Red Box - For Americaquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef Crappery het volgende:
Ik zoek een nummertje met de volgende "tekst"
jebelile jehehoo juwela juwela juwela hey
Die fluit komt 5 keer hoog, middel en laag tegelijkertijd met de bas? Da's wel een aparte maatsoort dan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:12 schreef Supergeert het volgende:
haha nee het is ook geen calabria gejatheid-remix of alex gaudino....het nummer zou qua stijl zomaar eens van chuckie of gregor salto kunnen zijn, maar ik kan het met gewoon nummers downloaden niet vinden...
en dat van die trompet...ja misschiem moet je het zelf eens fluiten 5 keer hoog, 5 keer middel en 5 keer laag dan komt de bass op elke tel en gaat het lage trompet stukje door....
nope, dat is onequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
http://www.onlylyrics.com/song.php?id=27283
Die?
die had ik ook in gedachtenquote:
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:30 schreef jna het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze gebruiken bij de "dagsamenvatting" tijdens het programma "Na de wedstrijden"
Ik bedoel dus het nummer wat ze onder de gemonteerde samenvatting van de wedstrijd zetten.
Super, thanksquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Snow patrol - Chasing Cars?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zoek eigenlijk een nummer voor m'n moeder
Het is echt zo'n popliedje, komt ook erg vaak op SkyRadio, en wordt gezongen door één of andere vent. Het enige stukje wat ik me kan herinneren van de tekst is: ".. and just forget te world".
Er zal vast wel iemand zijn die snapt welk nummer ik bedoel. Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:30 schreef jna het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat ze gebruiken bij de "dagsamenvatting" tijdens het programma "Na de wedstrijden"
Ik bedoel dus het nummer wat ze onder de gemonteerde samenvatting van de wedstrijd zetten.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:20 schreef Rumille het volgende:
Tien/Talpa De Wedstrijden Muziekje??
Help me (and Pulu)
Kom er niet uit.
EDIT 2:
Was het dus niet.
Zo te zien staat het eronderquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:02 schreef kingprise het volgende:
heey ik had een vraag, hoe heet het laatste nummer dat op dit filmpje te zien is: http://nl.youtube.com/watch?v=tPlCPLu81Uo is best een relax nummer:D
Dat is het eerste nummer, wordt ten onrechte voor Cambodia aangezien. Het tweede nummer begint vanaf ong. 1 minuutquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Zo te zien staat het eronder....Vorwerk met Cambodia
lol, okee...ik heb ook he-le-maal geen verstand van die muziek...mijn fout danquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:31 schreef Raifu het volgende:
[..]
Dat is het eerste nummer, wordt ten onrechte voor Cambodia aangezien. Het tweede nummer begint vanaf ong. 1 minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |