met Tinkertool.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef VirusInside het volgende:
[..]
Hoe heb je de dock linksonder gekregen?
Maar het is wel een keiharde film.. jeweetsquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Tom Cruise as the last samurai? Brad Pitt as the mexican?I have an idea for a movie. its called 'the last nigga on earth', starring Tom Hanks."
Omg de eerste keer dat ik die hoorde lag ik echt 5 min in een deukquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Tom Cruise as the last samurai? Brad Pitt as the mexican?I have an idea for a movie. its called 'the last nigga on earth', starring Tom Hanks."
ik heb het programma gedownload, en nu heb ik zoon rondje met een S erin rechtsonder. En ik heb ook nog zo'n widget gedownload. Maar hoe moeten ze op me bureaublad gedeponeerd worden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gebruik Samurize, werkt perfectJe kan het zo simpel/uitgebreid maken als je zelf wil, en het programma is heel eenvoudig.
Rechter muisknop select config filequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:48 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ik heb het programma gedownload, en nu heb ik zoon rondje met een S erin rechtsonder. En ik heb ook nog zo'n widget gedownload. Maar hoe moeten ze op me bureaublad gedeponeerd worden?
bij voorbaat dank![]()
Welke stad/dorp is dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:43 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nu met vistra transformation package![]()
[afbeelding]
vista sidebar met gadgets of samurizequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:19 schreef McReal het volgende:
zal wel een noob zijn maar hoe doen jullie dat van die leuke dingen op je scherm erbij net zoals een klok en info over de temp. enzo
Moet je daar vista voor hebben of gewoon ook met xp ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef mustisuc het volgende:
[..]
vista sidebar met gadgets of samurize
je hebt zelf een vista sidebar voor xp waarin je alle vista gadgets kan gebruikenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:47 schreef McReal het volgende:
[..]
Moet je daar vista voor hebben of gewoon ook met xp ?
Ja, dat heb ik ook eens gehad op mijn PC maar ik heb geen link meerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef mustisuc het volgende:
[..]
je hebt zelf een vista sidebar voor xp waarin je alle vista gadgets kan gebruiken![]()
en samurize werkt op elk besturingssysteem dacht ik
waar was dat van dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 10:23 schreef w00h00 het volgende:
[..]
haha geweldig. heb je die link van dat filmpje nog ergens.
Een aflevering van die asociale mensen. Deze was ergens vlakbij eindhoven ofzo.quote:
Kan ik ook met standaard Nvidia drivers?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:18 schreef het.ismij het volgende:
Voor multi screen gebruik Ultramon!!!
Werkt echt perfect!!! je kan alls part instellen stretchen over alles resizen, 1 achtergrond per scherm, 1 voor alle apart, 1 over alle spreiden! echt een ubertool.
en op maximize schermen slepen e.d.![]()
![]()
![]()
na nu anderhalf jaar gebruik nog steeds niks beters gevonden.
Dat wás in Eindhoven, Woensel-West. Tuigwijk.. Iemand gehoord van Kempi? Komt daar ook vandaan...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:15 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Een aflevering van die asociale mensen. Deze was ergens vlakbij eindhoven ofzo.
Dat is ws zijn winamp agentquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat winamp alleen in dat vakje rechtsonder komt en niet in je taakbalk![]()
Kun je gewoon aangeven in de opties van Winamp. Kan je ook nog het icoontje kiezen dat je wilt en of je het in zowel je taakbakl als bij de icoontjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat winamp alleen in dat vakje rechtsonder komt en niet in je taakbalk![]()
Lolz, die had ik eerst ook als wallpaperquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef kazasky het volgende:
Ligt helemaal aan je scherm.
[afbeelding]
Deze had ik ookquote:
Kempiquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat wás in Eindhoven, Woensel-West. Tuigwijk.. Iemand gehoord van Kempi? Komt daar ook vandaan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |