het moet toch sowieso een nummer zijn van jeckyll and hyde, of alleen van vorwerk of alleen van ruthless? denk niet dat ze bij jeckyll and hyde live nummers van andere draaien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef kingprise het volgende:
het eerste nummer is cambodia en ik zoek de naam van het 2e nummer dat ongeveer begint bij 1:00
http://nl.youtube.com/watch?v=tPlCPLu81Uo
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Neleos het volgende:
Ik zoek twee nummers.
De eerste is van een Britpop bandje, met een ietwat dikke negerin als zangeres.
Nou, ik vind het toch wel bijzonder niet echt origineel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef Scandalous het volgende:
neezit alleen een sample in van Lenny Kravitz.
Weet iemand die? Volgens mij is het wel een bekend liedje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek een liedje waarin gerapt en gezongen wordt, ik denk dat het een jaren 90 liedje is en het begint zeg maar met tu tu, zelfde tonen en toe toe, andere zelfde tonen. Ja erg onduidelijk uit te leggen en ik weet niet welk instrument het is.
Wat wordt er gerapt/gezongen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zoek een liedje waarin gerapt en gezongen wordt, ik denk dat het een jaren 90 liedje is en het begint zeg maar met tu tu, zelfde tonen en toe toe, andere zelfde tonen. Ja erg onduidelijk uit te leggen en ik weet niet welk instrument het is.
Nee die is het niet, het is volgens mij donkere mensen muziek, ik weet niet hoe dat heet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef Schijtgeit het volgende:
Probeer eens Liquido-Narcotic, die zocht ik ook en jouw uitleg klinkt ongeveer als dat nummer.
rap, hip hop, r&b ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee die is het niet, het is volgens mij donkere mensen muziek, ik weet niet hoe dat heet.![]()
cambodia is ook niet orgineel van één van bovenstaande artiesten (kim wilde, remix by pulsedriver), maar het 2e gedeelte is niet echt duidedelijk. maar deze zou echter goed van jeckyll and hyde, vorwerk of van ruthless kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef kingprise het volgende:
[..]
het moet toch sowieso een nummer zijn van jeckyll and hyde, of alleen van vorwerk of alleen van ruthless? denk niet dat ze bij jeckyll and hyde live nummers van andere draaien?
Er is wel degelijk een versie van Cambodia van Vorwerkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
cambodia is ook niet orgineel van één van bovenstaande artiesten (kim wilde, remix by pulsedriver), maar het 2e gedeelte is niet echt duidedelijk. maar deze zou echter goed van jeckyll and hyde, vorwerk of van ruthless kunnen zijn
Ja maar ik wist de titel gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef Crappery het volgende:
ohno die kent toch iedereen roosje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |