Ik heb les 1, 3 keer moeten lopen eer ik hem helemaal kon uitlopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Cutie het volgende:
Ik heb zojuist les 1 voor het eerst volledig uitgelopen.![]()
Dat had ik van de week ook, ben inmiddels bij les 18, dus het schiet op! Ben trouwens wel weer even terug naar huis gegaan om de goede les op mn MP3 te zetten, was nog maar net onderweg, dus het kon nog wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ben nu bij les... euh... 25 geloof ik (ik vergeet het steeds, whaha, dan loop ik en denk ik: "Hey, dees ken ik al!")
Je moet bij die anderen wellicht even aangeven dat ie die ook moet downloaden. Of even checken of je de goede url hebt ingevoerd (en niet die alleen van het eerste bestand).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:
als mijn ipod nou eens mee werkte
krijg alleen maar de inleiding erop
ik zit nu in de itunes store en dan subscribe maar dan krijg ik dus alleen de inleiding
ik heb ze allemaal geselecteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet bij die anderen wellicht even aangeven dat ie die ook moet downloaden. Of even checken of je de goede url hebt ingevoerd (en niet die alleen van het eerste bestand).
Nah, het moet lukken om 't in iTunes en op je iPod te zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal geselecteerd
maar ik zal het vanmiddag nog wel een keer proberen
en anders dan maar hardlopen zonder muziekschema
Veel succesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef Miss_S het volgende:
het is gelukt
niet helemaal op de manier zoals het moet volgens mij
ik ga vanmiddag beginnen, wish me luck
ik wou dat ik al zo ver wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Toeps het volgende:
Vanmiddag les 26 gedaan, overmorgen dus de laatste! Ik denk dat ik de laatste week nog eens herhaal, en dan maar doorga met de 10km. Wat moet ik anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |