eels - novocainequote:Ik zoek al heel lang zo'n vaag bekend alto-pop nummer. In de clip staan drie van die lui voor zo'n studio-gemaakt flatgebouw en op het einde stijgen ze allemaal op. Volgens mij is het nummer van eind jaren 90, en die frontman is zo'n nerd met een brilletje op.Ik kan niet op die titel komen, iemand een idee?
Liquido - Narcotic.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik zoek al heel lang zo'n vaag bekend alto-pop nummer. In de clip staan drie van die lui voor zo'n studio-gemaakt flatgebouw en op het einde stijgen ze allemaal op. Volgens mij is het nummer van eind jaren 90, en die frontman is zo'n nerd met een brilletje op.Ik kan niet op die titel komen, iemand een idee?
Nee die is het niet. Die heb ik al gevonden. Volgens mij zat die ook in de reclame van "even apeldoorn bellen"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat is Carrilio- Samba De Janeiro
Peter Allen - I go to Rioquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef Vulpecula het volgende:
Ik ben opzoek naar een zomer nummer. Ik denk dat het Rio de Janeiro heet maar heb geen idee van wie het is. Het gaat namelijk zo "Rioooooooooooooooo de Janeiro" met nogal veel trom enzo. Een echt zomers nummer. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Nog niet officieel uit geloof ik.. bands relax, beef, new cool collective, non-ex...quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
hey, ik zoek alle versies van dat nummer van krezip (titel?) in de orange reclame...
het zijn een stuk of 5 verschillende versies.
Ik dacht 'I would stay'quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef DropjesLover het volgende:
hey, ik zoek alle versies van dat nummer van krezip (titel?) in de orange reclame...
het zijn een stuk of 5 verschillende versies.
Voor de eerste: Gossip - Standing In The Way Of Control?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Neleos het volgende:
Ik zoek twee nummers.
De eerste is van een Britpop bandje, met een ietwat dikke negerin als zangeres. Een kleurige clip, volgens mij eindigt de titel van het nummer op Control, maar dat weet ik niet zeker.
Van de tweede weet ik ook alleen de clip nog. Een oude man zit in een cafe sterke verhalen te vertellen over vroeger aan andere oude mannetjes die hem niet geloven. Je ziet onder andere dat hij in plaats van een haak aan zijn arm een microfoon heeft zitten. En je ziet beelden van vroeger hoe hij aan het jagen is op een grote vis. Aparte clip.
Allebei nog nieuwe nummers.
Dat was 'm. Thanksquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Voor de eerste: Gossip - Standing In The Way Of Control?
Nee, hier staat ie niet tussen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:45 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Voor die 2e, kijk onderstaand eens door (MTV brand new chart), misschien staat ie ertussen
1 The Chemical Brothers Do It Again
2 2 Mark Ronson Stop Me
3 5 Queens Of The Stone Age Sick Sick Sick
4 10 Arctic Monkeys Fluorescent Adolescent
5 6 Justice D.A.N.C.E
6 - Gossip Standing In The Way Of Control
7 4 Manic Street Preachers ft. Nina Persson Your Love Alone Is Not Enough
8 - Editors Smokers Outside The Hospital Door
9 3 Amy Winehouse You Know I'm No Good
10 13 The White Stripes Icky Thumb
11 9 Red Hot Chili Peppers Hump de Bump
12 8 Wir Sind Helden Endlich Ein Grund Zur Panik
13 15 Simian Mobile Disco I Believe
14 14 Paolo Nutini New Shoes
15 - Dan Le Sac Thou Shalt Always Kill
Ik kan de tekst dus niet herinneren, ik dacht eerst dat het van Cold War Kids was, maar dat had ik nagekeken, daar is het niet van.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welk soort muziek is het? Kun je nog een tekst ofzo herinneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |