quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
Ik mag weer meedoen
Zonet alledrie boven in ons nieuwe huis (zijn we niet gewend, we hadden een flat) ik tegen TARA: 'is het traphekje dicht?' TARA *klik* 'nu wel!'
Dus ik zet hummel op de grond. Veiligheid voor alles.
10 minuten later ga ik vast naar beneden, moet nog even wat doen. Ik laat hummelke boven bij TARA.
Ik hoor wat gedoe op de trap en denk: 'hey, hij gooit dingetjes naar beneden, wat lag er dan op de overloop? Nuja, zie ik straks wel'
En ineens staat hij achter me in de keuken 'dag!'![]()
![]()
Ok, als je naar beneden gaat traphekje ook dichtdoen
Knáp, en dóódengquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Wat is er dan zo dramatisch grappig aan?
Ik was vooral héél verbaasd en geschrokken ook wel![]()
Een ventje van anderhalf, helemaal alleen de trap af zonder vallen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
FreecellDa's inderdaad schrikken!
Ik had van de week een klein blundertje. Isabeau is snipverkouden en haar neusje zit nogal verstopt. Ik pakte een tissue en hield die onder haar neus en wachte tot ze ging snuiten.......
Ok, dat was inderdaad grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
Sorbootje, dat is wel erg optimistisch
Freecell, ik moest meer lachen om het "dag".. Zo'n klein ventje dat heel nuchter achter je staat en droog zoiets zegt..
Maar dewas voor de enge situatie. Gelukkig is het goed gegaan
Tuurlijk schrok je. Nu flink oefenen met Leander en dan zul je zien dat je binnen no0time het hekje weer weg kan doen, wat erg makkelijk is met een baby op je armquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Het was wat mij betreft eigenlijk de manier waarop je het hier postte en effectief, die "dag"quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |