abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77541245
Lishe Hallo juf!

Oei Freecell dat is zeker schrikken zeg Maar wel heel knap!

En Sorbo verwacht je neit te veel van d'r?

's nachts de neus van je baby willen sprayen met zeezoutoplossing en op het moment supreme draait ze wild haar hoofd weg uit de houdgreep en spuit je vol in haar oog
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:33:43 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77541268

oh ja erg hè. Gelukkig lag het er al een poos, en heb je het al die tijd niet geweten.

*mental note* bezwaarlijke info achter slot en grendel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 22 februari 2010 @ 15:25:10 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_78306018
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ben laatst Cas vergeten in de auto hij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Afgelopen weekend de oudste twee afgeleverd bij opa en oma om een weekendje te logeren.
Weer thuis aangekomen stap ik uit de auto en loop naar de voordeur om die van het slot te halen. Staat manlief naast me...

Ik: "Uhm, zou jij je dochter niet even uit de auto halen?"
Hij: "Oh ja, die is wél mee terug."
(hij wist niet hoe snel hij bij de auto moest komen, en maar sorry zeggen tegen het kleine ding die 'm vervolgens echt zat aan te kijken)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_78656546
Ik heb weer iets doms voor elkaar gekregen... Vanavond zou er -voor zover ik wist- een muziekavond zijn voor ouder en kind op mijn peuterzaal. Ik vond de tijden wel achterlijk laat voor een peuter (tot 21:45) maar goed, misschien is dat wel hip ofzo, of een typo. In ieder geval zag ik met mijn overwerkte harses op het papiertje staan dat het iets muzikaals was voor ouder(s) en kind(eren).
Ik sleep dus Nune op haar mooist 's avonds naar de peuterzaal, om daar compleet voor lul te staan omdat ik (denk ik) een ouderavond had verwisseld voor die muziekavond en dus met een verbaasde peuter even verbaasde ouders en peuterjuffen sta aan te staren.

Dat ik het niet zeker weet is trouwens omdat ik van schrik iets mompelde van "Ohdannietbedankttochhoorgoeinaaf" en de beduusde juf subiet liet staan om dat lokaal maar uit te kunnen en balend naar huis ben gelopen. Heb ook niet durven bellen later ("Ja sorry dat ik overkwam als een complete debiel hoor net, maar wat voor avond was het nu? Mag ik nog komen?")

Nou ja, dat doet een Kilo Utrecht Tango-dag dus met je op een nieuwe Kilo Utrecht Tango-werkplek met een Kilo Utrecht Tango-organisatie op Kilo Utrecht Tango-tijden via een Kilo Utrecht Tango-verbinding van de NS dus met je. Kan wel janken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 21:47:31 #130
37843 lady-wrb
kortaf
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 2 maart 2010 @ 21:54:08 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78657318
ah mwana gewoon morgen even bellen en de situatie uitleggen? zullen ze toch wel begrijpen neem ik aan?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_78657803
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
ah mwana gewoon morgen even bellen en de situatie uitleggen? zullen ze toch wel begrijpen neem ik aan?
Morgen stuur ik mijn man langs met uitleg denk ik, want ik moet ook nog 1) een verjaardag organiseren 2) aan de dokter vragen waarom mijn navel pijn doet als ik hoest of lach en 3) de halve nacht een net-niet-zindelijke peuter boven de pot hangen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:24:11 #133
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78659382
Mwana ik mis je echt hoor! Je mag best wel vaker posten hier hoor!
pi_78667640
mag je hier geen KUT zeggen ofzo
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:37:52 #135
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_78668643
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Books het volgende:
Mwana ik mis je echt hoor! Je mag best wel vaker posten hier hoor!
Ik denk dat mwana het te druk heeft met haar Kilo Utrecht Tango's....

Een KUT mag toch wel?
Moet je maar eens in het bevallingentopique kijken.... 'flamoes', 'benedenverdieping', 'poes' etc etc.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_78675507
benedenverdieping?! Hier in huis wordt btw geen kut meer gezegd. Floept het er toch uit dan word ik keihard terechtgewezen door mijn dochter: ohh mammie, magge nie kut zeggen!
pi_78676864
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef SeaOfLove het volgende:
benedenverdieping?! Hier in huis wordt btw geen kut meer gezegd. Floept het er toch uit dan word ik keihard terechtgewezen door mijn dochter: ohh mammie, magge nie kut zeggen!
Ja hier ook. "Oooooh! Mag je niet zeggen!"

Ik heb trouwens het foldertje over de muziekavond nog es doorgelezen. Er staat gewoon een thema-avond over "Muziek" met je peuter, kleuter of baby. Ik ben niet gek! *stampvoet*

En ik heb een nieuwe baan. Collega's zijn leuk, maar de werktijden en organisatie echt kut. Ben compleet gesloopt 's avonds.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:43:09 #138
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78677468
mwana dat is echt een vervelende blunder zeg! Maar als ik het zo lees dan had ik het ook niet goed begrepen denk ik! En succes vandaag! klinkt alsof je het erg druk hebt.
pi_78681076
hihihi mwana.. ik zou me echt doodschamen maar ik snel wel waarom je het dacht inderdaad
pi_78683301
Ik maak eigenlijk weinig blunders meer. De laatste is al van een tijd geleden. Schooldag, alles verliep echt rete-soepel die ochtend, schooltas gepakt op tijd enzo, echt superrelaxed waar het meestal stressen is s ochtends. Ik had zelfs nog 5 minuten over, nou dat heb ik zelden. Ik ga even zitten en er bekruipt me een gevoel dat ik iets ben vergeten, het verliep iets te soepel.... Kijk ik naar mijn dochter die braaf aan de eettafel met haar lego aant spelen is en boem! Ik wist het opeens toen ik haar zag: KUT, kind vergeten aan te kleden Dus alsnog stress om haar optijd beneden te krijgen
pi_78683360
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik maak eigenlijk weinig blunders meer. De laatste is al van een tijd geleden. Schooldag, alles verliep echt rete-soepel die ochtend, schooltas gepakt op tijd enzo, echt superrelaxed waar het meestal stressen is s ochtends. Ik had zelfs nog 5 minuten over, nou dat heb ik zelden. Ik ga even zitten en er bekruipt me een gevoel dat ik iets ben vergeten, het verliep iets te soepel.... Kijk ik naar mijn dochter die braaf aan de eettafel met haar lego aant spelen is en boem! Ik wist het opeens toen ik haar zag: KUT, kind vergeten aan te kleden Dus alsnog stress om haar optijd beneden te krijgen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78684560
Ik weet niet meer of ik het al eerder heb verteld, is al een tijdje terug...

Vorig jaar moest dochterlief brommerexamen doen, en ze was gezakt.
Dus ze komt een beetje pissig en balend thuis.
Ik vraag iets later of ze wat wil drinken en ze zegt "ja doe maar chocomel"
Dus ik pak een beker uit de kast, doe de choco dr in en zet het voor haar neus.

In de beker waar met grote letters" Geslaagd" op staat, die had ze gekregen toen ze voor school was geslaagd.

"Mahaaammmm, vind je dat nou nodigggg?"

"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:23:46 #143
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78684610
Fannie dat is wel heel bruut gedaan hoor
pi_78684713
Ja maar ik deed het echt niet expres , ik pakte gewoon de eerste de beste beker die ik zag

Ik vond het ook heel lullig
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:04:43 #145
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_78697086
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Fannie het volgende:
Ja maar ik deed het echt niet expres , ik pakte gewoon de eerste de beste beker die ik zag

Ik vond het ook heel lullig
Lol!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_78700903
Fannie
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:09:46 #147
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78705317
Whehehehe ik heb smakelijk zitten lachen om veel verhalen. Kende het topique helemaal niet

Al goed, mijn bijdrage:

Ik had Alexa in bad gedaan en zoals altijd doe ik haar dan in zo'n groot handdoekomslagding. Daar leg ik haar dan op het aankleedkussen mee. Dan krijgt ze een heerlijke massage a la Takkembah op haar voorkant en draai ik haar om op haar buik, om vervolgens ook haar ruggetje lekker te masseren. Vervolgens til ik haar altijd op om dat handdoekomslagding weg te halen. Enfin, alles ging zoals gepland. Alexa gemasseerd aan beide kanten, Alexa opgetild en op het moment dat ik haar in één hand/arm vastheb en met mijn andere hand de handdoek weghaal, laat Alexa twee grote scheten. Waarop ik haar als reactie neergooi op het aankleedkussen in de angst dat ze me onderschijt (dat had ze tijdens de bevalling namelijk ook gedaan ) en zij dus haar arm stoot aan de muur en haar arm schaaft .

Ze huilde niet, maar keek me wel aan zo van: What the F*** just happened, mum? What the hell did you do?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:06:35 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78709601
Takkembah!
Wie schrok er meer, zij of jij?

Ik half in paniek, tijdens de eerste keer buidelen:
'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'

Verpleegster komt aanrennen, kijkt en zegt half hikkend van het lachen:
'Gefeliciteerd, ze kan niezen!'

Ik:

We kunnen er nog steeds om lachen!

('t klonk echt als: 'Ni, ni,ni.ni. grom, ni, ni, ni)

Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
A grand adventure has begun.
pi_78711208
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Takkembah!

'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'

Ik:

Leuk topique

Onze blunder was dat we bij ons allereerste cb-bezoek geen luiertas bij ons hadden. Wisten wij veel dat ze helemaal bloot op de weegschaal moest En natuurlijk pieste onze dochter de weegschaal onder en hadden we geen luiertjes bij ons Dan voel je je best wel lullig Gelukkig konden we er een lenen van het cb. (Bij ons hebben ze dus niet standaard luiertjes liggen voor ouders die de luiertas vergeten zijn )
#geen
pi_78724300
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Takkembah!

Ik:

Herkenbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')