en hoeveel minuten loop je en hoeveel minuten wandel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Toeps het volgende:
Vandaag met les 26 5,05 kilometer gelopen. Net genoeg.Ik loop niet al te snel, maar allez, het ies gene wedstrijd hè...
Deze les 34 minuten "hard"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoeveel minuten loop je en hoeveel minuten wandel je?
dan weet ik hoe langzaam ik loop
zo snel zal ik ongeveer ook wel gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze les 34 minuten "hard"gelopen, en 3 gewandeld. (En nog een paar minuutjes tot ik weer thuis was.)
Maar op die lange stukken ga ik niet echt hard of zo, ik word nog net niet ingehaald door bejaarden in scootmobiels.
Ja idd het is gewoon zonde. Maar ik loop voor mijn plezier en om beweging te hebben. Ga gewoon weer lekker aan de slag en ik hoop dat mijn enkel het volhoud. Morgenvroeg les 1 weer!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker weer is dat hë MaxPower
Zonde it_was_me, ongelooflijk dat dat zo snel gaat. Hopelijk bouwt het nu wel weer makkelijker op dan de eerste keer.
Ik snap het niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Barremans89 het volgende:
Handig ideeik ga het proberen, hoewel ik al 2 jaar hardloop...
Maar ik ga het gewoon proberen
Het is echt leuk he! Ik vond hardlopen altijd verschrikkelijk, maar aangezien ik volgend jaar een traithlon wil doen zal ik wel moeten... En ik vind het nu echt super leuk en idd verslavend!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:25 schreef Miss_S het volgende:
ik wil vandaag weer hardlopen
maarja zal maar slim zijn en niet doen he
waarom is het zo verslavend
Ik loop 'm zelfs sneller.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Jojogirl het volgende:
Elke dag op de goede dag lopen, wow, dat lukt mij echt nooit.
ik ben in het begin ook zeker niet van plan om 2 dagen rust te houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik loop 'm zelfs sneller.Heb niet altijd zin in twee dagen pauze.
Hehe, wel grappig dat je meteen aanneemt dat het aan gebrek aan zin ligtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:56 schreef KellyPelly het volgende:
Tsja, ik heb ook niet altijd zin. Helemaal als ik om half 7 thuis ben van werk en dan om 8 uur ofzo nog moet gaan lopen. Dan ga ik liever lekker op de bank zitten. Maar goed, ik ken mezelf, als ik me niet vasthou aan het schema komt de klad erin en dat wil ik niet. Dus dan sleep ik mezelf toch maar mee naar buiten en als je dan eenmaal loopt gaat 't hartstikke lekker.
Baal ook stiekem dat ik na volgende week op anderhalve week niet kan lopen omdat ik op vakantie ga
Ik denk dat met name dat rustig opbouwen heel belangrijk is!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
ik heb les 4-6 gedownload voor komende week, en ik was toch lichtelijk teleurgesteld toen ik erachter kwam dat qua indeling les 3 en 4 gelijk zijn... Maarja, rustig opbouwen bereik je meer mee dan jezelf over de kop lopen... Morgen eens kijken hoe het gaat..
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ben klaar!Had ik dat even niet verwacht van mezelf!
Ik ga nu de laatste zeven lessen nogmaals doen, die zijn qua niveau ongeveer gelijk, ik wil ze alleen wat sneller lopen. Daarna begin ik aan de opbouw naar de 10km.
Ik vind het achteraf altijd het leukstquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gefeliciteerd
en vind je hardlopen nu ook echt leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |