Miss Wet-t-shirt verkiezing?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Dangel het volgende:
helemaal doorweektTineke zit hier in mijn kleren, en ik heb geen broeken meer
Wandelingen doro Cornjum zijn erg leuk. Plotselinge regenbuien wat minder
Bij Cornjum lag er idd aardig wat water op de weg zonetquote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Dangel het volgende:
helemaal doorweektTineke zit hier in mijn kleren, en ik heb geen broeken meer
Wandelingen doro Cornjum zijn erg leuk. Plotselinge regenbuien wat minder
Nee, ik heb de Visa juist gebruit zoat Tineke niet zo nat zou worden, ie ook het Groningen topidquote:
ik kon de weg niet meer zienquote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij Cornjum lag er idd aardig wat water op de weg zonet
Ik kwam aanraggen vanuit de weg naar Berlikum, ff met broertje rondrijden in de MX en bijpraten over't weekend. De wolken uiteraard al gezien, maar de weg was opeens ook gitzwart en lag vol water, dus toch maar ff bijgeremdquote:
Ik heb nog niks online staan, en zal de foto's van jou dinges ook niet posten tot nader order.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]VOORLOPIG GEEN FOTO'S VAN MIJN VERVOERSMIDDEL VAN ZONDAG POSTEN AUB!!!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vorige topic is ook wat verwijderd
stront aan de knikker?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]VOORLOPIG GEEN FOTO'S VAN MIJN VERVOERSMIDDEL VAN ZONDAG POSTEN AUB!!!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vorige topic is ook wat verwijderd
Je had gewoon die ekster niet in zijn kofferbak moeten verstoppenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
er staat nog steeds wat op bij mij pagina 4![]()
had je wel de navigatie/boordcomputer gereset?
Oeh spannendquote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
alles moet nu zo ongeveer weg zijn uit het topic![]()
kreeg een mailtje als ik me morgenochtend wou melden bij de garage betreffende de leenauto![]()
![]()
Vinden ze niet zo hip enzo, ik had ook binnen een kwartier de directeur aan mijn bureau toen ik mailde of er afwijkende richtlijnen waren voor de nurburgring als tolwegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Fugie het volgende:
Maar mag je daar dan niet rijden met een leenauto ofzo
Shit! Sorry voor het posten.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
alles moet nu zo ongeveer weg zijn uit het topic![]()
kreeg een mailtje als ik me morgenochtend wou melden bij de garage betreffende de leenauto![]()
![]()
Ze kunnen zoveel niet tof vinden, maar als er niets over in de regels staat maakt het niet uitquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vinden ze niet zo hip enzo, ik had ook binnen een kwartier de directeur aan mijn bureau toen ik mailde of er afwijkende richtlijnen waren voor de nurburgring als tolwegIk mocht formeel ook niet parkeren op't paddock (reden: binnen een circuit....... jaja), maar vorig jaar bij de sponsordag op CPZandvoort hadden we daar met onze leaseauto's gratis parkeerplekken - erg krom dus.
Op Spa had een BMW X3 hardstikke nieuw zijn leasebak total gereden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel niet tof vinden, maar als er niets over in de regels staat maakt het niet uit![]()
is spa een tolwegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op Spa had een BMW X3 hardstikke nieuw zijn leasebak total gereden.
Je kon aan hem zien dat hij het behoorlijk warm had![]()
Toen vroeg hij nog of iemand van spa hem ergens buiten het circuit kon slepen...
Maar die vraag kregen ze te vaak![]()
Bij mij was het een beetje slecht voor de verhoudingen op kantoor, schade zou compleet verhaald worden op't bedrijf en directeur kwam me melden dat hij alles op mij zou verhalenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel niet tof vinden, maar als er niets over in de regels staat maakt het niet uit![]()
Wat een smerige tyfus NSB-erquote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij mij was het een beetje slecht voor de verhoudingen op kantoor, schade zou compleet verhaald worden op't bedrijf en directeur kwam me melden dat hij alles op mij zou verhalen
Ik kan het op zich ook wel begrijpen van zijn kant, maar't blijft gemierenueck. Je auto met hoge snelheid de vangrail inraggen op de autobahn is wel gedekt, maar de ring nietEen van mijn collega's probeerde laatst ook al een wit voetje bij de HRM te halen door te piepen of ze er wel zo blij mee waren dat ik dergelijke levensgevaarlijke dingen deed in mijn vrije tijd, maar die werd door de HRM vrolijk afgeserveerd met de mededeling dat ik vrij stond om te doen wat ik wilde in mijn vrije tijd
Yush, maar dat soort tuig vloeit toch wel uit als het economisch wat slechter gaat. Mijn HRM is een toffe gozer die dit soort dingen ook wel kan waarderenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
naja genaaid dus![]()
oud collega gebeld auto kwam bij dealer vandaan waar ik gewerkt heb en inderdaad auto is in levende lijve gespot als dus later ook op de foto waarbij deze zijn uitgeprint![]()
lease is voor zover hij weet niet op de hoogte gesteld, maarja dat is maar afwachten tot morgen![]()
Djezus, dat zuigt hard. Wat denk je dat de consequenties zullen zijn? Uit de lease gegooid worden?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
naja genaaid dus![]()
oud collega gebeld auto kwam bij dealer vandaan waar ik gewerkt heb en inderdaad auto is in levende lijve gespot als dus later ook op de foto waarbij deze zijn uitgeprint![]()
lease is voor zover hij weet niet op de hoogte gesteld, maarja dat is maar afwachten tot morgen![]()
poepzooi, maar wat kunnen ze doen ? Je hoeft niet als een idioot over de ring te gaan en echt bewijs over snelheid hebben ze niet enzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
naja genaaid dus![]()
Mja, dan nog. Wat een enorme helmjosti. Wat denkt'ie daarmee te bereiken? Dat ze hem daardoor toffer gaan vinden ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yush, maar dat soort tuig vloeit toch wel uit als het economisch wat slechter gaat. Mijn HRM is een toffe gozer die dit soort dingen ook wel kan waarderen
Weigeren je een nieuwe auto te leasen na afloop van het contract, verder kunnen ze weinig volgens mij. Dat wordt op zijn minst een preek, maar't blijft natuurlijk wel naaiwerk.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef BoJo het volgende:
vraag me af wat ze kunnen doen behalve een waarschuwing geven?
Feitelijk niets want de ring is en blijft openbare weg in tegenstelling tot bv. Zandvoort.............quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef BoJo het volgende:
vraag me af wat ze kunnen doen behalve een waarschuwing geven?
Jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dan nog. Wat een enorme helmjosti. Wat denkt'ie daarmee te bereiken? Dat ze hem daardoor toffer gaan vinden ofzo?![]()
![]()
Mja, in m'n eerste jaar ja... Daarna zijn er (mede dankzij NSB-praktijken) van de 32man , 9 overgebleven... Dus veel ervaring heb ik er niet meer mee... Tegenwoordig zijn de meeste projecten met 2 man ofzo, en dat komt vaak goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
JaDat soort mensen nooit bij je studie meegemaakt?
Nee zo realistisch ben je toch ook wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
consequenties zal ik morgen wel horen....zolang ze de lease niet op de hoogte brengen niet veel....
maar ik zal vast wel geen schouderklopje wezen ben ik bang![]()
Dat sowieso ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef D-Devil het volgende:
Hoop dat het met een sisser afloopt voor je TF.
Wat hij zegt jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef D-Devil het volgende:
Hoop dat het met een sisser afloopt voor je TF.
misschien krijg je een turbotimer kadoquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
consequenties zal ik morgen wel horen....zolang ze de lease niet op de hoogte brengen niet veel....
maar ik zal vast wel geen schouderklopje wezen ben ik bang![]()
ach sommigen zie ik nog wel regelmatig maar sommigen hoef ik totaal niet meer te zienquote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee zo realistisch ben je toch ook wel?Hopen dat ze de lease niet op de hoogte brengen idd.... Zonder of met vriendjes daar weggegaan...?
Zoals lip zegt, groepje uitgewerkt en verder weinig last meer van gehad. Was meer als referentie aan het type mens - en helaas halen die soms hun diploma. Verschil met collega's is dat ze doorgaans wat langer blijven hangen, maar heb afgezien van de gezamelijke pauze weinig met'm te maken, dus het valt ook wel wat mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, in m'n eerste jaar ja... Daarna zijn er (mede dankzij NSB-praktijken) van de 32man , 9 overgebleven... Dus veel ervaring heb ik er niet meer mee... Tegenwoordig zijn de meeste projecten met 2 man ofzo, en dat komt vaak goed.
Jij wel dus? Wat heb je eigenlijk voor studie gedaan...? Misschien dat het daaraan ligt...![]()
Ik wilde net gaan posten wat een enorme josti die Turquaz toch isquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien krijg je een turbotimer kadoOf mag je mee doen in het belegginsclubje
Hmmm oke, hopen dat ze het een beetje chill oppakken...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach sommigen zie ik nog wel regelmatig maar sommigen hoef ik totaal niet meer te zien![]()
Mja, loopt nu inderdaad ook wel een kontenlikker rond ja... Maar daar heb ik gelukkig niet al te veel mee te maken....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals lip zegt, groepje uitgewerkt en verder weinig last meer van gehad. Was meer als referentie aan het type mens - en helaas halen die soms hun diploma. Verschil met collega's is dat ze doorgaans wat langer blijven hangen, maar heb afgezien van de gezamelijke pauze weinig met'm te maken, dus het valt ook wel wat mee.
En heb vijf studies gedaan, bij alle eigenlijk wel een of meerdere teacher's pets rond zien lopen
dank je btwquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmmm oke, hopen dat ze het een beetje chill oppakken...
Dat is waar, maar dat is dan wel gelijk een harde les...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
en anders gevalletje van eigen schuld dikke bult![]()
Zie mijn profielquote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, loopt nu inderdaad ook wel een kontenlikker rond ja... Maar daar heb ik gelukkig niet al te veel mee te maken....
Maar wat heb je allemaal gedaan dan?En ook allemaal afgemaakt...?
Ik denk dat je speciaal verzekerd moet zijn om eerlijk te zijn?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe pakt de verzekering de ring eigenlijk op? Zat na al die überblije posts me af te vragen of het misschien leuk was met m'n moeders auto over de ring te gaan... Maar wat een gezeik zeg
Mooie loopbaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie mijn profiel
En alleen Informatica (2x, uni en HBO - alleen de laatste) afgemaakt en Geschiedenis na een paar jaar maar gedropped wegens het toekomstperspectief van de opleiding. Verder nog wat zitten neuzelen in de aardrijkskundige hoek met geofysica en planologie. Mijn afstuderen was weer een terugkoppeling daarop in de vorm van GIS+GPS en andere meuk.
Om eerlijk te zijn denk ik dat je je daar niet tegen kunt verzekeren.....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik denk dat je speciaal verzekerd moet zijn om eerlijk te zijn?
7.5 jaarquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie loopbaanHoe lang heb je gestudeerd dan?
http://www.sportinsurance.net/?gclid=CNe_mODD5owCFRYcEAodyVJaygquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat je je daar niet tegen kunt verzekeren.....
Formeel ben je verzekerd (openbare tolweg...), maar ze hebben vaak of specifiek de ring uitgesloten of een punt mbt. 'snelheidsproeven'. Je hebt dus kans dat je geld terug krijgt, maar dat wordt een harde kluif.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe pakt de verzekering de ring eigenlijk op? Zat na al die überblije posts me af te vragen of het misschien leuk was met m'n moeders auto over de ring te gaan... Maar wat een gezeik zeg
Nette scorequote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
7.5 jaarHet IBG is trots op me
Aantal studies gelijktijdig gedaan overigens, UT ging kut omdat ik na twee maanden te horen kreeg dat mijn inschrijving geweigerd werd, daarna nog tijdje informatica op de uni groningen geprobeerd, maar daar had ik na een tijdje geen zin meer in. Toen naar het HBO, twee vingers in de neus punten halen en in mijn vrije tijd extra kennis opdoen met dingen waar ik zin in had. Verder veel te lange verhalen en geneuzel en uiteindelijk beslissen om een opleiding af te maken en eens op zoek te gaan naar werk omdat mijn ouders mijn studiegeld en boeken niet meer wilden betalen
wil je een printscreen van het mailtje ofzoquote:
Die dan 'ongebruikt' voor je deur affikt terwijl je bij de ring loopt te genietenquote:
Ik had al zo'n flauw vermoeden... Laat maar hangen danquote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Formeel ben je verzekerd (openbare tolweg...), maar ze hebben vaak of specifiek de ring uitgesloten of een punt mbt. 'snelheidsproeven'. Je hebt dus kans dat je geld terug krijgt, maar dat wordt een harde kluif.
leesvoer: http://www.8200rpm.com/forum/read.php?f=10&i=14091&t=14091quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat je je daar niet tegen kunt verzekeren.....
Valt mee, mijn ouders begonnen alleen na een tijdje wat te piepen dat de rest van de kinderen ook gingen studeren en dat de uitgaven daardoor wat opliepenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nette scoreJe zal ook wel wat leuks hebben staan nu bij de IBG dan?
Waarom werd je bij de UT geweigerd?
Huisgenoot van me is trouwens nu als een malle josti aan het studeren omdat hij met de "10-jaar-regel" in het gedrang aan het komen is....![]()
![]()
Niet helemaal geweldig voor m'n moedertje dusquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
leesvoer: http://www.8200rpm.com/forum/read.php?f=10&i=14091&t=14091
Samenvatting: je bent gewoon verzekerd, schade vergoeden ze, verzekeraar kan je niets maken zeker niet met een proces verbaal van de peliesie maar je wordt wel bij de eerst mogelijkheid de verzekering uit gezet
ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wil je een printscreen van het mailtje ofzo![]()
Mja, kost ook een boel pieken ja, zo'n studiequote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt mee, mijn ouders begonnen alleen na een tijdje wat te piepen dat de rest van de kinderen ook gingen studeren en dat de uitgaven daardoor wat opliepen
Weigering bij UT was op basis van WiskundeA+natk op VWO naast WiskundeB+natk op HAVO, ik had telefonisch geinformeerd en begrepen dat ik me zonder problemen in kon schrijven. Verder lang verhaal, ben netjes geholpen door de dependance in Leeuwarden en 'uitgekotst' door de hoofdvestiging. Het heeft mijn eerste studiejaar iig redelijk verneukt.
En 10-jaar regeling? Is dat een nieuw iets?
Je mag altijd een rondje met de 325, hoef je je moeders auto niet dood te raggenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet helemaal geweldig voor m'n moedertje dus
Dat zal best, maar ik ga (no offence) niet naar de ring rijden om daar foto's te maken... Ik wil zelfquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Dangel het volgende:
kutzooi TF
En Herman, op en om de ring valt ook genoeg te genieten ZONDER zelf te sturenIk dnek dat ik als bijrijder meer geniet dan als ik zelf rijd.
Geil. Dat is dan bij dezen afgesproken.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je mag altijd een rondje met de 325, hoef je je moeders auto niet dood te raggen
nog rustiger dan zaterdag?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die dan 'ongebruikt' voor je deur affikt terwijl je bij de ring loopt te genieten
Achteraf gezien had ik er toch een (rustig) rondje mee moeten rijden
Als je em dan wel een beetje heel laatquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geil. Dat is dan bij dezen afgesproken.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je em dan wel een beetje heel laat
eerst dat geile blok maar eens goed laten lopenquote:
Dan wil ik wel meequote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
Nee ik heb nog nooit op de ring of op een circuit gereden. Nog nooit in een RWD... DAN GA IK VOL PLANKEHH OUWEHHH
Dan mist 'ie er nog 3 inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2007 23:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
eerst dat geile blok maar eens goed laten lopen
met "3 poten" over de ring is ook niet alles denk ik
Die eisen waren erg flexibel, bij de RUG moest ik bv. 'gewoon' een test doen om afdoende kennis aan te tonen en gaven mentoren vooraf aan dat het ook voor het WO geen probleem was dat ik wisA naast natuurkunde deed. Verder heel veel geneuzel en kastje-muur gehad en ladingen mensen die beweren het beste met je voor te hebben en alles te gaan regelen vanwege deze 'vervelende situatie' en je dan vervolgens keihard laten vallen. Leuk voor de reality-check, maar na een aantal maanden had ik het er helemaal mee gehad en ben ik er maar mee gekapt.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, kost ook een boel pieken ja, zo'n studie
En even voor Lex, na 4 jaar studie (of na 5 jaar op de TU) _krijg_ je niets meer
Maar dat wist je eigenlijk toch van tevoren al van je WisA. Ook al zeiden ze dat aan de telefoon...? Staat toch overal duidelijk in de eisen...?
En de 10-jaar-regeling bestaat bij mijn weten al heel lang. Je moet binnen 10 jaar een diploma hebben van een HBO of Universiteit, anders moet je alles terugbetalen. Ook je basisbeurs en OV....
Foto's maken is tof. Met Paal meerijden is toffer. Met Bo meerijden isquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik ga (no offence) niet naar de ring rijden om daar foto's te maken... Ik wil zelf
dan stap ik bij je in de autoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
Nee ik heb nog nooit op de ring of op een circuit gereden. Nog nooit in een RWD... DAN GA IK VOL PLANKEHH OUWEHHH
jaquote:
Zuur, maar als ik zo de verhalen hoor is dat een duidelijk verschil tussen de 3 TU's en alle andere universiteiten... Die proberen zich te onderscheiden door zielige regeltjes op te stellen om die Ir. titels maar schaars uit te kunnen delen...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die eisen waren erg flexibel, bij de RUG moest ik bv. 'gewoon' een test doen om afdoende kennis aan te tonen en gaven mentoren vooraf aan dat het ook voor het WO geen probleem was dat ik wisA naast natuurkunde deed. Verder heel veel geneuzel en kastje-muur gehad en ladingen mensen die beweren het beste met je voor te hebben en alles te gaan regelen vanwege deze 'vervelende situatie' en je dan vervolgens keihard laten vallen. Leuk voor de reality-check, maar na een aantal maanden had ik het er helemaal mee gehad en ben ik er maar mee gekapt.
En ah, dat leningverhaal komt me idd wel bekend voor, maar nooit echt bij stilgestaan
Hopen dat je met je zelfmoordactie ook niemand meeneemt inderdaad...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef Dangel het volgende:
[..]
Foto's maken is tof. Met Paal meerijden is toffer. Met Bo meerijden is![]()
![]()
. En ik met mn visa over de ring is zelfmoord
mogen we Peu in de achterbak doen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wordt gezelligNog meer mensen die dood willen?
Misschien een leuke suicidale babe op de bijrijdersstoel?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hopen dat je met je zelfmoordactie ook niemand meeneemt inderdaad...
Ik zou ze daar posten met LEVENSGROTE copyrightsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Het is trouwens niet alleen de ring, maar de hele atmosfeer daar en de omgeving van de regio. We zijn zaterdag bv. ook gewoon even rond wezen lopen in Adenau ipv de hele dag auto's te kiek'n foar de autogespot boys.
quote:Uw leaseauto mag niet gebruikt worden voor onder andere rijlessen, wedstrijden of behendigheidsritten. In deze gevallen is de auto niet verzekerd.
ik ben net onkruid ik verga nooitquote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wordt gezelligNog meer mensen die dood willen?
of de wandelingetjes door het bos naar de spotplekkenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Het is trouwens niet alleen de ring, maar de hele atmosfeer daar en de omgeving van de regio. We zijn zaterdag bv. ook gewoon even rond wezen lopen in Adenau ipv de hele dag auto's te kiek'n foar de autogespot boys.
Suïcidale babes zijn niet leuk.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
Misschien een leuke suicidale babe op de bijrijdersstoel?
Dat valt mee. Misschien dat het bij een berisping blijft.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
lease contract doorgenomen en daar staat niets in van circuits oid...
onderstaande is het enigste wat ik zo heb kunnen vinden
[..]
wat wordt verstaan onder behendigheidsritten?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik denk dat als je Lex een bijl geeft bij jou in de buurt je toch wel problemen krijgt...quote:
Calculus I en Lin Alg volgens mij, statistiek stond pas later dat jaar op het programma. Overigens kreeg ik op het HBO gewoon les van dezelfde docent van de UT (erg toffe gozer trouwens, had tot zijn 32e gestudeerd en ging tijdens een tentamen vragen of we op konden schieten zodat hij de trein naar Rock Werchter kon halenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur, maar als ik zo de verhalen hoor is dat een duidelijk verschil tussen de 3 TU's en alle andere universiteiten... Die proberen zich te onderscheiden door zielige regeltjes op te stellen om die Ir. titels maar schaars uit te kunnen delen...
Opzich voor mij prima nu ik er toch op zit, maar zelfs als je er al op zit maken ze je het leven lastig... En helemaal gaar voor mensen die net even een stom vakje missen op VWO-niveau... Terwijl je waarschijnlijk in die periode calculus, mechanica en statistiek al had ingekopt?
Met een beetje draaien zouden ze het als een behendigheidsrit kunnen zienquote:Op maandag 18 juni 2007 23:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Heeft dat ding geen trek->haak?quote:
Mja, iig vakken waar je die wiskunde voor "nodig" zou moeten hebben...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Calculus I en Lin Alg volgens mij, statistiek stond pas later dat jaar op het programma. Overigens kreeg ik op het HBO gewoon les van dezelfde docent van de UT (erg toffe gozer trouwens, had tot zijn 32e gestudeerd en ging tijdens een tentamen vragen of we op konden schieten zodat hij de trein naar Rock Werchter kon halen)
Onderscheid maken op niveau is idd geen slecht punt als je ziet hoeveel josties op zowel HBO als WO een diploma kadeau krijgen. En uiteraard is er meer 'filtering' op het WO in dat opzicht.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik denk dat als je Lex een bijl geeft bij jou in de buurt je toch wel problemen krijgt...
grote bek kleim hartje hij doet me niks op zekerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik denk dat als je Lex een bijl geeft bij jou in de buurt je toch wel problemen krijgt...
waarschijnlijk nietquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
grote bek kleim hartje hij doet me niks op zeker
Niet de bedoeling..quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mist 'ie er nog 3 inderdaad![]()
Maar dat lijkt me inderdaad niet alles nee...Het wordt een meerjarenplan of niet?
slipcursussen en dergelijke versta ik daaronder....quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef lipje het volgende:
[..]
wat wordt verstaan onder behendigheidsritten?
yupz, tis een tolweg officieelquote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Met een beetje draaien zouden ze het als een behendigheidsrit kunnen zienmaar ja als zij kunnen draaien, kun jij dat ook toch?
Bierquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
Goed dames, het theekransje was weer gezellig. Ik ga even een biertje doen en dan tukken
Aan de slag dus, kun je de volgende keer meequote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet de bedoeling..
Dat ding moest al lang rijden
Je van geen kwaad bewust zijn en uiteraard melden dat je nooit tot doel hebt gehad om op de limiet te rijdenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
slipcursussen en dergelijke versta ik daaronder....
en de ring is een tolweg dus daar kunnen ze me eigenlijk helemaal niets op maken imo![]()
Ik ben elk uurtje dat ik kan sleutelen (en niet brak benquote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan de slag dus, kun je de volgende keer mee
Ik zal mijn ringfoto's eens verder sorteren en uploaden...
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik ben elk uurtje dat ik kan sleutelen (en niet brak ben) met die Opel bezig momenteel...
nope ga ik ook de 2 minuten niet voor verspillen, geloof maar lekker dat het een geintje oid is, boeit mij dat ookquote:
Om je maar te stimulerenquote:
ok.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nope ga ik ook de 2 minuten niet voor verspillen, geloof maar lekker dat het een geintje oid is, boeit mij dat ook![]()
ik krijg er al echt zin inquote:Op maandag 18 juni 2007 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Om je maar te stimuleren
[afbeelding]
Er stond een RF woofer in V&A.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:45 schreef Sjoewe het volgende:
Een beetje een geluidsset bijeensprokkelen op marktplaats.
daarom heb ik hier ook een koelkast staanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef D-Devil het volgende:
Sinds ik niet meer in de flat woon moet ik helemaal naar beneden, dus de grens ligt wat hoger.
ik lig al dagen tot 4uur in de nacht lost te kijkenquote:
ik ben net begonnen aan seizoen 1 maar daar ben i snel door heen op deze manier. Dan heb ik er nog 2 te gaan en eind dit jaar begint deel 4 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
Geniet er maar van. Ik moet tot fucking september wachten op S4
Hier was het ook al zo lekker stil en het is inderdaad geweldig weer om rond te rijden. BV bij de veluwen of zo met dakje open door de bossenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
Het is echt weer om te cruisen. Niemand op de snelweg ook, met uitzondering van 1 á 2 vrachtwagens
.
Toen zat ik al een kwartier in de treinquote:
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Toen zat ik al een kwartier in de trein
je hebt ook mensen die denken dat ze dood gaan van werken of uit hun bed komenquote:
Ja, maar zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt ook mensen die denken dat ze dood gaan van werken of uit hun bed komen
nee jij drink je dood aan de bierquote:
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Zegt de alcoholist.
Daar gaat Peuquote:
Ik dacht Peuquote:
je dacht niet je hoopte hetquote:
Maar ik kan die koelkast zo goed gebruiken!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mag niet raden waarom 'ie het postte.
Doodsverwensing, banquote:
Haal maar bij de kringloop, pauper.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar ik kan die koelkast zo goed gebruiken!
Zegt miss onelinerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Zegt de alcoholist.
Mijn koelkast komt van een schat van een allochtoonvrouwtjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Haal maar bij de kringloop, pauper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:07 schreef BoJo het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/10/alle_13_uit_hun_nek.php![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn koelkast komt van een schat van een allochtoonvrouwtje
De kamernood is nog niet heel erg hoog in Tilburg
Ik probeer m'n studio onder te verhuren.. Goede locatie, groot, spotgoedkoop... Hoeveel man komen er op de kijkavond af?Dat zuigt redelijk hard jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou gewoon nog een kijkavond doen.
Denk dat ik 'm inderdaad ook nog even op Kamernet gooi binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zuigt redelijk hard jaIk zou gewoon nog een kijkavond doen.
Had je dat niet gedaan dan...?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm inderdaad ook nog even op Kamernet gooi binnenkort
Nee, netjes officieel via de woningbouw (kamerpunt).....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je dat niet gedaan dan...?
Aha, volgens de regels. Moet je niet aan beginnen manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, netjes officieel via de woningbouw (kamerpunt).....
Anarchistquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aha, volgens de regels. Moet je niet aan beginnen man
TUquote:Ik ga even een college volgen, IVideocollege's
quote:Omdat ik twee weken geleden niet op school was, kon ik je de beloofde geripte dvd bestanden niet geven en heb je nu geen dvd. Omdat ik dat zonde van al je moeite vond heb die bestanden aan je menu gekoppeld en voor je op een dvd gezet. Misschien heb je er nog iets aan. Zal ik de DVD naar je opsturen? Moet je even een adres door geven.
Ideaalquote:
zatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:34 schreef Xtreem het volgende:
TF: ben benieuwd wat je je nu weer op je hals gehaald hebt
WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zateven beknopt wat echt zin heb ik hierin niet
* een lezer vanuit het forum heeft topic doorgemaild, auto is dus niet in levende lijve gespot daaro....thanxz hiervoor, degene mag maar hopen dat ik alsnog je gegevens niet krijg
* ze eisen een bedrag vanwege extra slijtage en dergelijk gezeik
* lease is op de hoogde gesteld incl uitgeprinte foto's/deel van topic
zo en nu ben ik der verlopig even weg van![]()
*Eensch is* Kankermongoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:18 schreef BoJo het volgende:
diegene die dit geflikt heeft en nog mee leest... je bent de aller trieste persoon die er bestaat.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
* een lezer vanuit het forum heeft topic doorgemaild, auto is dus niet in levende lijve gespot daaro....thanxz hiervoor, degene mag maar hopen dat ik alsnog je gegevens niet krijg
Kansloosquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:18 schreef BoJo het volgende:
diegene die dit geflikt heeft en nog mee leest... je bent de aller trieste persoon die er bestaat.![]()
^^^^^^ vieze smerige naaistreek......... tis dat doodverwensingen niet toegestaan zijn............quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^^ vieze smerige naaistreek......... tis dat doodverwensingen niet toegestaan zijn............![]()
overigens zou ik weigeren om extra kosten te betalen.........
[..]
Boomknuffelen lijkt me ideaalquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
Van mij magtie een hele langzame dood sterven, nadat hij zijn familie een nog langzamere dood heeft zien sterven
En die extra kosten zijn nergens op gebaseerd, dus die zou ik niet betalen. Je had ook naar italië en terug kunnen rijden, had je dan ook extra slijtage kosten moeten betalen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mits hij beknelt raakt en de auto in brand vliegt!
Mijn eerste plaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:05 schreef D-Devil het volgende:
The Prophet Vs. Deepack - Stampuhhhhh.
.
men wat een teringherrie is dat zeg :xquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:05 schreef D-Devil het volgende:
The Prophet Vs. Deepack - Stampuhhhhh.
.
Hahahaha respectquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn eerste plaat. Met handtekening
.
Ik mis de sub etc.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:22 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog wel een leuke lijst liggen met hardcore nummers
Het is Hardstyle.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:22 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nog wel een leuke lijst liggen met hardcore nummers
ik heb het over ouwe nummers van mijn jeugdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ghehe. gewoon de top 10 uit het hardstyle topic overnemen van tijd tot tijd scheelt ook veel
.
Hardcore is leuker. Hardstyle is voor mietjes die gabber en hardcore te hard vinden.quote:
De Hardstyle van nu is bijna net zo hard als de Hardcore van vroeger, waar je het hierboven over hebtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hardcore is leuker. Hardstyle is voor mietjes die gabber en hardcore te hard vinden.
Hardstyle is gewoon gabber maar 2 tikjes trager![]()
Vind je? Mag je mij die nummers laten horen dan want ik ben ze nog niet tegen gekomen helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De Hardstyle van nu is bijna net zo hard als de Hardcore van vroeger, waar je het hierboven over hebt.
Dat ook, ze kunnen hoog en laag springen maar het is en blijft openbare tol weg inclusief snelheidsbeperking bij ik meen Breidscheidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
En die extra kosten zijn nergens op gebaseerd, dus die zou ik niet betalen. Je had ook naar italië en terug kunnen rijden, had je dan ook extra slijtage kosten moeten betalen
Pila & The Scientist - My Bitch (josh en wesz remix)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je? Mag je mij die nummers laten horen dan want ik ben ze nog niet tegen gekomen helaas.
Wel hoorde ik laatst een set van dj isaac en die had de laatste 10min alleen maar ouwe gabber platen in een mini mix geknalt. En dat was toch echt wel stukke harder dan de rest van zijn set. HEERLIJK soms effe ouwe tijden laten herleven.
zo vond ik laatst een ouwe gabber set van charly lownoise en mental theo live @ londen uit 1991![]()
die man is ook niet te stoppen hequote:
alleen ben je op die tol weg onverzekerd als je een ongeluk krijgt. Dus ze zullen het niet behandelen als een tol wegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat ook, ze kunnen hoog en laag springen maar het is en blijft openbare tol weg inclusief snelheidsbeperking bij ik meen Breidscheid
quote:
Hij draait de laatste tijd weer veel Oldskool op feestjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die man is ook niet te stoppen he
Rotterdam terror cops heeft hij nog wat nummers mee gemaakt. Heb daar nog een single van liggen
Steve Sweetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij draait de laatste tijd weer veel Oldskool op feestjes. http://partyflock.nl/artist/35:Paul_Elstak.html
Op Emporium was ie er ook, samen met Darkraver. Dat ging echt hard
. En op Q-Base is ie er ook weer
. Daar ga ik 'm zeker weer even checken
.
Live is like live is like a dreamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:52 schreef D-Devil het volgende:
[..]
.
.
Omg dat is lang geleden. Dj Paul, Dj Paul!
Live is like a dancequote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Live is like live is like a dream![]()
![]()
heb er nog wel wat singles van liggen
Ik kwam 'm tegen op de Motorshow in Essenquote:
OH JAH dat was hemquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Live is like a dance.
Ken je klassiekers,.
Pavo en Zanyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OH JAH dat was hem![]()
Trouwens wat dacht je van Gizmo dan. Hoppa knallen![]()
Die draaid nu veel club en nog goed ook.
Gizmo kom ik regelmatig tegen als ik op dinsdag ga stappen. En soms moet hij ook draaien en dat doet hij vandaag de dag nog erg goed met club muziek.quote:
Die liveset luister ik echt héél vaakquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Fugie het volgende:
wist je dat op sensation black 2003, waar ik bij was, de eerste oude hardcore set weer werd gedaan door darkraver, vervolgens was het weer helemaal hip
Zijn ook vette nummers, die cd is voor de rest niet zo bijzonderquote:
Het einde van de wereldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.pinkbullets.nl/2007/06/filmpjes/mooie_schoenen_neuken
Ik pleit dan ook nog steeds voor een IQ-test op 18 jarige leeftijd, en bij een te lage uitkomst castratie.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Sjoewe het volgende:
Herm, welke kleur heeft jouw traktor?
Go Darwin.quote:
omgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.pinkbullets.nl/2007/06/filmpjes/mooie_schoenen_neuken
Ja, of:quote:
[..]
Waarom moet het iemand van PTA zijn dan. Kan van het hele forum zijn en die soms hier mee leest.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat een NSB'er, met een beetje geluk kunnen we achterhalen wie dat geflikt heeft.
Enig idee wie van fok zoiets doet m.a.w. heeft iemand een hekel aan je in PTA?
Ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat een NSB'er, met een beetje geluk kunnen we achterhalen wie dat geflikt heeft.
Enig idee wie van fok zoiets doet m.a.w. heeft iemand een hekel aan je in PTA?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom moet het iemand van PTA zijn dan. Kan van het hele forum zijn en die soms hier mee leest.
Ik kwam er elke zaterdagquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en de Peppermill is de zieligste tent van heel Nederland
ik kom hier al een tijdje en ik weet niet eens welke dealer. Dus moet een oud collega van die dealer zijn die weet dat TF op fok zit, af en toe mee lurkt. Gelezen heeft over dat naar de Ring gaan en de leen auto, zijn kans schoon zag, geduldig afgewacht tot de eerste fotos kwamen en daarna een ontzettende naaistreek uitgevoert heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is wel iemand die EN TF kent EN die dealer EN weet dat het een leenauto is.
m.a.w. moet iemand zijn die iig bekend was met het feit dat het een leenvoiture was..
Dus het zal waarschijnlijk niet iemand zijn die eens een keer langs komt, denk ik.
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef ook_gek het volgende:
gisteren heb ik Hermbandeperman een mailtje zien sturen. Daarom verdenk ik hem er van dit gedaan te hebben
En daarom denk ik wel een vermoeden te hebben wie het is... Als 'ie tenminste in het verleden wel eens hier gepost heeft....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar het is wel iemand die EN TF kent EN die dealer EN weet dat het een leenauto is.
m.a.w. moet iemand zijn die iig bekend was met het feit dat het een leenvoiture was..
Dus het zal waarschijnlijk niet iemand zijn die eens een keer langs komt, denk ik.
Zielig jongquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik kwam er elke zaterdag. Lang geleden weliswaar maar dan nog
.
stond het op de kentekenplaat voor?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kom hier al een tijdje en ik weet niet eens welke dealer. Dus moet een oud collega van die dealer zijn die weet dat TF op fok zit, af en toe mee lurkt. Gelezen heeft over dat naar de Ring gaan en de leen auto, zijn kans schoon zag, geduldig afgewacht tot de eerste fotos kwamen en daarna een ontzettende naaistreek uitgevoert heeft.
Nogmaals als je mee leest, je verdient een nek schot.
Beter dat dan D-Devildepevil heten ofzoquote:
Dat zou inderdaad veel zieliger zijn dan svennepen ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Beter dat dan D-Devildepevil heten ofzo.
vertel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
En daarom denk ik wel een vermoeden te hebben wie het is... Als 'ie tenminste in het verleden wel eens hier gepost heeft....
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel zieliger zijn dan svennepen ja.
Best zielig, als je al ruim een jaar niet meer op FOK! bent geweest en je er nog aan denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:32 schreef D-Devil het volgende:
[..]
. Ik lach elke week nog wel een keertje om hermandeperman hoor, als is het maar een beetje
.
Ik lurkte nog welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best zielig, als je al ruim een jaar niet meer op FOK! bent geweest en je er nog aan denkt.
Neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oei.... Heb je de FOK!Docu ook gezien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |