Weer regenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
iig beter dan onafgebroken regen heh! kunnen ze tenminste nog een beetje opdrogen![]()
Hij draait vanavond ook nog op de grote markt, even een kijkje nemen waarschijnlijkquote:
stadiumtrance in optima formaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sonic Inc - The Taste of Summer (Fire & Ice Vital Mix)
Na het fluit signaal
Volgens mij had et maar weinig zin.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
Voor Serenity nog zijn "Rush Hour". Wel lachen, Armin in een stadion.
Haha, wat een koning ook. Gelijk die kerel maar even geboekt voor de volgende Ik Wil Naar House?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:05 schreef Tomaz het volgende:
Hehe, vandaag Benny Rodrigues door de mcdrive. Zat achterin een dikke mercedes met chauffeur z'n krantje te lezen
Ik tegen Benny: Heb jij gewoon je eigen chauffeur joh? Benny: Haha, ja, mooi he, wat een leven!
Geen tijd voor gehad. Na z'n bestelling zei ie tegen z'n chauffeur: "Gas erop, ik wil naar house!"quote:Op zondag 24 juni 2007 13:11 schreef m-kay het volgende:
[..]
Haha, wat een koning ook. Gelijk die kerel maar even geboekt voor de volgende Ik Wil Naar House?.
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:37 schreef Tomaz het volgende:
Geen tijd voor gehad. Na z'n bestelling zei ie tegen z'n chauffeur: "Gas erop, ik wil naar house!"
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:37 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad. Na z'n bestelling zei ie tegen z'n chauffeur: "Gas erop, ik wil naar house!"
Koop maar alvast (duikboot)tickets naar Ivoorkust.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:43 schreef DreamAway het volgende:
[..]
wanneer komt er nou weeres een feestje?! ik wil er nou weleens eentje meemaken!
hij noemt een paar zelfde punten op als in mijn recensie . Die van mij is alleen veeeeel langer.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:30 schreef nipeng het volgende:
Even een review van een niet zo ultimate collection onder de aandacht brengen
CD: Trance - The Ultimate Collection Vol. 2 2007
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Koop maar alvast (duikboot)tickets naar Ivoorkust.
Daar houden wij onze underground feestenquote:
Tja, twee alinea's tekst. Moeilijk een review te noemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:30 schreef nipeng het volgende:
Even een review van een niet zo ultimate collection onder de aandacht brengen
CD: Trance - The Ultimate Collection Vol. 2 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |