hyvesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:26 schreef -scorpione- het volgende:
Eindelijk thuis![]()
En nu zit ik lekker aan het bier![]()
[..]
Hallo, ik ben scorpione![]()
[..]
Oh![]()
mooiquote:
die zou toepasselijk zijn bij de "turken op fok gaan naar mekka" topicquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
die zou toepasselijk zijn bij de "turken op fok gaan naar mekka" topic![]()
Op de Besmele na is er niks Arabisch of Mekka aan hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
die zou toepasselijk zijn bij de "turken op fok gaan naar mekka" topic![]()
Hèhèquote:
waarom zou je een geneuzel topic willen beginnen met besmele dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Op de Besmele na is er niks Arabisch of Mekka aan hoor..
viespeukquote:
Misschien omdat we alles met besmele beginnen? In iedere geval 95% van de bevolking..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom zou je een geneuzel topic willen beginnen met besmele dan?![]()
Fijne vakantie...!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:46 schreef IHVK het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk een tijdje niet meer.![]()
alles? doe maar nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:39 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Misschien omdat we alles met besmele beginnen? In iedere geval 95% van de bevolking..![]()
suuurequote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het is maar gewoon hoe je het zelf interpreteert![]()
een hamburger van de macquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef zarGon het volgende:
Kennen jullie deze? http://nl.youtube.com/watch?v=ZHCKlStZ5_o
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom heb je der geen kangeroetje ingezet
Wat doe je daarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
[[url=http://www.smileyhut.com/naughty/ausaroo.gif]afbeelding][/url]
ik doe nietsquote:
waarvan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |