Miss Wet-t-shirt verkiezing?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Dangel het volgende:
helemaal doorweektTineke zit hier in mijn kleren, en ik heb geen broeken meer
Wandelingen doro Cornjum zijn erg leuk. Plotselinge regenbuien wat minder
Bij Cornjum lag er idd aardig wat water op de weg zonetquote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef Dangel het volgende:
helemaal doorweektTineke zit hier in mijn kleren, en ik heb geen broeken meer
Wandelingen doro Cornjum zijn erg leuk. Plotselinge regenbuien wat minder
Nee, ik heb de Visa juist gebruit zoat Tineke niet zo nat zou worden, ie ook het Groningen topidquote:
ik kon de weg niet meer zienquote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij Cornjum lag er idd aardig wat water op de weg zonet
Ik kwam aanraggen vanuit de weg naar Berlikum, ff met broertje rondrijden in de MX en bijpraten over't weekend. De wolken uiteraard al gezien, maar de weg was opeens ook gitzwart en lag vol water, dus toch maar ff bijgeremdquote:
Ik heb nog niks online staan, en zal de foto's van jou dinges ook niet posten tot nader order.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]VOORLOPIG GEEN FOTO'S VAN MIJN VERVOERSMIDDEL VAN ZONDAG POSTEN AUB!!!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vorige topic is ook wat verwijderd
stront aan de knikker?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:26 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]VOORLOPIG GEEN FOTO'S VAN MIJN VERVOERSMIDDEL VAN ZONDAG POSTEN AUB!!!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vorige topic is ook wat verwijderd
Je had gewoon die ekster niet in zijn kofferbak moeten verstoppenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef BoJo het volgende:
er staat nog steeds wat op bij mij pagina 4![]()
had je wel de navigatie/boordcomputer gereset?
Oeh spannendquote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
alles moet nu zo ongeveer weg zijn uit het topic![]()
kreeg een mailtje als ik me morgenochtend wou melden bij de garage betreffende de leenauto![]()
![]()
Vinden ze niet zo hip enzo, ik had ook binnen een kwartier de directeur aan mijn bureau toen ik mailde of er afwijkende richtlijnen waren voor de nurburgring als tolwegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Fugie het volgende:
Maar mag je daar dan niet rijden met een leenauto ofzo
Shit! Sorry voor het posten.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
alles moet nu zo ongeveer weg zijn uit het topic![]()
kreeg een mailtje als ik me morgenochtend wou melden bij de garage betreffende de leenauto![]()
![]()
Ze kunnen zoveel niet tof vinden, maar als er niets over in de regels staat maakt het niet uitquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vinden ze niet zo hip enzo, ik had ook binnen een kwartier de directeur aan mijn bureau toen ik mailde of er afwijkende richtlijnen waren voor de nurburgring als tolwegIk mocht formeel ook niet parkeren op't paddock (reden: binnen een circuit....... jaja), maar vorig jaar bij de sponsordag op CPZandvoort hadden we daar met onze leaseauto's gratis parkeerplekken - erg krom dus.
Op Spa had een BMW X3 hardstikke nieuw zijn leasebak total gereden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel niet tof vinden, maar als er niets over in de regels staat maakt het niet uit![]()
is spa een tolwegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op Spa had een BMW X3 hardstikke nieuw zijn leasebak total gereden.
Je kon aan hem zien dat hij het behoorlijk warm had![]()
Toen vroeg hij nog of iemand van spa hem ergens buiten het circuit kon slepen...
Maar die vraag kregen ze te vaak![]()
Bij mij was het een beetje slecht voor de verhoudingen op kantoor, schade zou compleet verhaald worden op't bedrijf en directeur kwam me melden dat hij alles op mij zou verhalenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel niet tof vinden, maar als er niets over in de regels staat maakt het niet uit![]()
Wat een smerige tyfus NSB-erquote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij mij was het een beetje slecht voor de verhoudingen op kantoor, schade zou compleet verhaald worden op't bedrijf en directeur kwam me melden dat hij alles op mij zou verhalen
Ik kan het op zich ook wel begrijpen van zijn kant, maar't blijft gemierenueck. Je auto met hoge snelheid de vangrail inraggen op de autobahn is wel gedekt, maar de ring nietEen van mijn collega's probeerde laatst ook al een wit voetje bij de HRM te halen door te piepen of ze er wel zo blij mee waren dat ik dergelijke levensgevaarlijke dingen deed in mijn vrije tijd, maar die werd door de HRM vrolijk afgeserveerd met de mededeling dat ik vrij stond om te doen wat ik wilde in mijn vrije tijd
Yush, maar dat soort tuig vloeit toch wel uit als het economisch wat slechter gaat. Mijn HRM is een toffe gozer die dit soort dingen ook wel kan waarderenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
naja genaaid dus![]()
oud collega gebeld auto kwam bij dealer vandaan waar ik gewerkt heb en inderdaad auto is in levende lijve gespot als dus later ook op de foto waarbij deze zijn uitgeprint![]()
lease is voor zover hij weet niet op de hoogte gesteld, maarja dat is maar afwachten tot morgen![]()
Djezus, dat zuigt hard. Wat denk je dat de consequenties zullen zijn? Uit de lease gegooid worden?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
naja genaaid dus![]()
oud collega gebeld auto kwam bij dealer vandaan waar ik gewerkt heb en inderdaad auto is in levende lijve gespot als dus later ook op de foto waarbij deze zijn uitgeprint![]()
lease is voor zover hij weet niet op de hoogte gesteld, maarja dat is maar afwachten tot morgen![]()
poepzooi, maar wat kunnen ze doen ? Je hoeft niet als een idioot over de ring te gaan en echt bewijs over snelheid hebben ze niet enzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
naja genaaid dus![]()
Mja, dan nog. Wat een enorme helmjosti. Wat denkt'ie daarmee te bereiken? Dat ze hem daardoor toffer gaan vinden ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yush, maar dat soort tuig vloeit toch wel uit als het economisch wat slechter gaat. Mijn HRM is een toffe gozer die dit soort dingen ook wel kan waarderen
Weigeren je een nieuwe auto te leasen na afloop van het contract, verder kunnen ze weinig volgens mij. Dat wordt op zijn minst een preek, maar't blijft natuurlijk wel naaiwerk.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef BoJo het volgende:
vraag me af wat ze kunnen doen behalve een waarschuwing geven?
Feitelijk niets want de ring is en blijft openbare weg in tegenstelling tot bv. Zandvoort.............quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef BoJo het volgende:
vraag me af wat ze kunnen doen behalve een waarschuwing geven?
Jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dan nog. Wat een enorme helmjosti. Wat denkt'ie daarmee te bereiken? Dat ze hem daardoor toffer gaan vinden ofzo?![]()
![]()
Mja, in m'n eerste jaar ja... Daarna zijn er (mede dankzij NSB-praktijken) van de 32man , 9 overgebleven... Dus veel ervaring heb ik er niet meer mee... Tegenwoordig zijn de meeste projecten met 2 man ofzo, en dat komt vaak goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
JaDat soort mensen nooit bij je studie meegemaakt?
Nee zo realistisch ben je toch ook wel?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
consequenties zal ik morgen wel horen....zolang ze de lease niet op de hoogte brengen niet veel....
maar ik zal vast wel geen schouderklopje wezen ben ik bang![]()
Dat sowieso ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef D-Devil het volgende:
Hoop dat het met een sisser afloopt voor je TF.
Wat hij zegt jaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef D-Devil het volgende:
Hoop dat het met een sisser afloopt voor je TF.
misschien krijg je een turbotimer kadoquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
consequenties zal ik morgen wel horen....zolang ze de lease niet op de hoogte brengen niet veel....
maar ik zal vast wel geen schouderklopje wezen ben ik bang![]()
ach sommigen zie ik nog wel regelmatig maar sommigen hoef ik totaal niet meer te zienquote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee zo realistisch ben je toch ook wel?Hopen dat ze de lease niet op de hoogte brengen idd.... Zonder of met vriendjes daar weggegaan...?
Zoals lip zegt, groepje uitgewerkt en verder weinig last meer van gehad. Was meer als referentie aan het type mens - en helaas halen die soms hun diploma. Verschil met collega's is dat ze doorgaans wat langer blijven hangen, maar heb afgezien van de gezamelijke pauze weinig met'm te maken, dus het valt ook wel wat mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, in m'n eerste jaar ja... Daarna zijn er (mede dankzij NSB-praktijken) van de 32man , 9 overgebleven... Dus veel ervaring heb ik er niet meer mee... Tegenwoordig zijn de meeste projecten met 2 man ofzo, en dat komt vaak goed.
Jij wel dus? Wat heb je eigenlijk voor studie gedaan...? Misschien dat het daaraan ligt...![]()
Ik wilde net gaan posten wat een enorme josti die Turquaz toch isquote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien krijg je een turbotimer kadoOf mag je mee doen in het belegginsclubje
Hmmm oke, hopen dat ze het een beetje chill oppakken...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach sommigen zie ik nog wel regelmatig maar sommigen hoef ik totaal niet meer te zien![]()
Mja, loopt nu inderdaad ook wel een kontenlikker rond ja... Maar daar heb ik gelukkig niet al te veel mee te maken....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoals lip zegt, groepje uitgewerkt en verder weinig last meer van gehad. Was meer als referentie aan het type mens - en helaas halen die soms hun diploma. Verschil met collega's is dat ze doorgaans wat langer blijven hangen, maar heb afgezien van de gezamelijke pauze weinig met'm te maken, dus het valt ook wel wat mee.
En heb vijf studies gedaan, bij alle eigenlijk wel een of meerdere teacher's pets rond zien lopen
dank je btwquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmmm oke, hopen dat ze het een beetje chill oppakken...
Dat is waar, maar dat is dan wel gelijk een harde les...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
en anders gevalletje van eigen schuld dikke bult![]()
Zie mijn profielquote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, loopt nu inderdaad ook wel een kontenlikker rond ja... Maar daar heb ik gelukkig niet al te veel mee te maken....
Maar wat heb je allemaal gedaan dan?En ook allemaal afgemaakt...?
Ik denk dat je speciaal verzekerd moet zijn om eerlijk te zijn?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe pakt de verzekering de ring eigenlijk op? Zat na al die überblije posts me af te vragen of het misschien leuk was met m'n moeders auto over de ring te gaan... Maar wat een gezeik zeg
Mooie loopbaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie mijn profiel
En alleen Informatica (2x, uni en HBO - alleen de laatste) afgemaakt en Geschiedenis na een paar jaar maar gedropped wegens het toekomstperspectief van de opleiding. Verder nog wat zitten neuzelen in de aardrijkskundige hoek met geofysica en planologie. Mijn afstuderen was weer een terugkoppeling daarop in de vorm van GIS+GPS en andere meuk.
Om eerlijk te zijn denk ik dat je je daar niet tegen kunt verzekeren.....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:38 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik denk dat je speciaal verzekerd moet zijn om eerlijk te zijn?
7.5 jaarquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie loopbaanHoe lang heb je gestudeerd dan?
http://www.sportinsurance.net/?gclid=CNe_mODD5owCFRYcEAodyVJaygquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat je je daar niet tegen kunt verzekeren.....
Formeel ben je verzekerd (openbare tolweg...), maar ze hebben vaak of specifiek de ring uitgesloten of een punt mbt. 'snelheidsproeven'. Je hebt dus kans dat je geld terug krijgt, maar dat wordt een harde kluif.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe pakt de verzekering de ring eigenlijk op? Zat na al die überblije posts me af te vragen of het misschien leuk was met m'n moeders auto over de ring te gaan... Maar wat een gezeik zeg
Nette scorequote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
7.5 jaarHet IBG is trots op me
Aantal studies gelijktijdig gedaan overigens, UT ging kut omdat ik na twee maanden te horen kreeg dat mijn inschrijving geweigerd werd, daarna nog tijdje informatica op de uni groningen geprobeerd, maar daar had ik na een tijdje geen zin meer in. Toen naar het HBO, twee vingers in de neus punten halen en in mijn vrije tijd extra kennis opdoen met dingen waar ik zin in had. Verder veel te lange verhalen en geneuzel en uiteindelijk beslissen om een opleiding af te maken en eens op zoek te gaan naar werk omdat mijn ouders mijn studiegeld en boeken niet meer wilden betalen
wil je een printscreen van het mailtje ofzoquote:
Die dan 'ongebruikt' voor je deur affikt terwijl je bij de ring loopt te genietenquote:
Ik had al zo'n flauw vermoeden... Laat maar hangen danquote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Formeel ben je verzekerd (openbare tolweg...), maar ze hebben vaak of specifiek de ring uitgesloten of een punt mbt. 'snelheidsproeven'. Je hebt dus kans dat je geld terug krijgt, maar dat wordt een harde kluif.
leesvoer: http://www.8200rpm.com/forum/read.php?f=10&i=14091&t=14091quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat je je daar niet tegen kunt verzekeren.....
Valt mee, mijn ouders begonnen alleen na een tijdje wat te piepen dat de rest van de kinderen ook gingen studeren en dat de uitgaven daardoor wat opliepenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nette scoreJe zal ook wel wat leuks hebben staan nu bij de IBG dan?
Waarom werd je bij de UT geweigerd?
Huisgenoot van me is trouwens nu als een malle josti aan het studeren omdat hij met de "10-jaar-regel" in het gedrang aan het komen is....![]()
![]()
Niet helemaal geweldig voor m'n moedertje dusquote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
leesvoer: http://www.8200rpm.com/forum/read.php?f=10&i=14091&t=14091
Samenvatting: je bent gewoon verzekerd, schade vergoeden ze, verzekeraar kan je niets maken zeker niet met een proces verbaal van de peliesie maar je wordt wel bij de eerst mogelijkheid de verzekering uit gezet
ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wil je een printscreen van het mailtje ofzo![]()
Mja, kost ook een boel pieken ja, zo'n studiequote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt mee, mijn ouders begonnen alleen na een tijdje wat te piepen dat de rest van de kinderen ook gingen studeren en dat de uitgaven daardoor wat opliepen
Weigering bij UT was op basis van WiskundeA+natk op VWO naast WiskundeB+natk op HAVO, ik had telefonisch geinformeerd en begrepen dat ik me zonder problemen in kon schrijven. Verder lang verhaal, ben netjes geholpen door de dependance in Leeuwarden en 'uitgekotst' door de hoofdvestiging. Het heeft mijn eerste studiejaar iig redelijk verneukt.
En 10-jaar regeling? Is dat een nieuw iets?
Je mag altijd een rondje met de 325, hoef je je moeders auto niet dood te raggenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet helemaal geweldig voor m'n moedertje dus
Dat zal best, maar ik ga (no offence) niet naar de ring rijden om daar foto's te maken... Ik wil zelfquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Dangel het volgende:
kutzooi TF
En Herman, op en om de ring valt ook genoeg te genieten ZONDER zelf te sturenIk dnek dat ik als bijrijder meer geniet dan als ik zelf rijd.
Geil. Dat is dan bij dezen afgesproken.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je mag altijd een rondje met de 325, hoef je je moeders auto niet dood te raggen
nog rustiger dan zaterdag?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die dan 'ongebruikt' voor je deur affikt terwijl je bij de ring loopt te genieten
Achteraf gezien had ik er toch een (rustig) rondje mee moeten rijden
Als je em dan wel een beetje heel laatquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geil. Dat is dan bij dezen afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |