Afgelopen weekend de oudste twee afgeleverd bij opa en oma om een weekendje te logeren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben laatst Cas vergeten in de autohij zat er nog in en wij zaten thuis van, waar is Cas nou?
Morgen stuur ik mijn man langs met uitleg denk ik, want ik moet ook nog 1) een verjaardag organiseren 2) aan de dokter vragen waarom mijn navel pijn doet als ik hoest of lach en 3) de halve nacht een net-niet-zindelijke peuter boven de pot hangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef DJMO het volgende:
ah mwanagewoon morgen even bellen en de situatie uitleggen? zullen ze toch wel begrijpen neem ik aan?
Ik denk dat mwana het te druk heeft met haar Kilo Utrecht Tango's....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:24 schreef Books het volgende:
Mwana ik mis je echt hoor! Je mag best wel vaker posten hier hoor!
Ja hier ook. "Oooooh! Mag je niet zeggen!"quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef SeaOfLove het volgende:
benedenverdieping?!Hier in huis wordt btw geen kut meer gezegd. Floept het er toch uit dan word ik keihard terechtgewezen door mijn dochter: ohh mammie, magge nie kut zeggen!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik maak eigenlijk weinig blunders meer. De laatste is al van een tijd geleden. Schooldag, alles verliep echt rete-soepel die ochtend, schooltas gepakt op tijd enzo, echt superrelaxed waar het meestal stressen is s ochtends. Ik had zelfs nog 5 minuten over, nou dat heb ik zelden. Ik ga even zitten en er bekruipt me een gevoel dat ik iets ben vergeten, het verliep iets te soepel.... Kijk ik naar mijn dochter die braaf aan de eettafel met haar lego aant spelen is en boem! Ik wist het opeens toen ik haar zag: KUT, kind vergeten aan te kledenDus alsnog stress om haar optijd beneden te krijgen
Lol!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef Fannie het volgende:
Ja maar ik deed het echt niet expres, ik pakte gewoon de eerste de beste beker die ik zag
![]()
Ik vond het ook heel lullig
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Takkembah!![]()
Wie schrok er meer, zij of jij?![]()
![]()
Ik half in paniek, tijdens de eerste keer buidelen:
'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'
Verpleegster komt aanrennen, kijkt en zegt half hikkend van het lachen:
'Gefeliciteerd, ze kan niezen!'
Ik:![]()
![]()
We kunnen er nog steeds om lachen!![]()
('t klonk echt als: 'Ni, ni,ni.ni. grom, ni, ni, ni)
Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Keshet het volgende:
Takkembah!![]()
Wie schrok er meer, zij of jij?![]()
![]()
Ik half in paniek, tijdens de eerste keer buidelen:
'Uhm, kun je even komen kijken, volgens mij gaat er iets niet goed! Ze schokt en maakt rare geluiden!'
Verpleegster komt aanrennen, kijkt en zegt half hikkend van het lachen:
'Gefeliciteerd, ze kan niezen!'
Ik:![]()
![]()
We kunnen er nog steeds om lachen!![]()
('t klonk echt als: 'Ni, ni,ni.ni. grom, ni, ni, ni)
Volgens D. is ze nu 'one of the knights that say Ni'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |