abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50683575
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 05:58 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ow gossie moussie toch het is allemaal de schuld van de blanken.
mwah, allemaal zeg ik niet, wel een significant deel
zo we hadden hier laatst een uitzending over 30 jaar allochtonen bij de politie .. 3 keer raden hoe velen het gelukt is om naar de top op te stromen .. je kan ze wel aannemen middels positieve discriminatie, maar wat heb je eraan als je bij elke promotieronde toch wordt overgeslagen ?
quote:
Die kinderen kunnen ook werken zoals ik gedaan heb voor mn eerste pc. Het is echt niet zo moeilijk om vakantiewerk of zaterdags werk te vinden. Maar nee dat gebeurd niet. Zo leren ze nooit dat je moet werken voor je geld. Het zijn ook altijd dezelfde die lopen te krijsen dat het niet kan en dat er sprake is van discriminatie.
kinderen van 10-11 die moeten gaan werken voor hun PC voor het voortgezet onderwijs ?
we wonen hier wel in Nederland hoor, kinderarbeid mag hier niet ..
daarnaast, 20 jaar geleden, toen jij 12 was (als die 1974 klopt in je profiel), had je nog geen PC nodig voor school, windows 3.1 en linux moesten nog geschreven worden en internet was een toekomstdroom ..
nou weet ik niet wat en hoe lang jij gestudeerd hebt maar mijn gok is dat tegen de tijd dat jij je studie afsloot computers pas echt goed begonnen zijn met hun opmars .. dus je vergelijking slaat eigenlijk helemaal nergens op
pleased to meet you
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:16:16 #142
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_50690957
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:27 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, allemaal zeg ik niet, wel een significant deel
zo we hadden hier laatst een uitzending over 30 jaar allochtonen bij de politie .. 3 keer raden hoe velen het gelukt is om naar de top op te stromen .. je kan ze wel aannemen middels positieve discriminatie, maar wat heb je eraan als je bij elke promotieronde toch wordt overgeslagen ?
[..]

kinderen van 10-11 die moeten gaan werken voor hun PC voor het voortgezet onderwijs ?
we wonen hier wel in Nederland hoor, kinderarbeid mag hier niet ..
daarnaast, 20 jaar geleden, toen jij 12 was (als die 1974 klopt in je profiel), had je nog geen PC nodig voor school, windows 3.1 en linux moesten nog geschreven worden en internet was een toekomstdroom ..
nou weet ik niet wat en hoe lang jij gestudeerd hebt maar mijn gok is dat tegen de tijd dat jij je studie afsloot computers pas echt goed begonnen zijn met hun opmars .. dus je vergelijking slaat eigenlijk helemaal nergens op
Ik had al een commodore 16 en later 64 en toen een amiga 500 en later 2000, daarna ben ik pas overgestapt op de pc en begonnen met windows 3.11. Al op de basisschool eigenlijk ik liep een stuk voor op de rest. Zeker toen ik op de meao zat waren computers al in en toen ik de SPD deed was het al vrij gemeen goed. Maar goed ik was altijd al een IT man naast het economische vlak. Maar vanaf 14 kan je best werken hoor weet niet hoe het bij jou zat maar ik zat toen al lang en breed in de bollen. ook toen ik jonger was eigenlijk maar dat mocht officieel niet. Ik heb tot mn 24ste gestudeerd ik had al internet toen de meeste mensen nog niet wisten wat het was en hoe handig het was.

Even over je positieve discriminatie daar heb je niets aan als je de kwaliteiten niet hebt maar aangenomen wordt omdat je een kleurtje hebt. Ik heb een vriend van mij die nu ook de politieschool doet en die geeft aan dat de anders gekleurde echt de vooroordelen bevestigen. Die halen het gewoon niet door hun instelling, enige uitzonderingen daargelaten(hij heeft ook 1 goede in zn klas).
mai pen rai
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:18:01 #143
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_50691028
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het gaat om jonge kinderen, einde primair onderwijs/begin middelbare school.
Waar wil jij die legaal laten werken en hoelang zou het duren voordat ze een redelijk systeem hebben ?
Daarbij ondersteuning de meeste HD´s de oudere OS-en niet meer .
Klopt geloof dat die niet boven de 120 gb zien. Dat betekend dat ze het wel doen, maar je kan niet de volledige capaciteit benutten. Dat is iets anders als niet ondersteunen en niet werken. Maar goed 12 is inderdaad wat jong om te werken maar daar boven vanaf 14 zijn er best mogelijkheden hoor. Krantenwijk, folders ect.
mai pen rai
pi_50691975
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:18 schreef niet_links het volgende:

[..]

Klopt geloof dat die niet boven de 120 gb zien. Dat betekend dat ze het wel doen, maar je kan niet de volledige capaciteit benutten. Dat is iets anders als niet ondersteunen en niet werken. Maar goed 12 is inderdaad wat jong om te werken maar daar boven vanaf 14 zijn er best mogelijkheden hoor. Krantenwijk, folders ect.
idd, maar het voortgezet onderwijs begint 2 jaar eerder en dan heb je die PC nodig
pleased to meet you
pi_50692935
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef swollywood het volgende:
en zooi verhandelen via Marktplaats om zwart hun inkomen nog wat op te krikken.
Lange termijn denken is niet hun sterkste kant. Waarschijnlijk staan er binnenkort 200 budget pc's op marktplaats.
pi_50693492
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:16 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik had al een commodore 16 en later 64 en toen een amiga 500 en later 2000, daarna ben ik pas overgestapt op de pc en begonnen met windows 3.11. Al op de basisschool eigenlijk ik liep een stuk voor op de rest. Zeker toen ik op de meao zat waren computers al in en toen ik de SPD deed was het al vrij gemeen goed. Maar goed ik was altijd al een IT man naast het economische vlak. Maar vanaf 14 kan je best werken hoor weet niet hoe het bij jou zat maar ik zat toen al lang en breed in de bollen. ook toen ik jonger was eigenlijk maar dat mocht officieel niet. Ik heb tot mn 24ste gestudeerd ik had al internet toen de meeste mensen nog niet wisten wat het was en hoe handig het was.
al op de basisschool (die begon als ik het goed herinner toen pas op je zesde, vanaf je vierde heette kleuterschool en was geheel vrijwillig) .. hoe rijm je dat met je eerste PC al zelf verdiend ?
Je deed klusjes voor je ouders en familie en kreeg ipv het "heitje" een tientje of geeltje ?
Of reken je PC pas vanaf 3.11 .. want dat is natuurlijk een compleet ander verhaal, toen was je al 18 ?
Maar idd .. vroeger kon je nog wel eens bij de b-boer werken al was maar 12 of 13, maar met de strenge controles van tegenwoordig is dat vrijwel onmogelijk geworden plus dat er een hele sloot aan regelgeving aangaande jongerenwerk bij is gekomen .. zo mag je als 12-jarige helemaal niet werken en als 13-14 jarige maximaal 12 uur per week en dan ook lang niet alles, dus voor je eigen computer werken is op die leeftijd onhaalbaar, terwijl je hem toch echt wel nodig hebt, gezien al die cd-roms in je schoolboeken
Regels vakantiewerk gelden voor jongeren én werkgevers
quote:
Even over je positieve discriminatie daar heb je niets aan als je de kwaliteiten niet hebt maar aangenomen wordt omdat je een kleurtje hebt. Ik heb een vriend van mij die nu ook de politieschool doet en die geeft aan dat de anders gekleurde echt de vooroordelen bevestigen. Die halen het gewoon niet door hun instelling, enige uitzonderingen daargelaten(hij heeft ook 1 goede in zn klas).
dan hoop ik voor die vriend van jou dat het klimaat bij de politie tegen de tijd dat hij voor promotie in aanmerking komt verandert is .. in die docu waar ik het eerder over had ging het echt wel over mensen op HBO-niveau die keer op keer werden overgeslagen bij promotie en als ze daar na 12 jaar iets over durfden te zeggen weg getreiterd werden, door bvb een promotie aan te bieden die feitelijk op afserveren neerkomt .. baas over een veredeld bezemhok ergens .. de meesten nemen dan ook na jaren uit pure frustratie ontslag
pleased to meet you
pi_50693747
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Lange termijn denken is niet hun sterkste kant. Waarschijnlijk staan er binnenkort 200 budget pc's op marktplaats.
jij denkt dat die kinderen die eindelijk een PC hebben dat zouden toestaan ?

think again !!
pleased to meet you
pi_50695140
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef moussie het volgende:

[..]

jij denkt dat die kinderen die eindelijk een PC hebben dat zouden toestaan ?

think again !!
Wat willen ze er tegen doen dan?
Dat is wat er gaat gebeuren en die ouders gaan echt niet naar hun kinderen luisteren.
pi_50697087
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat willen ze er tegen doen dan?
Dat is wat er gaat gebeuren en die ouders gaan echt niet naar hun kinderen luisteren.
zoals gezegd, Assen is niet de eerste gemeente waarin dit gebeurt, dus de ervaring zegt iets anders
pleased to meet you
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:30:58 #150
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50697978
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef moussie het volgende:

[..]

zoals gezegd, Assen is niet de eerste gemeente waarin dit gebeurt, dus de ervaring zegt iets anders
Behalve dat jij de ervaringsdeskundige niet geloofd.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_50705572
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef Knarf het volgende:

[..]

Behalve dat jij de ervaringsdeskundige niet geloofd.
de eerste dingen zijn al geïnstalleerd heb ik begrepen, dus het staat iedereen vrij om zelf ervaringsdeskundig te worden
http://www.marktplaats.nl/
pleased to meet you
pi_50716287
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef moussie het volgende:

[..]

de eerste dingen zijn al geïnstalleerd heb ik begrepen, dus het staat iedereen vrij om zelf ervaringsdeskundig te worden
http://www.marktplaats.nl/
http://www.marktplaats.nl(...)mens-hp-printer.html

Zou het er eentje zijn?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:12:26 #153
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50718311
Ik denk t wel
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50719726
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 03:02 schreef swollywood het volgende:

[..]

Zou het er eentje zijn?
mwah, als je even doorklikt op "meer advertenties van deze adverteerder" zie je dat die meer in de aanbieding heeft omdat ze naar het buitenland willen vertrekken .. of dat waar is is uiteraard een tweede
pleased to meet you
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:14:55 #155
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50719873
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:09 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, als je even doorklikt op "meer advertenties van deze adverteerder" zie je dat die meer in de aanbieding heeft omdat ze naar het buitenland willen vertrekken ..
Ze gaan in het Rifgebergte gebruik maken van de aldaar gestationeerde Nederlandse RIAGG'ers
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50720364
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 03:02 schreef swollywood het volgende:

[..]

Zou het er eentje zijn?
Net nieuw staat er
Ding is 2,5 - 3 jaar oud.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 17:34:57 #157
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_50735320
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ze gaan in het Rifgebergte gebruik maken van de aldaar gestationeerde Nederlandse RIAGG'ers
Met behoud van uitkering.. uiteraard. Anders zijn ze zielig
pi_50740216
wauw .. van computers voor de anders kansloze kinderen van minimumloners via positieve discriminatie naar een uitkering ontvangen in het rifgebergte .. on-ge-loof-lijk ..
pleased to meet you
pi_50741185
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef moussie het volgende:
van computers voor de anders kansloze kinderen van minimumloners
Alle scholen staan tegenwoordig vol met computers waar die uitkeringstrekkerskinderen gewoon gebruik van kunnen maken...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:34:54 #160
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_50741310
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:03 schreef moussie het volgende:
wauw .. van computers voor de anders kansloze kinderen van minimumloners via positieve discriminatie naar een uitkering ontvangen in het rifgebergte .. on-ge-loof-lijk ..
Overeenkomst: alles wat je noemt is realiteit en sterk onwenselijk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')