Grmplquote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme de 826 kortgereden die homo
Ons RondjeNederland startstel
Stel schijnt oa naar Heerenveen te zijn gereden.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik zag zaterdag vlak voor Zwolle de 766 Mat 54 trein voorbij rijdenDie reed richting Zwolle.
Zelf zat ik in een Plan V'tje richting Deventer, geen camera bij de hand helaas
ja die bedoel ik.. maar dat was toch 2x V VS ACTS dieselloc?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Brembo het volgende:
[..]
Geloof dat dat rapport vandaag opgeleverd is waarbij de goederentrein toch door rood gereden is omdat de machinist het traject niet kende.
Kom je nu mee!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stel schijnt oa naar Heerenveen te zijn gereden.
Dat was V+T vs een door ERS van ACTS gehuurde, door ACTS van EWS geleasede Class 66 met 20 containerwagens.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja die bedoel ik.. maar dat was toch 2x V VS ACTS dieselloc?
mmzzm ok :p dan heb ik scheel naar de TV gekekenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was V+T vs een door ERS van ACTS gehuurde, door ACTS van EWS geleasede Class 66 met 20 containerwagens.
heb t nog niet kunnen vinden...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, leuk om te melden dat zoeen rapport er IS, maar LEES het dan ook ff weet je, staat alles in namelijk
Klikquote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb t nog niet kunnen vinden...anders had ik allaang een linkje gezet er heen
Slechtste smoes ooit.pdfquote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb t nog niet kunnen vinden...anders had ik allaang een linkje gezet er heen
Mja, binnen de minuut 3 man die met die link aan komenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef thats-me het volgende:
Linkje naar dat verslag (pdf)
Edit: HeHe iets telaat![]()
heb ik wel.. alleen als je op de verkeerde site zoektquote:Op maandag 25 juni 2007 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
nee
ĪK HEB NOOIT GEZOCHT
eerlijk duurt het langst
en dat bepaal jij dus zeker niet hequote:
Hij heeft wel gelijk TFquote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dat bepaal jij dus zeker niet he![]()
vind je het niet mooi, fijn kun je gerust vermelden maar op bovenstaande manier posten is zeker niet de bedoeling!!
Omdat zo'n armleuning erg lekker is als je de krant zit te lezen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef Luco het volgende:
Vandaag de 4011 vanaf Groningen naar Duivendrecht. Scheelt toch wel, die airco... Had het zowaar koud in de trein... Verder, wat zit dat prullenbakje irritant bij de coachopstelling! Ook vroeg ik me af wat het nut was van die armleuning bij het raam. Deze kan omhoog, maar dat zit extreem brak...
Je beklad eigendommen van een ander.. Hoe zou jij het vinden als je je auto of huis zo terug vindt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef Petre het volgende:
http://www.tvhenk.nl/streetpics/mediafiles/l22.jpg is idd erg saai, maar sommige designs van http://www.flickr.com/photos/8606530@N08/ zijn best mooi. Waarom alles maar negatief moet zijn.. Zolang de trein op tijd rijdt en je nog naar buiten kan kijken uit de meeste ramen, zie ik dat beetje verf niet als een doodzonde..
En nu reageert TF natuurlijk niet meer, prutsers hier af en toe...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk TF
Overigens zijn er veel meer mensen die hun ongenoegen kenbaar maken over de post van jeff89. Daar moet je dan ook tegen optreden?
En ook jij hebt niet veel begrepen van je opvoeding. 'Mensen' zoals jij ben ik en de meeste hier liever kwijt dan rijk. Zodoende spreek ik de mening uit van de gangbare gang hier, met het verzoek dit soort zaken niet meer te posten. Je zou toch beter moeten weten met je extra titeltje hierquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:24 schreef Petre het volgende:
http://www.tvhenk.nl/streetpics/mediafiles/l22.jpg is idd erg saai, maar sommige designs van http://www.flickr.com/photos/8606530@N08/ zijn best mooi. Waarom alles maar negatief moet zijn.. Zolang de trein op tijd rijdt en je nog naar buiten kan kijken uit de meeste ramen, zie ik dat beetje verf niet als een doodzonde..
Klopt, ik vroeg me ook af wat het nut was om deze omhoog te doen... Met je rug daartegenaan zit sowieso vrij brak... Maar omdat ding dan rechtop in je rug te hebben steken is helemaal kut... Klap je dat ding omhoog, kan je je arm nergens op een normale manier kwijt... Als hoofdsteun istie ook niet te gebruiken... Vaag ontwerp...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Omdat zo'n armleuning erg lekker is als je de krant zit te lezen.
1. Ik heb geen autoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:38 schreef thatsme het volgende:
[..]
Je beklad eigendommen van een ander.. Hoe zou jij het vinden als je je auto of huis zo terug vindt?
Geweldig dat dat auto-voorbeeld altijd word aangehaaldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
En ook jij hebt niet veel begrepen van je opvoeding. 'Mensen' zoals jij ben ik en de meeste hier liever kwijt dan rijk. Zodoende spreek ik de mening uit van de gangbare gang hier, met het verzoek dit soort zaken niet meer te posten. Je zou toch beter moeten weten met je extra titeltje hier![]()
Verder, zie de post van thatsme. Ik mag gruwelijk hopen dat je auto binnenkort in alle kleuren van de regenboog terug te vinden is
Goed, in dat geval maken we ervan dat de auto wordt bekrast met een sleutelhanger. Net zo goed een beschadiging van het uiterlijk, en net zo goed duur om weg te halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Geweldig dat dat auto-voorbeeld altijd word aangehaald
Alleen als je in het bezit bent van een cube-truck ofzo heb je het risico dat iemand hem tagged.. Niemand doet personenauto's
Volgende keer kun je vertrekken met zo'n opmerking. Doodsverwensingen schelden etc doen we hier niet aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Jou mogen ze ook ophangen met je zielige plaatjes![]()
Dit staat er nu op Somda:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik kreeg een sms over late avondspits chaos tussen Lw en Gn. Er zou een defecte trein staan / gestaan hebben bij Buitenpost, de sneltrein van 17:57 ri Gn is vlak voor Buitenpost gestrand en terug gereden naar Veenwouden, waar deze trein nog steeds staat. Iemand die hier iets meer over weet ?
GTW'tjes 10235 en 10237 hebben het begeven onderweg.quote:30253 gestrand tussen Veenwouden en Buitenpost, 30300 reed Gn-Bp en vv, niet naar Lw, alle andere treinen reden wel. Rond 20.00 was de storing voorbij.
Stelt in vergelijking met Gn-Rd niets voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Nope.
Zag wel op internet de punctualiteitscijfers van Arriva tot en met week 24 staan. Let hierbij eens op het traject Lw-Hlgh
http://www.arriva.nl/corp(...)k%20WEBSITE%2024.pdf
Als het goed is als IC 12752, vertrekkende 14.04uur naar Rotterdam CS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:25 schreef Remzz het volgende:
De 4011 staat trouwens gerangeerd in Leeuwarden, word dus waarschijnlijk vandaag wel ingezet
O.oquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Als het goed is als IC 12752, vertrekkende 14.04uur naar Rotterdam CS.
Ik zag de 4011 of 4012 om half 8 langs meppel rijden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Als het goed is als IC 12752, vertrekkende 14.04uur naar Rotterdam CS.
richting? t noorden of t zuiden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef thatsme het volgende:
[..]
Ik zag de 4011 of 4012 om half 8 langs meppel rijden.
ZO veel CXX om je heen... ja, dan ging ik ook lopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 06:19 schreef MREn het volgende:
Gisteren nog wat boten en trams gezien op ongewone plaatsen
Ik mis alleen de treinen. En dan het aantal5 Protos'en en 2 Linten of 5 Protos'en en 2 DH-1's?
[afbeelding]
hmm nou nee... maar ik weet nu wel waar de uitgevallen bussen uithingen dus..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZO veel CXX om je heen... ja, dan ging ik ook lopen
Lol, ik ga zelf ook even heen en weer naar Heerenveen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
is dat zo?dan rees ik na school ff naar lw.. om vanaf LW weer naar heerenveen te rijden met de 4011 x)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |