abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2007 @ 17:38:48 #226
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52428269
Ik heb het ff nagezocht en ik heb in de eerste les 2,9 km gelopen. Ik weet alleen niet meer of ik toen direct uit de deur Evy heb aangezet en of ik toen ook weer netjes bij m'n deur stond meteen na de les.
pi_52428424
Vandaag met les 26 5,05 kilometer gelopen. Net genoeg. Ik loop niet al te snel, maar allez, het ies gene wedstrijd hè...
pi_52428456
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Toeps het volgende:
Vandaag met les 26 5,05 kilometer gelopen. Net genoeg. Ik loop niet al te snel, maar allez, het ies gene wedstrijd hè...
en hoeveel minuten loop je en hoeveel minuten wandel je?
dan weet ik hoe langzaam ik loop
pi_52428495
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en hoeveel minuten loop je en hoeveel minuten wandel je?
dan weet ik hoe langzaam ik loop
Deze les 34 minuten "hard" gelopen, en 3 gewandeld. (En nog een paar minuutjes tot ik weer thuis was.)

Maar op die lange stukken ga ik niet echt hard of zo, ik word nog net niet ingehaald door bejaarden in scootmobiels.
pi_52428561
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Toeps het volgende:

[..]

Deze les 34 minuten "hard" gelopen, en 3 gewandeld. (En nog een paar minuutjes tot ik weer thuis was.)

Maar op die lange stukken ga ik niet echt hard of zo, ik word nog net niet ingehaald door bejaarden in scootmobiels.
zo snel zal ik ongeveer ook wel gaan
maar het is inderdaad geen wedstrijd
pi_52429935
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker weer is dat hë MaxPower

Zonde it_was_me, ongelooflijk dat dat zo snel gaat. Hopelijk bouwt het nu wel weer makkelijker op dan de eerste keer.
Ja idd het is gewoon zonde. Maar ik loop voor mijn plezier en om beweging te hebben. Ga gewoon weer lekker aan de slag en ik hoop dat mijn enkel het volhoud. Morgenvroeg les 1 weer!
I
k merk wel dat ik het belangrijker vind om iets te doen dan dat ik werkelijk resultaat wil hebben. Ik was nu eerder over de teleurstelling heen dat ik zo weinig conditie heb dan de 1ste keer dat ik startte.
Inspiratieloos!
pi_52431789
Handig idee ik ga het proberen, hoewel ik al 2 jaar hardloop...
Maar ik ga het gewoon proberen
pi_52433000
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Barremans89 het volgende:
Handig idee ik ga het proberen, hoewel ik al 2 jaar hardloop...
Maar ik ga het gewoon proberen
Ik snap het niet!
Waarom wil jij 0-5 km lopen met Evy terwijl je al 2 jaar hardloopt?
Inspiratieloos!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:15:29 #234
4177 Jojogirl
pi_52434112
Barremans, er is ook een versie voor opbouwen van 5 naar 10 kilometer, misschien is dat wat voor je? Als je al 2 jaar loopt, zal het 0-5 kilometerschema je vast enorm gaan vervelen.
pi_52435531
Mja, daar hebben jullie gelijk in, Ik loop nu regelmatig afstanden boven 10 km, misschien is het inderdaad niet zo een verstandig plan dank jullie wel
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:17:49 #236
4177 Jojogirl
pi_52437505
Meer dan 10 km kunnen lopen en dan een schema willen gaan lopen dat begint met 1-1-2-2-3 minuten lopen Ik zou het niet doen
pi_52447039
ik wil vandaag weer hardlopen
maarja zal maar slim zijn en niet doen he
waarom is het zo verslavend
pi_52447169
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:25 schreef Miss_S het volgende:
ik wil vandaag weer hardlopen
maarja zal maar slim zijn en niet doen he
waarom is het zo verslavend
Het is echt leuk he! Ik vond hardlopen altijd verschrikkelijk, maar aangezien ik volgend jaar een traithlon wil doen zal ik wel moeten... En ik vind het nu echt super leuk en idd verslavend!
Lijkt me wel verstandig om je gewoon aan het schema te houden. Die eerste weken is het nog niet zoveel, maar als je straks verder bent moet je veel langer lopen en dan is het toch wel lekker die rustdagen. En als je je aan het schema houdt is het denk ik ook makkelijker vol te houden. Ben inmiddels 7 weken bezig en ik heb nog geen enkele training gemist, telkens op precies de goede dag gelopen. En dat is te doen als je niet te vaak gaat.
Succes!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:17:19 #239
4177 Jojogirl
pi_52448494
Elke dag op de goede dag lopen, wow, dat lukt mij echt nooit.
pi_52449601
Tsja, ik heb ook niet altijd zin. Helemaal als ik om half 7 thuis ben van werk en dan om 8 uur ofzo nog moet gaan lopen. Dan ga ik liever lekker op de bank zitten. Maar goed, ik ken mezelf, als ik me niet vasthou aan het schema komt de klad erin en dat wil ik niet. Dus dan sleep ik mezelf toch maar mee naar buiten en als je dan eenmaal loopt gaat 't hartstikke lekker.
Baal ook stiekem dat ik na volgende week op anderhalve week niet kan lopen omdat ik op vakantie ga
pi_52451241
ik ga volgende week ook op vakantie dus weet niet hoe ik het dan doe
pi_52454414
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Jojogirl het volgende:
Elke dag op de goede dag lopen, wow, dat lukt mij echt nooit.
Ik loop 'm zelfs sneller. Heb niet altijd zin in twee dagen pauze.
pi_52454718
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik loop 'm zelfs sneller. Heb niet altijd zin in twee dagen pauze.
ik ben in het begin ook zeker niet van plan om 2 dagen rust te houden
pi_52455753
ik heb les 4-6 gedownload voor komende week, en ik was toch lichtelijk teleurgesteld toen ik erachter kwam dat qua indeling les 3 en 4 gelijk zijn... Maarja, rustig opbouwen bereik je meer mee dan jezelf over de kop lopen... Morgen eens kijken hoe het gaat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:10:48 #245
4177 Jojogirl
pi_52458279
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:56 schreef KellyPelly het volgende:
Tsja, ik heb ook niet altijd zin. Helemaal als ik om half 7 thuis ben van werk en dan om 8 uur ofzo nog moet gaan lopen. Dan ga ik liever lekker op de bank zitten. Maar goed, ik ken mezelf, als ik me niet vasthou aan het schema komt de klad erin en dat wil ik niet. Dus dan sleep ik mezelf toch maar mee naar buiten en als je dan eenmaal loopt gaat 't hartstikke lekker.
Baal ook stiekem dat ik na volgende week op anderhalve week niet kan lopen omdat ik op vakantie ga
Hehe, wel grappig dat je meteen aanneemt dat het aan gebrek aan zin ligt Dat is hier heel af en toe het probleem, maar in minstens 80% van de gevallen dat ik het schema niet op de goede dag loop, komt dat doordat ik die dag gewoonweg geen tijd heb of niet weg kan.
Zo dadelijk les 25, 2 keer een kwartier. Maar nu eerst even m'n eten laten zakken.
pi_52460422
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
ik heb les 4-6 gedownload voor komende week, en ik was toch lichtelijk teleurgesteld toen ik erachter kwam dat qua indeling les 3 en 4 gelijk zijn... Maarja, rustig opbouwen bereik je meer mee dan jezelf over de kop lopen... Morgen eens kijken hoe het gaat..
Ik denk dat met name dat rustig opbouwen heel belangrijk is!
Ik heb vandaag weer les1 gelopen en uitgelopen. Begin is weer gemaakt. En mijn enkel werkt lekker mee.
Inspiratieloos!
pi_52473677
Ik meld me ook even

Vandaag les 4 Tot nu toe ging het prima, ik ben benieuwd
pi_52473952
Ik ben klaar! Had ik dat even niet verwacht van mezelf!

Ik ga nu de laatste zeven lessen nogmaals doen, die zijn qua niveau ongeveer gelijk, ik wil ze alleen wat sneller lopen. Daarna begin ik aan de opbouw naar de 10km.
pi_52473988
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ben klaar! Had ik dat even niet verwacht van mezelf!

Ik ga nu de laatste zeven lessen nogmaals doen, die zijn qua niveau ongeveer gelijk, ik wil ze alleen wat sneller lopen. Daarna begin ik aan de opbouw naar de 10km.
gefeliciteerd
en vind je hardlopen nu ook echt leuk?

ik ga vandaag weer lopen heb mijn sportbh al aan
pi_52474035
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gefeliciteerd
en vind je hardlopen nu ook echt leuk?
Ik vind het achteraf altijd het leukst
Dan ben ik helemaal trots op mezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo