abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 19:46:27 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50796048
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
Ik quote hem even voor ARMENIN. Eerste ronde quitten de Killers i.v.m. bleed out time van 10 seconden, waardoor 't 7-1 wordt.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:22:07 #127
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50797333
Hoerenteam - De Killers:

7-1, 1-7, 7-5
On my sleeve.....
  zondag 24 juni 2007 @ 20:22:09 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50797334
Hoerenteam vs. De Killers
7-1 w.o. door quittende tegenpartij
1-7 ingemaakt
7-5 spannende pot.
  zondag 24 juni 2007 @ 20:23:17 #129
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50797377
Ja, dat zeg ik, Twi.
On my sleeve.....
pi_50797591
Mad JK speelt blijkbaar de match van volgende week zondag al. Winst voor ons dus omdat tegenstander er niet was en JackassNL reageerde niet op PM waar ik zei dat ze het verkeerd deden
pi_50797736
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:46 schreef twi het volgende:

[..]

Ik quote hem even voor ARMENIN. Eerste ronde quitten de Killers i.v.m. bleed out time van 10 seconden, waardoor 't 7-1 wordt.
Zij hadden execution blid out 10 sec. gehost. wij dachten dat het fout was, dus zijn wij uit het spel gegaan zodat zij opnieuw konden hosten. zij hebben dat als een winnende wedstrijd beschouwd. wij zijn niet weggegaan omdat wij niet konden spelen maar er was sprake van een misverstand. wat denken jullie hiervan?
  zondag 24 juni 2007 @ 21:07:15 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50799012
Nu krijgen we een berichtje dat we in de private chat zitten, terwijl we die lui gewoon allemaal gemute hebben Te humoristisch voor woorden dit Als jullie jullie eigen regeltjes willen bedenken, dan gaan jullie toch zelf een toernooi organiseren?
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef ARMENIN het volgende:

[..]

Zij hadden execution blid out 10 sec. gehost. wij dachten dat het fout was, dus zijn wij uit het spel gegaan zodat zij opnieuw konden hosten. zij hebben dat als een winnende wedstrijd beschouwd. wij zijn niet weggegaan omdat wij niet konden spelen maar er was sprake van een misverstand. wat denken jullie hiervan?
Er was trouwens geen enkele sprake van een misverstand, want dan praat je het onderling uit en bekijk je het even. In plaats daarvan kregen we een grote bek terug, ondanks dat ik in de lobby de tekst uit de regels quotte. Dat je dan zelf stom genoeg bent om alsnog na 3 ronden verloren te hebben te quitten, dat is je eigen schuld. Het kost nog geen 30 seconden om het na te gaan, meer dan genoeg tijd om zo'n domme actie te voorkomen.

[ Bericht 56% gewijzigd door twi op 24-06-2007 21:19:15 ]
pi_50799170
wij hebben vandaag met Hoerenteam thuis -en uitwedstrijd gespeeld en dit is de uitslag.
Hoerenteam vs. De Killers 3-1
7-1
1-7
7-5
De Killers Hoerenteam 3-0
7-1
7-1
7-4
pi_50799483
jullie hebben de team naam wargemakt zegt all genoeg en en alls jij de uitslagen kijkt dan begrijp ik wel waarom jullie zo moelijk deden met die misverstand
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:07 schreef twi het volgende:
Nu krijgen we een berichtje dat we in de private chat zitten, terwijl we die lui gewoon allemaal gemute hebben Te humoristisch voor woorden dit Als jullie jullie eigen regeltjes willen bedenken, dan gaan jullie toch zelf een toernooi organiseren?
[..]

Er was trouwens geen enkele sprake van een misverstand, want dan praat je het onderling uit en bekijk je het even. In plaats daarvan kregen we een grote bek terug, ondanks dat ik in de lobby de tekst uit de regels quotte. Dat je dan zelf stom genoeg bent om alsnog na 3 ronden verloren te hebben te quitten, dat is je eigen schuld. Het kost nog geen 30 seconden om het na te gaan, meer dan genoeg tijd om zo'n domme actie te voorkomen.
pi_50799529
Buffels

Al speelde ik vandaag klote..
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50799562
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef ARMENIN het volgende:
wij hebben vandaag met Hoerenteam thuis -en uitwedstrijd gespeeld en dit is de uitslag.
Hoerenteam vs. De Killers 3-1
7-1
1-7
7-5
De Killers Hoerenteam 3-0
7-1
7-1
7-4
Dat hebben jullie wel fucking snel gedaan man!

Wij zijn net klaar met 1 wedstrijd..
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50799566
En wat nou als jullie die ronde gewoon even nu opnieuw spelen?

En dat van dat muten, moet dat? Zo lang zit je niet met elkaar in de lobby.
pi_50799609
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef ach het volgende:
Mad JK speelt blijkbaar de match van volgende week zondag al. Winst voor ons dus omdat tegenstander er niet was en JackassNL reageerde niet op PM waar ik zei dat ze het verkeerd deden
Ja sry ik had de pm van buffelmaster snel dorgelezen vandaar de misverstand. Ik was toen al bezig met de wedstrijd van volgende week daardoor kon ik niet gelijk reageren. Als jullie willen kunnen we de wedstrijd van vandaag inhalen. Keuze is aan jullie
  zondag 24 juni 2007 @ 21:29:34 #139
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50799725
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef ARMENIN het volgende:
jullie hebben de team naam wargemakt zegt all genoeg en en alls jij de uitslagen kijkt dan begrijp ik wel waarom jullie zo moelijk deden met die misverstand
[..]
Als wij een grote bek krijgen, voornamelijk van jou ARMENIN, dan doen we inderdaad moeilijk. De uitslagen interesseren me verder geen kut, het gaat om het principe. Als je het gewoon vriendelijk had gevraagd en gelijk had, in plaats van gelijk te schreeuwen dat het niet mag en een ronde later zonder verder te checken gewoon de game verlaat, dan hadden we met alle plezier een nieuwe host opgezet met de goede regels. Maar dat is tegenwoordig zo ontzettend moeilijk lijkt het wel.

Om daarna wat tactiek te bespreken en verder gezeik te voorkomen (want opmerkingen als in de quote kwamen natuurlijk direct langs) hebben we jullie op mute gegooid. Grappig dat je dan als je eens een paar rondes verliest terwijl je al 2-0 in 'sets' voor staat nog begint te janken dat we in private chat zitten en dat dat tegen de regels is.
  zondag 24 juni 2007 @ 21:30:32 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50799766
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef ijsmeis het volgende:

Zie mijn uitleg hierboven (voor beide vragen), daar heb ik verder absoluut geen trek in als er gelijk zo'n grote bek wordt opgezet, voornamelijk door bovenstaand persoon.

Bovendien was de samenwerking bij ons echt naadje, er werd gewoon niet geluisterd (inclusief door mezelf), waardoor we besloten de extra tijd tussen de rondes te nemen om even wat meer te bespreken.
pi_50799811
die ronde als winst tellen is bullshit, maar dat quiten was uiteraard ook niet nodig dit kan je ook gewoon even vragen. Het is zo dat je beide mag doen staat ook in de Openingspost, ik had het op vijf staan vooraf aan het toernooi maar dit heb ik veranderd.

Uitslag United Scum vs Buffelteam 0-3
Canals 5-7
Fuel Depot 2-7
Rooftops 5-7

@Ach ja, je hebt nog niets gewonnen omdat er een misverstand was door een msg die ik vanmiddag heb gestuurd. Ik ga jullie wedstrijd verplaatsen, als ben ik dan wel benieuwd welke wedstrijd mad JK heeft gespeeld. Als dit niets met het toernooi te maken heeft veranderd het verhaal
pi_50799820
wij willen wel zou mooi zijn alls dat kon
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:24 schreef ijsmeis het volgende:

pi_50799849
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:32 schreef ARMENIN het volgende:
wij willen wel zou mooi zijn alls dat kon
[..]
Nou, bied je excuses aan voor je grote bek en wie weet willen ze het wel even overnieuw doen.
pi_50799871
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:31 schreef buffelmaster het volgende:
die ronde als winst tellen is bullshit, maar dat quiten was uiteraard ook niet nodig dit kan je ook gewoon even vragen. Het is zo dat je beide mag doen staat ook in de Openingspost, ik had het op vijf staan vooraf aan het toernooi maar dit heb ik veranderd.

Uitslag United Scum vs Buffelteam 3-0
Canals 5-7
Fuel Depot 2-7
Rooftops 5-7

@Ach ja, je hebt nog niets gewonnen omdat er een misverstand was door een msg die ik vanmiddag heb gestuurd. Ik ga jullie wedstrijd verplaatsen, als ben ik dan wel benieuwd welke wedstrijd mad JK heeft gespeeld. Als dit niets met het toernooi te maken heeft veranderd het verhaal
Wij hebben de wedstrijd tegen Bang bang clan gespeeld. Zij waren de host.
Helaas hebben wij de wedstrijd verloren met : 3 - 0
raven down : 7 - 4 bang bang clan
old bones : 7 - 1 bang bang clan
gridlock : 7 - 4 bang bang clan
pi_50799970
ok, dan blijft de vraag waar de booswigte waren, want die waren er de vorige keer ook niet. Maar viro wel even lezen want het waren de wedstrijden van volgende week!!
pi_50799987
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:37 schreef buffelmaster het volgende:
ok, dan blijft de vraag waar de booswigte waren, want die waren er de vorige keer ook niet. Maar viro wel even lezen want het waren de wedstrijden van volgende week!!
Zal volgende keer beter lezen
  zondag 24 juni 2007 @ 21:38:06 #147
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50799993
Ik heb geen behoefte om die ronde opnieuw te doen, hun quitten, wij niet.
Als je gelijk een hoer en een kutslet bent en alleen maar een grote bek krijgt dan ben ik er ook klaar mee. Wij worden behandeld als vuil en dan moeten wij nog vriendelijk terug doen? dacht het niet.
En ik heb niks tegen de andere 3 heren, alleen die ARMENIN had een te grote bek en was mij te irritant.
Dat muten ging dus niet om de rest van het team maar wij hadden tactics te bespreken en dat werkt niet als je in het begin wanneer iedereen al aan het rennen is dat nog even snel moet doen.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50800030
als de uitslag jou niet interesirt dan hat jij niet gelijk gezegt dat we hebben verlore toen we terug kwamen dus prat geen onzin
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:29 schreef twi het volgende:

[..]

Als wij een grote bek krijgen, voornamelijk van jou ARMENIN, dan doen we inderdaad moeilijk. De uitslagen interesseren me verder geen kut, het gaat om het principe. Als je het gewoon vriendelijk had gevraagd en gelijk had, in plaats van gelijk te schreeuwen dat het niet mag en een ronde later zonder verder te checken gewoon de game verlaat, dan hadden we met alle plezier een nieuwe host opgezet met de goede regels. Maar dat is tegenwoordig zo ontzettend moeilijk lijkt het wel.

Om daarna wat tactiek te bespreken en verder gezeik te voorkomen (want opmerkingen als in de quote kwamen natuurlijk direct langs) hebben we jullie op mute gegooid. Grappig dat je dan als je eens een paar rondes verliest terwijl je al 2-0 in 'sets' voor staat nog begint te janken dat we in private chat zitten en dat dat tegen de regels is.
pi_50800059
Die ene aquila (ofzo) heeft echt gelijk. GoW team tournooi is duizend keer beter dan welke drama serie ooit
pi_50800078
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb geen behoefte om die ronde opnieuw te doen, hun quitten, wij niet.
Als je gelijk een hoer en een kutslet bent en alleen maar een grote bek krijgt dan ben ik er ook klaar mee. Wij worden behandeld als vuil en dan moeten wij nog vriendelijk terug doen? dacht het niet.
En ik heb niks tegen de andere 3 heren, alleen die ARMENIN had een te grote bek en was mij te irritant.
Dat muten ging dus niet om de rest van het team maar wij hadden tactics te bespreken en dat werkt niet als je in het begin wanneer iedereen al aan het rennen is dat nog even snel moet doen.
Dus als Armenin zijn excuses aanbiedt is het wel zo netjes voor die andere drie personen om de ronde even opnieuw te doen. Wel zo eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')